![]() |
Eindexamenrooster
Hoeveel CE's moet je maken?
Ben je tevreden over je rooster? Weet iemand trouwens aan wat voor eisen zo'n rooster moet voldoen? TS begint: 6 CE's. Ik baal heel erg van Scheikunde - Biologie - Natuurkunde achter elkaar. De vakken waar het meest voor geleerd moet worden. Wordt dus een kwestie van goed plannen en zorgen dat ik voor Scheikunde de andere twee vakken ook al rond heb. Ik ben meer van het leren één of twee dagen van tevoren.. |
Ik heb:
16 mei Nederlands en WiskundeB1,2 22 mei Engels 25 mei Muziek 29 mei Scheikunde1,2 31 mei Natuurkunde1,2 Ik ben er wel tevreden over, maar ik had liever i.p.v Muziek, Scheikunde op die plaats gehad zodat ik elke week één moeilijk vak had. |
Wo 16 Mei
Nederlands Wiskunde B1,2 Di 22 Mei Engels Di 29 Mei Scheikunde 1,2 Wo 30 Mei Biologie 1,2 Do 31 Mei Natuurkunde 1,2 Wel ok, jammer inderdaad dat scheikunde, biologie en natuurkunde meteen achter elkaar zijn aangezien ik ook zo iemand ben die twee dagen van tevoren een keer begint, hopen dat ik het dit keer wel fatsoenlijk in kan plannen. |
Citaat:
|
Ik heb er 7:
Wo 16 Mei Nederlands Wiskunde B1,2 Di 22 Mei Engels Do 24 mei Latijn Di 29 Mei Scheikunde 1,2 Wo 30 Mei Biologie 1,2 Do 31 Mei Natuurkunde 1,2 Ben er opzich redelijk tevreden over, alleen een zware eerste dag :| |
Wo 16 mei 9.00-12.00 Nederlands
Wo 16 mei 13.30-16.30 wiskunde B 1 en B 1,2 Di 22 mei 13.30-16.00 Engels Do 24 mei 9.00-12.00 Latijn Vr 25 mei 13.30-16.30 economie 1,2 Di 29 mei 13.30-16.30 scheikunde 1,2 Do 31 mei 13.30-16.30 natuurkunde 1,2 Niet ontevreden. Beste (school)examenrooster dat ik in jaren heb gezien. |
Citaat:
|
Ik heb er 7:
Wo 16 Mei Nederlands Wiskunde B1 Di 22 Mei Engels Do 24 mei Latijn Di 29 Mei Scheikunde 1,2 Wo 30 Mei Biologie 1,2 Do 31 Mei Natuurkunde 1 Ik had die 29,30,31 mei liever anders gezien |
7 stuks:
16 Mei Nederlands en Wiskunde B1,2 22 Mei Engels 29 Mei scheikunde 1,2 30 mei biologie 1,2 31 mei natuurkunde 1,2 01 juni Grieks Mja, vier dagen achter elkaar afzien. En donderdagmiddag natuurkunde --> vrijdagochtend Grieks is wel de slechtste afsluiter die je je kan bedenken. Maar ach, we komen er wel doorheen :) |
16 mei Ne + Wi B1
22 mei Engels 25 mei Eco1 29 mei Du2 + Sk1 30 mei Fa2 + Bio1,2 31 mei Na 9 Stuks. Tja ik wilde 3 vakken in m'n vrije deel ofzo. Ooit was ik gemotiveerd. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou mijn rooster is op zich wel goed.. alleen minder dat economie, scheikunde en natuurkunde achter elkaar zit..
ik heb in 7 vakken examen.. rooster: 16 mei Nederlands 21 mei economie 22 mei scheikunde 23 mei natuurkunde 25 mei biologie 29 mei engels 30 mei wiskunde op zich niet echt erg.. heb gelukkig niet twee vakken op 1 dag.. en alles is smiddags dus dat kan ook wel.. |
:( nu is naamzoeken kut :(
|
Even zitten tellen, 9 examens :(
|
Ik heb er 7: NL, M&O, EC, AK, GS, EN en WIS. Verder heb ik de dag voor mijn eerste CE mijn theorie examen :(
|
Citaat:
|
Ja en je kunt altijd nog gewoon proberen de examens te maken, als je ze dan ver!&% kan je ze altijd nog niet mee laten tellen op je lijst ;)
|
Ik heb 7 examens
16 mei: Nederlands 21 mei: economie 1 22 mei: geschiedenis 25 mei: Frans en biologie 29 mei: Engels en muziek Ik ben er tevreden over, want Frans en Engels is alleen lezen, dus dan maakt het niet uit dat het met andere vakken samen valt. Op zich is het best wel een goed rooster. |
16 mei Ne + Wi B1
22 mei Engels 25 mei Eco1 29 mei Sk1 30 mei Bio1,2 31 mei Na1 het wiskunde en nederlandsexamen op één dag vind ik vervelend |
Ja, maar op zich hoef je voor nederlands weinig voor te bereiden toch? Het is idd alleen niet zo goed voor je concentratie om 6 uur in zon zaal te zitten... Daarom hoop ik echt dat het GEEN mooi weer is tijdens die examens anders wordt de concentratie alleen nog maar minder!
|
nee ok, maar ik vind nederlands best lastig en ik wil toch wel wat examens (lees: veel) gaan oefenen
|
Citaat:
|
16 mei
Nederlands 22 mei Scheikunde 23 mei Natuurkunde 25 mei Biologie 29 mei Engels 30 mei Wiskunde 1 juni Management en Organisatie het enigste nadeel vind ik dat ik al mijn examens van half twee tot half vijf heb, je kan wel lekker uitslapen maar je hebt niks meer aan je dag. |
Niemand met C&M hier?
Ik heb zeven vakken; Nederlands, Filosofie, Geschiedenis, Kunstgeschiedenis, Duits, Frans en Wiskunde . Volgens mij in die volgorde. Ik vind Filosofie, Geschiedenis en Kunstgeschiedenis achter elkaar wel naar want dat zijn de drie vakken waarvoor je het meest moet leren. Verder hadden ze Frans en Duits ook wel wat meer mogen spreiden. |
ja dat is idd best een rare spreiding!
|
Citaat:
|
Ik baal erg van de laatste week, ik doe N&G en dan zitten de vakken biologie, natuurkunde en scheikunde (weet niet meer welke volgorde het precies was) direct achter elkaar.
Aan de ene kant fijn, omdat die vakken toch wel iets met elkaar te maken hebben, aan de andere kant, drie profielvakken achter elkaar... |
8 CSE'tjes
16 mei: Nederlands & Wiskunde B1 22 mei: Engels 23 mei: Tehatex 29 mei: Scheikunde 1 30 mei: Biologie 1,2 31 mei: Natuurkunde 1 ( :o op m'n verjaardag nog wel) 01 juni: Grieks Ik baal ervan dat al die profielvakkenb in de laatste week zitten, die hadden ze best mogen spreiden. |
16 mei Nederlands
22 mei Geschiedenis&Engels 24 mei Latijn 29 mei Duits 1,2 30 mei Frans 1,2 31 mei Aardrijkskunde 01 juni Wiskunde A1,2 Ik vind het zo raar dat ik de eerste 2 weken nauwelijks toetsen heb, en dan aan t einde (als je dr nog lekker zin in hebt), 4 toetsen achter elkaar. |
grieks en wiskunde op 1 dag (n)
|
Ik heb er maar 4 (heb in januari al 3 vakken gedaan)
Di 22 mei Geschiedenis Vr 25 mei Economie 1,2 Do 31 mei Aardrijkskunde Vr 1 juni Wiskunde A 1,2 Ik mag absoluut niet klagen, en dat zal ik dan ook niet doen :o |
Woensdag 16 mei:
Nederlands Dinsdag 22 mei: Geschiedenis, Engels Woensdag 23 mei: Maatschappijleer Vrijdag 25 mei: Economie 1,2 Dinsdag 29 mei: Duits 1,2 Donderdag 31 mei: Aardrijkskunde Vrijdag 1 juni: Wisk A1,2 ( :( :( ) |
9 stuks;
Woensdag 16 mei Nederlands Maandag 21 mei Management en organisatie Dinsdag 22 mei Geschiedenis Engels Donderdag 24 mei Latijn Vrijdag 25 mei Economie 1,2 Woensdag 30 mei Frans 1,2 Donderdag 31 mei Aardrijkskunde Vrijdag 01 juni Wiskunde A1,2 |
16 mei Nederlands
22 mei Geschiedenis & Engels 30 mei Frans 1,2 31 mei Aardrijkskunde 01 juni Wiskunde A1,2 Ik vind het wel best, al mocht wiskunde best in mijn vrije week. |
Wo 16 Mei
Nederlands Wiskunde B1,2 Di 22 Mei Engels Vr 25 Mei Economie Di 29 Mei Scheikunde 1,2 Wo 30 Mei Biologie 1,2 Do 31 Mei Natuurkunde 1,2 Oh en het supergeweldigst is natuurlijk het megafeest op donderdag 31 mei voor iedereen die wiskunde B had en dus niet meer hoeft te leren :D |
Woensdag 16 mei
Nederlands Dinsdag 22 mei Geschiedenis Engels Vrijdag 25 mei Economie 1,2 Woensdag 30 mei Frans 1,2 Donderdag 31 mei Aardrijkskunde Vrijdag 01 juni Wiskunde A1,2 Ik vind het alleen een beetje jammer van wiskunde, want al mijn vriendinnen doen NG en zijn dus een dag eerder vrij :( |
Woensdag 16 mei: Nederlands
Maandag 21 mei: Management & Organisatie Dinsdag 22 mei: Geschiedenis, Engels Vrijdag 25 mei: Economie1,2 Donderdag 31 mei: Aardrijkskunde Vrijdag 1 Juni: Wiskunde A1,2 Ik ben wel redelijk tevreden met mijn rooster. Het enige kutte is dat ik een keer 2 examens op een dag heb, wel fucked up. Ook omdat ik de dag ervoor m&o heb wat behoorlijk 'pittig' is. |
16 mei Nederlands en Wiskunde B1
22 mei Engels 25 mei Muziek 29 mei Scheikunde1 30 mei Biologie 1,2 31 mei Natuurkunde1 Ik vraag me af hoe ze op het idee kwamen om die laatste 3 zo beroerd te plannen, maarja. Met veel vooruit werken moet het te doen zijn =) |
Citaat:
|
Citaat:
|
16 mei: Nederlands en Wiskunde B12
22 mei: Engels 24 mei: Latijn 25 mei: Economie 1 29 mei: Scheikunde 1 30 mei: Biologie 12 31 mei: Natuurkunde 1 Opzich wel tevreden, het is alleen een beetje vervelend dat ik gelijk de eerste dag nederlands en wiskunde heb. Sk, bio en na zijn ook niet zo handig gepland. Maja:) |
Citaat:
Citaat:
Ik zelf heb 7 examens, ne, wib2, en, la, sk, bi, na. Ben het wel eens met het commentaar dat hier gegeven wordt, maar we hebben het er mee te doen hè .. |
Ik heb goddank maar 4 examens,
21 mei Nederlands 24 mei Natuur-Scheikunde 25 mei Engels 30 mei Wiskunde Jammer dat Nask en Engels achter elkaar zijn, maar ik heb wel 2 dagen vrij tussen Nederlands en Engels, dus een paar dagen vrij voor een aanloopje. Helaas moet ik 29 mei onder het mes, maar dat komt wel weer goed, examens duren toch maar 90 min :). |
Citaat:
|
ik heb er zelf 6
16 Mei: Nederlands 21 Mei: Duits 1,2 en Economie 1 22 Mei: Geschiedenis 29 Mei: Muziek en Engels |
11/06 - Methoden & Technieken
15/06 - Geschiedenis 19/06 - Inleiding tot het Recht 22/06 - Sociale Statistiek 27/06 - Sociale Psychologie |
Dit topic gaat over de Nederlandse Centrale Examens, Dirty Ole.
|
16 mei: Nederlands
22 mei: scheikunde 23 mei: Natuurkunde 1,2 25 mei: biologie 29 mei: Engels 30 mei: wiskunde b1,2 6 vakken dus en ik ben er heel tevreden over. Geen 2 vakken op een dag, elk examen begint om 13.30 uur en het is best gespreid. Alleen jammer dat scheikunde en natuurkunde achter elkaar zitten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |