![]() |
hoe laat je merken dat je seks wil??
hoe of wat doe je om te laten merken dat je seks wilt met iemand
|
"Neuken?"
Goed, ik heb een vaste vriend, dus dat is vrij makkelijk. Gaat het je om een ONS, dan is flirten waarschijnlijk de beste optie. Lichamelijk contact zoeken en dat steeds verder uitbouwen tot je de dico uit geflikkerd wordt. |
ik heb zin in seks, jij ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
dat gaat meestal wel een beetje van zelf.. of dat je een beetje aan mekaar begint te zitten, of dat de zoenen intenser worden, en soms als je mekaar bespringt ofzo :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens het dansen oogcontact zoeken. Als ze terugkijkt: dichterbij gaan dansen. Dan komt zij ook dichterbij. Dan zoenen.
|
Citaat:
|
Hoe het laten merken lijkt me geen probleem. Hoe het laten merken zonder easy (en/of sletterig) over te komen, is een andere vraag :s (dat krijg ik namelijk maar niet uit mijn hoofd, dat het easy is :o )
|
er op springen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, zo dus. En daarna komt de seks. |
pff ligt eraan:
- met iemand waarmee je nog geen seks hebt gehad - met iemand waarmee je in een relatie zit en al taloze keren seks hebt gehad in beide gevallen helpt vragen en zoenen op de sex manier wel. En verder pff.....beetje strelen over zijn edele delen wil ook wel helpen, dat doe je niet zomaar. Blijft moeilijk hoor, zelf heb ik ook af en toe last van "hoe ga ik t aanpakken", en meestal geef ik het al op voordat ik aan die energievretende klus begin. |
Wil je mee naar buiten?
|
"Eaz, brommers kieken?"
|
Ik heb dan een vriend, maar dat is vrij gemakkelijk in dat geval, ik zeg dan gewoon dat ik zin heb, of als ie niet thuis is sms ik hem.
Sjaa, ander geval, gewoon beginnen met zoenen en strelen e.d. en ik denk dat iemand dan op een gegeven moment zelf ook wel zoiets heeft van: oke nu gaan we neuken, of oke, nu wil ik niet. |
Citaat:
OT: Door te beginnen met een wat heftigere zoen kom je vaak ook al een heel eind. |
doktertje spelen?
|
He jij daar!!!
Zin om is ff lekker te palingvissen |
Wat vrouwen soms doen is hun tieten tegen je aan duwen. Meerdere malen achter elkaar.
Vrij goedkoop (y), maar de boodschap komt wel over. |
Ach, goedkoop, easy, sletterig; dat zijn zelf goedkope, lege woorden. Gewoon fysiek laten merken, daar is de mens mee begonnen en dat zal altijd blijven. (y)
|
ik heb geen openingszin, maar jij hebt wel een opening, en ik zin.
|
haha die is goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Versier, verleidt, leg zijn hand in je kruis en neem 'm mee naar huis
|
Mag ik je paasnijntje zijn? (nou dat werkte gisteren tamelijk goed en snel :o )
|
Citaat:
|
hm, volgens mij merkt iedereen dat gewoon aan mij..ik hoef het niet echt te laten merken, geloof dat dat natuurlijk gaat.. :o
Edit: Ohnee! Ik ga soms heel fout glimlachen... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik dronken zou zijn, zou ik de slappe lach krijgen.... ik ben zo weinig romantisch :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaadvragende ogen opzetten will do.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, eraan denken dat je seks wilt, is meestal al genoeg. Dat springt over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh gewoon. Dat merkt hij vanzelf wel aan de manier van zoenen en lichaamscontact ofzo.
Maar ik heb ook wel eens subtiel gevraagd 'zullen we naar boven gaan?;)' ( Maar dat dan onder het zoenen door. Niet uit het niets als je allebei iets aan het lezen bent ofzo. ) |
Ik zou zeggen: dat ligt aan de fysieke toestand.
Een dronke persoon vat het allemaal niet zo slim op. :) |
hem subtiel op zijn gevoelig plekken aan raken en zeggen dat je zin in hem hebt !!
|
feestje/disco: dansen, flirten, 'woon je hier in de buurt?' 'nee? kom maar bij mij slapen dan ;)'
|
lkkr je schwanz uit je broek late hange !!!! haha
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |