Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   [MS Outlook] mailtje verwijderen zonder die te selecteren (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=156649)

Tofke_H 12-07-2002 09:42

[MS Outlook] mailtje verwijderen zonder die te selecteren

Hoe kan je 1 bepaald mailtje verwijderen in Ms Outlook zonder die mail actief te maken, dus niet selecteren?

Reden hiervoor: Vanaf dat die mail geselecteerd wordt, geeft Dr. Watson een foutmelding, en stopt Ms Outlook ermee. Er hangt een bijlage aan die e-mail, dus heel waarschijnlijk zit daar iets stouts in.

Misschien intressant, maar ik betwijfel het. Besturingssysteem is Windows NT4 Client.

Jozzy 12-07-2002 09:46

Tijdelijk het voorbeeldvenster uitzetten. Ga naar een willekeurige map met berichten er in en klik op Beeld-->Indeling. Zet daar het vinkje voor Voorbeeldvenster Weergeven uit en druk op Ok. Nu kun je naar het Postvak IN gaan en het mailtje gewoon verwijderen, waarna je het voorbeeldvenster weer aan kunt zetten. :)

Tofke_H 12-07-2002 11:21

Hmmz, ik kon juist s.com niet bezoeken.

Maar ik had het wel al gelezen en het mailtje gaan delete. Er zat dus zo'n scriptje aan dat automatisch in werking trad op die manier. Hopelijk geen virusje. Straks systeem eens gaan scannen. :/

Maar hartelijk bedankt.

eddie 12-07-2002 11:25

wat je ook kunt (en zou moeten) doen, is de HTML ondersteuning uitzetten...

Tofke_H 12-07-2002 11:51

Citaat:

eddie schreef:
wat je ook kunt (en zou moeten) doen, is de HTML ondersteuning uitzetten...
idd, daarmee ben ik nu bezig... Nouja, de voorbereidingen. :D :) Nu is iedereen nog hard aan het werken.

Moonspell 12-07-2002 12:49

Klopt heb ik ook gehad! Met NT4 :(

en met outlook......:(

de prullenbak wilde ik dan leeg maken, en zo ineens die foutmelding....:(

Ik ben snel naar 2k overgestapt...... of je moet even outlook opnieuw installen:)

suc6

Tofke_H 12-07-2002 12:59

Citaat:

Moonspell schreef:
Klopt heb ik ook gehad! Met NT4 :(

en met outlook......:(

de prullenbak wilde ik dan leeg maken, en zo ineens die foutmelding....:(

Ik ben snel naar 2k overgestapt...... of je moet even outlook opnieuw installen:)

suc6

:D gezellig als dat in een bedrijfsnetwerk is waar je dus de wet moet gaan volgen inzake licentie's ;)

thuis heb ik win2k :)

Moonspell 12-07-2002 13:10

Citaat:

Tofke_H schreef:

:D gezellig als dat in een bedrijfsnetwerk is waar je dus de wet moet gaan volgen inzake licentie's ;)

thuis heb ik win2k :)

Veel bedrijven hebben geen goede licentie & terecht toch?

microsoft = gek

Tofke_H 12-07-2002 13:26

Citaat:

Moonspell schreef:

Veel bedrijven hebben geen goede licentie & terecht toch?

microsoft = gek

Hier wel :)
Licentie voor elke windows in huis, net zoals voor elke office. Vorige week

En van office juist hetzelfde, alles heeft zijn licentie. Vorige week nieuwe contract gemaakt om alle PC's op te werken naar office 2k, die licentie zal deze week nog wel binnenkomen.

Virusscanner-licentie is vorig week binnengekomen :) Nu wordt elke dag automatische gecontroleerd op een nieuwe versie, en zoja, wordt die op het hele netwerk geïnstalleerd. Is iets gemakkelijk dan de mensen allemaal internet een mailtje te versturen met de melding dat ze hun virusscanner moeten update ;)

Owja, 1 PC heeft geen licentie hiero, die staat dan ook niet in het netwerk, en is de verantwoordelijkheid van de mensen die hem gebruiken, dus niet van mij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.