![]() |
Scheveningen
hallo!! ik ben van België en ga dit weekend misschien naar Scheveningen. Mijn vraag is welke leuke dingen er te doen zijn (liefst goedkoop). EN of er leuke cafés zijn. Met leuke cafés bedoel ik een rock/punk/rock'nroll....café. of eventuele informatie over optredens of zalen die er regelmatig optredens organiseren.
Hopelijk kan iemand me helpen groetjessss |
---> europa
|
er zit een coffeeshop waar vaak bandjes spelen en je kan poolen enzo. de eigenaar is wel echt een klootzak trouwens, maar meestal zit die toch in een hoekje te blowen. t heet de franse bulldog iig
www.defransebulldog.com |
over de franse bulldog heb ik veel leuke verhalen gehoord ja.
maar ik ben er nog nooit geweest. Wat mensen over het algemeen ook heel leuk schijnen te vinden is de Crazy Piano`s, maar ik gok dat dat niet goedkoop is... Buiten het strand vind ik scheveningen maar lame. |
Citaat:
maar in principe kan je ook prima hangen bij alle strandtentjes enzo. of je haalt gewoon wat drinken bij een supermarkt, neemt een kleedje mee en gaat picknicken. das ook altijd leuk maar sorry trouwens, ik kan naast de franse bulldog ook niks verzinnen eigenlijk |
het is toch al iéts,bedankt:-)
|
Als je Scheveningen te druk vindt, kan je altijd nog naar het Zwarte Pad. Één halte met de tram verder dan het Kurhaus, oftewel de laatste halte :P.
Daar is het altijd minder druk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58. |