Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Brothers & Sisters (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1565442)

Blubje 04-04-2007 23:46

Brothers & Sisters

Nieuwe serie op RTL4. Te zien op woensdagavond om 20.30u.
Met Calista Flockhart (Ally McBeal), Dave Annable, Balthazar Getty, Rachel Griffiths, Sally Field e.a.

Brothers & Sisters gaat over de typisch Amerikaanse familie Walker die in Los Angeles woont. Over relaties tussen ouders en kinderen, broers en zussen en alle problemen die daarbij komen kijken.

In Amerika is de serie vrij populair en vandaag was de eerste episode te zien op RTL4.

Discuss! :)

Ik vond de eerste episode leuk, dus ik denk wel dat ik het ga volgen. Hoewel het Amerikaanse er wel erg bovenop ligt, stoor ik me daar niet zo aan. Gewoon een heerlijke serie met een mengelmoes van (familie)drama en humor, zo komt de serie tot nu toe op mij over.
Ik ben benieuwd naar volgende week!

Blubje 05-04-2007 20:12

Helemaal niemand? :(

innogen 05-04-2007 22:17

Ohja dat voorstukje leek me wel interessant. Bekende gezichten uit andere series enzo.
Heb het verder niet gekeken, vergeten :o

Severus 05-04-2007 23:02

Ik heb er al eens van gehoord, schijnt een hit te zijn in de States. :) Ik wil er zeker eens een aflevering van gaan zien. :)

Citaat:

Blubje schreef op 05-04-2007 @ 00:46 :
Met Calista Flockhart (Ally McBeal), Sally Field
<333

Loontjuh 06-04-2007 09:03

Heb net de eerste aflevering op pc gezien, maar kan niet meer stoppen met kijken :D

Blubje 06-04-2007 09:45

Citaat:

Loontjuh schreef op 06-04-2007 @ 10:03 :
Heb net de eerste aflevering op pc gezien, maar kan niet meer stoppen met kijken :D
Haha dat had ik dus ook :p Heb ondertussen de eerste 4 episodes alweer gezien. Maar ik stop ermee, want ik heb besloten dat ik het gewoon maar op tv ga kijken. (Ben benieuwd hoe lang ik dat kan volhouden ;))

Loontjuh 07-04-2007 07:17

Ik vrees dat ik dat niet (meer) ga volhouden. Vooral omdat ik nu al afleveringen ken die op tv zijn geweest. :D

Mr Soija verwijderd 07-04-2007 09:14

kuttijd, dus nee ik kijk niet :p
en om de een of andere reden ziet een serie die op rtl4 wordt uitgezonden er minder leuk uit dan één die op net5 wordt uitgezonden :p

maar sally field <3

Chick Rock 07-04-2007 13:06

Ik vond het echt helemaal niet leuk juist :s

Kan alleen niet echt duidelijk aangeven waarom niet... Waarschijnlijk vond ik het gewoon té Amerikaans. En hoewel ik een groot Ally-fan ben, vond ik haar hier iet bijzonder interessant in. De eerste aflevering had bijzonder weinig diepgang (n)

Maar ja, misschien wordt het nog leuker?

lithuania 07-04-2007 16:32

Ik vond de eerste aflevering wel leuk, en ga zeker volgende keer weer kijken. Er gebeurde alleen wel verschrikkelijk veel in 1 keer, ik hoop niet dat dat elke aflevering zo gaat zijn :s
En ik vond het wel een beetje What About Brian-achtig overkomen: Californië, familie/vriendschappelijke sfeer, veel verhalen door elkaar, veel relatieproblemen etc

bingomassacre 08-04-2007 12:06

Ik heb het niet gezien, maar dat voorstukje op rtl4 deed me huiveren. Dat in combinatie met het het feit dat het wordt uitgezonden door rtl4, DE waargebeurden-verhalen-films zender, zegt voor mij genoeg. Het lijkt me dus een saaie serie, maargoed volgens mij behoor ik ook niet tot de doelgroep van huisvrouwen van middelbare leeftijd :D

ik heb het dus nog niet gezien, en dit was de impressie die ik van het voorstukje kreeg.. correct me if im wrong though

TwistedJunkie 08-04-2007 13:20

Ik moet altijd werken op woensdag, dus ik heb het niet echt meegekregen dat het op de tv kwam. maar heb gister een voorstukje gezien en het lijkt me wel boeiend. Miss dat ik het us ga opnemen :)

Loontjuh 08-04-2007 22:29

Ben al paar afleveringen verder. Leuk om te zien dat allemaal acteurs uit andere series er in spelen. Zo ook Dr Brown uit Everwood :D En dan natuurlijk de president uit Prison Break, Ally McBeal, die gayguy Kevin heeft ook een erg bekend hoofd. Evenals Nora en haar broer. Echt leuk.

TwistedJunkie 09-04-2007 12:26

Ik heb zo vaak naar Ally McBeal gekeken. Ik vind Calista een leuke actrice, daarom ga ik het woensdag eens bekijken :D.

Milll 09-04-2007 16:24

Waar kijken jullie de afleveringen online?? Ik heb die van vorige week namelijk gemist terwijl ik wel van plan was hem te kijken..

Loontjuh 18-04-2007 11:50

Zelfs Dharma en de moeder van Greg (van Dharma & Greg) spelen er in mee! Ben helemaal fan :)

Blubje 18-04-2007 12:37

Citaat:

Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 12:50 :
Zelfs Dharma en de moeder van Greg (van Dharma & Greg) spelen er in mee! Ben helemaal fan :)
Dharma ook ja? :cool:
Vanavond weer een nieuwe episode!
Ik heb me in kunnen houden om niet verder te downloaden, vind ik heel goed van mezelf.
Jammer alleen dat ik die van vanavond, volgende week en de week erna al gezien heb, maar goed :p

Loontjuh 18-04-2007 14:11

Citaat:

Blubje schreef op 18-04-2007 @ 13:37 :
Dharma ook ja? :cool:
Vanavond weer een nieuwe episode!
Ik heb me in kunnen houden om niet verder te downloaden, vind ik heel goed van mezelf.
Jammer alleen dat ik die van vanavond, volgende week en de week erna al gezien heb, maar goed :p

Ja. Met lang(er) haar! Echt heel erg leuk!
Ik heb dus alles al gedownload tot en met waar ze nu zijn. Ben echt fan van deze serie. Heerlijk. En vind het echt leuk dat er allemaal acteurs in voorkomen die ik ken van allemaal andere series.
Amy uit Everwood zit er ook in trouwens. (ben niet zo goed in namen van acteurs :D)

Blubje 18-04-2007 18:34

Citaat:

Loontjuh schreef op 18-04-2007 @ 15:11 :
Ja. Met lang(er) haar! Echt heel erg leuk!
Ik heb dus alles al gedownload tot en met waar ze nu zijn. Ben echt fan van deze serie. Heerlijk. En vind het echt leuk dat er allemaal acteurs in voorkomen die ik ken van allemaal andere series.
Amy uit Everwood zit er ook in trouwens. (ben niet zo goed in namen van acteurs :D)

Emily VanCamp :p
Dat had ik gelezen ja. Die speelt toch
Spoiler

Loontjuh 18-04-2007 21:58

Citaat:

Blubje schreef op 18-04-2007 @ 19:34 :
Emily VanCamp :p
Dat had ik gelezen ja. Die speelt toch
Spoiler

Ja, klopt.
Vind het wel grappig. Elke keer weer een verrassing zo van: Hé, hij/zij speelt hier ook en is van...! :D

Loontjuh 27-05-2007 19:11

Nog iemand die het volgt?

Blubje 27-05-2007 22:21

Jaaaaa nog steeds! :D
Ben aan een flinke inhaalrace bezig geweest en heb nu in 1 week tijd van ep 7 t/m 22 gekeken. Zo nog ff de finale en dan kan ik volgend seizoen gewoon 1x per week downloaden :o:p
Spoiler

Ben benieuwd naar de finale! :)

Loontjuh 28-05-2007 11:42

Ik ben ook heel erg benieuwd. Volg het via internet en kijk er elke week naar uit :)

Chick Rock 29-05-2007 10:45

Ja ik kijk het ook! Maar wel gewoon op tv. Wel grappig dat ik het helemaal niet leuk vond in het begin (zie mijn eerdere post :o ) maar het wordt steeds leuker!

Ik vind Kevin en Scotty zo leuk samen :bloos:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.