![]() |
*zucht* reacties graag...
IK WIL DOOD
Vanmorgen vroeg stond ik op, dit kan zo niet doorgaan, stop Ik kan dit niet meer verdragen, voorbij slepen de lange dagen Elke dag weer een tegenvaller, mijn leven met de dag galler Verscheidene redenen hiervoor, ik weet niet of dit goed is hoor Als ik mij 's morgens omkleed, wordt spontaan mijn hamster heet De kooi begint dan te dampen, mijn hamster wil met me rampetampen Naar beneden gaand zie ik moeder, ze is zich aan et snijden, de loeder Ik zie dat haar handen trillen, moeilijk he? aardappels schillen Ineens vliegt er kwijl langs mij, Foei, ga af, lig, koest jij! Ik pak de riem om der aan te snoeren, mijn zusje, binnenkort afvoeren Met veel passie ga ik maar tekenen, misschien dat ik op vader kan rekenen Bruut komt hij op me aflopen, om mijn kunstwerk in snippers om te dopen Ik kan het echt niet meer aan, het is tijd voor mij om te gaan Geen zin meer om te leven, kwijlend komt mijn zusje voorbij streven... Vork. |
Aan het lengte doet het niets tekort! in feite is dit precies de standaard maat voor soortgelijke gedichten!
Aan techniek doet het niets tekort. Het gaat zelfs boven menig soortgelijk gedicht! Aan inhoud doet het niets tekort, de mate van beeldendheid is dermate groot dat ik met grote waterige ogen aan het lezen was Aan de souplesse doet het niets tekort, de standaard aanpak van recht voor zijn raap en zeggen waar het op staat is hierbij NOG fijner uitgewerkt De opbouw en afbouw zijn subliem, het aangeven van je dagmaten die gelden als algemeen zijn echter pas later te merken, maar hoe de spanning van je leven overgebracht word in woorden is gewoon goed gedaan. Klasse hoor! FACK! ik vergat aan het begin van mijn post *stil* te zetten *stil* -xxx- Ulfheidin |
zolang je je gedichten niet op de markt brengt is het goed ;)
daarmee is gelijk mijjn mening gegeven |
hmmm persoonlijk vind ik aabb rijm nooit zo mooi
|
:rolleyes: triest dit.
|
Ach je moet weer naar school, dat is alles :D
Mooi gedicht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |