![]() |
Vraagje voor Dames "Kleine penis ?"
vaak kom je hier topics tegen over grote piemols..
zoals nu een topic over of een grote penis wel of niet pijn doet, of hoever de penis in de vagina kan enz... maar hoe zou een dame reageren als ze voor het eerst met r vriendje naar bed ging.. en zijn piemel is kleiner dan gemideld ? afknapper ? opluchting ? of maakt het je niet uit ? nou weet ik wel.. lengte is niet het belangrijkste.. maar wat als ie dan ook niet dik is ? [ja jongetjes met een eigen duidelijke mening mogen ook wel posten :p] |
de 1e waarmee ik deed had een kleintje(invergelijking dan met mijn ex en vriend) die jongen was dus mijn 1e en daar ben ik achteraf best blij mee, want toen ik voor t eerst met mijn vriend ging had ik iets van :eek:
|
Citaat:
|
Op het moment zelf vond ik het niet erg dat ie klein was, hij was ook pas mijn tweede.
Maar nu weet ik wel beter. Véél beter. :D:D |
Citaat:
mischien is die van je huidige wel gewoon groot :D |
Ja, die is ook heel groot!
Maar ik heb er wel een paar gehad, en dan kun je toch een beetje vergelijken...En jah, helaas: die van hem was gewoon mini.:D Had ie ook echt een complex over enzo, dus ik overdrijf niet. Maar zoiets ga je natuurlijk niet tegen zo'n jongen zeggen hè?:p |
Citaat:
maar was sex met hem minder omdat hij een kleinere had dan andere ? |
Weet ik eigenlijk niet meer...
Volgens mij voel je er niet minder door. Doet waarschijnlijk alleen minder pijn. :) |
mjah dan zou ik gewoon denken; dies niet groot, en doorgaan waar ik mee bezig was, sorry maar dat boeit me nou echt geen kont
|
Citaat:
zo van hmzz ik had hem toch groter verw8 :p ? |
Als een meisje kleine borsten heeft, knap jij dan ook af, Cryptapix? Denk het toch niet.
En zo is het ook andersom: een jongen is hoe hij is, met een grote, kleine, kromme, rechte, dunne of dikke piemel. Ja toch? |
Citaat:
|
Citaat:
zo had ik het nog net bekeken :D maar ik kan me voorstellen dat sommige jongens kleine borsten ook wel " geil " vinden.. lijkt me niet dat meisjes een kleine penis geil kunne vinde ? :s |
Citaat:
Ik vond het toen ook wel fijn; ik durfde eerst niet te pijpen, maar hem wel omdat ie er wat 'vriendelijker' uitzag. Dusseh... er zitten heus ook voordelen aan!! :) |
Hmm zoveel verstand heb ik niet van uhm..penissen :D
Ik zou ook niet weten of je met "kleiner dan gemiddeld" echt mini bedoelt... Die van m'n ex was gewoon gezien best klein, maar een eind dat ie kon groeien....!!! :D :o |
Citaat:
Maar ik bedoel ook als ie stijf is... Zo klein dat het condoom er omheen lubberde.. Terwijl bij mijn huidige vriend zijn piel blauw uitslaat als er een condoom omheen zit!! :eek: |
Citaat:
ok, maar slappe toestand boeit ook niet toch ? |
Citaat:
ennu er zijn grotere condooms te koop voor je vriendje hoor ;) |
Citaat:
Dit was ff om het verschil te illustreren..... :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar je moet je niet zo druk maken hoor! Smaken verschillen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mar goed.. deze topic was niet uit eigen belang maar gewoon als algemene vraag.. ik zou dit soort dingen overmezelf hier nooit durve poste onder me eigen naam / ip :p |
Citaat:
Ik vind een grote gewoon veel opwindender, maar ik denk dat niet veel meiden het met me eens zijn!! Citaat:
|
Citaat:
mjah ik las in die andere topic dat pijn niet altijd fijn is :D maarja ieder zo zijn eigen mening natuurlijk da 2e: neej teveel bekende hier op het forum :) veel mensen die ik persoonlijk goed ken of veel op msn spreek :) nou weet ik wel.. ik ben klein dus dat word vaak in verband gelegd met kleine piemol dus dat word nog wa als die mensen dit leze :D:D (y) |
Citaat:
Wat een onzin!! :D |
Citaat:
Hmm als mensen die ik persoonlijk ken hier komen, gaat er echt een wereld voor ze open. Jammer voor ze dan :p Owja, en over stimulatie door wat voor piemol dan ook kan ik nix zeggen want ik heb t nog nooit gedaan, duss... |
Citaat:
ik ga niet me piemol showen omda ze dat denke ofzow hoor.. lekker boeie wat ze denke :D Citaat:
en diegene wete ook wel wie :p |
Citaat:
|
Citaat:
hmz nu heb ik maar de mening van 3 of 4 meisjes gehoord ofzow.. zijn er nog dames / heren met een mening ? :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar als de condoom er zowa afvalt.. dan moet ie dus echt wel smaller zijn dan 3 cm ofzo ? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
naja aan lengte kan het niet ligen want maakt niet uit hoever je da ding afrolt.. toch ? :p |
Citaat:
maar als hij groter dan het gemiddelde zou hebben dan zou ik zeker niet treuren :D |
Citaat:
|
Citaat:
"hier heb je een pincet dan kun jij je tenminste ook eens een keer rukken" |
Citaat:
|
"Liever een kleine die steigert dan een grote die weigert!" :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, is erg jong.... |
Kleiner dan gemiddeld..... Is dat 14cm en daarbeneden? Of ligt 14cm nog op het gemiddelde. En er wordt ook gezegd dat dikkere jongens vaak kleinere piemels hebben, is dat ook zo? Of 1 dikke onzin....
|
Citaat:
|
Tja...
ik weet niet of het voor mij zou uitmaken mijn huidige vriend heeft niet echt een kleintje duz wat dat betreft ben ik wel verwend hihi |
Citaat:
je weet wat ze zeggen over kleine mannen :D:D |
Citaat:
ennu obi: die van 10 cm... 1) ik heb nergens een dildo voor nodig 2) 20 past niet in me kont.. maar was da voor stelling je kiest toch ook niet je vriendje uit op wqelke de grootste heeft ??? |
Citaat:
|
Citaat:
hahaha :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |