![]() |
Liefde op het eerste gezicht
Mij is het vandaag overkomen.
Ik heb een jongen leren kennen en hij was echt (y) . Ik heb zijn msn en we gaan een keer naar de film met nog een andere. Nu wil ik wat tips als et kan. Ik weet niet wat hij van me vind ja hij mag me maar thats it. Help me |
'Help me' klinkt we btje wanhopig vindt je zelf niet?:)
Je moet gewoon je zelf blijven en als hij merkt dat je hem leuk vindt, zal hij ook wel láten merken wat hij van jou vindt. |
Wat maakt deze situatie zo anders dan andere dates dat je nu tips nodig hebt? Of heb je nog niet eerder een date gehad? En waar wil je tips over hebben?
|
[QUOTE]originelenaam! schreef op 06-04-2007 @ 20:42 :
[B]'Help me' klinkt we btje wanhopig vindt je zelf niet?:) Ja ok maar denkt dat klinkt goed ja is dat zo laat hij et dan merken hoe? |
Citaat:
maar gewoon hoe ik me tegen over hem moet gedragen do's en don't |
Gewoon doen zoals normaal (y)
|
Misschien is hij helemaal niet zo leuk als je in eerste instantie denkt. ;) Spreek een keertje met hem alleen af als je wilt weten wat hij van je vindt.
|
Niemand meer tips
of dingen waar aan je kan merken wat hij van mij vind |
Citaat:
|
Toon binnen de groep een beetje extra interesse in hem en kijk of hij hetzelfde doet. Maar je moet het er ook niet te dik bovenop leggen..
Verder gewoon jezelf blijven en lekker met hem praten om te zien of het klikt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus hé ze heeft tips nodig :D Je ken toch gewoon een praatje met hem gaan maken en zoveel mogelijk lichaam contact maken :bloos:
|
Kijk ik denk wel dat het goed gaat maar je kan beter extra info hebben voor de zekerheid
|
Verliefdheid op het eerste gezicht kan wel.
|
Ik denk niet dat Mr Bean erg romantisch is, maar dat lijkt me sowieso niet gepast met nog een andere vriend in gezelschap.
|
Citaat:
|
Raak hem aan tijdens het praten.
|
Ik ben er achter gekomen dat hij niks in me ziet.
Maar hij zegt daar ook bij dat hij me net kent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij vindt je niet boeiend.
|
Citaat:
|
Kun je zelf echt helemaal niks verzinnen ? Als je hier serieus om tips moet vragen, dan denk ik niet dat het iets gaat worden tussen jou en je loverboy :o
Dus, wees een beetje creartief en stel je niet zo aan! |
Citaat:
Je kan niet met een laptop met wifi in de bioscoop gaan zitten en om tips vragen via scholieren.com forum ;) Doe vooral niet moeilijk en te emotioneel beladen. It ain't a big deal, alhoewel het wel zo lijkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |