![]() |
Van wie kwam jouw laatste mail en wat stond er in?
Een vriend.
Arnela? Weet je al wanneer je komt? dan kan ik zorgen dat ik de volgende ochtend vrij ben......ik moet eigenlijk wel mijn agenda vol gaan plannen voor volgende week dus hoor graag van je. Lieve groetjes, Philip |
Van mijzelf.
details weergeven 5 apr. (3 dagen geleden) Dank u wel voor uw reactie. Onderstaand bericht is verstuurd naar veralynn@rtvoost.nl. De e-mail zal worden bezorgd bij de desbetreffende persoon en u ontvangt, indien nodig, zo spoedig mogelijk een reactie. :) |
Van een website
Welcome Elisa, Your application has been approved by our administration team. Your account with the following details: Email : censuur voor spam User Name : Leekah has been activated. We welcome you to our online community and trust that together we will grow. Enjoy the experience! Kind Regards, Website Administration Team NOTE: This email was automatically generated from The Kiba-Dock Website Sandbox |
Je wiskunde cijfers: *blablabla*
8.4 gemiddeld! Nu weer braaf paaseieren zoeken! |
een van m`n buren.
Beste mensen, Zou ik morgen een fiets van iemand kunnen lenen? Ik wil morgen een fietstocht houden met een vriendin die geen fiets heeft. Het hoeft niet perse een damesfiets te zijn. Vriendelijke groeten, ***** Hallo allemaal, Ik ben reeds voorzien. Fijne resterende paasdagen, |
/care
|
Citaat:
|
Van mijn school
Beste leerlingen, Volgende week is er gewoon les volgens het rooster van periode 3. Echter, voor de HAVO-leerlingen die economie 1,2 volgen, zijn er extra uren ingepland. Het rooster hiervoor hangt inmiddels op en kun je dinsdag bekijken. Daarnaast zijn alle steunlessen van periode 3 verwijderd en alleen de nieuwe aanvragen die vandaag voor 9.30 uur ingeleverd zijn, zijn verwerkt voor aankomende week, zoals eerder vermeld via posters in school. BELANGRIJK: Op het eerder gestuurde SE3-rooster stond vermeld dat dinsdagochtend en woensdagochtend blok 1 vervalt i.v.m. luistertoetsen. Dit is niet juist. De leerlingen die (volgens het rooster van periode 3) dinsdag en woensdag blok 1 ingeroosterd staan, worden gewoon op school verwacht! We wensen jullie een prettig Pasen toe, Met vriendelijke groet, Luzac College Rotterdam |
een mail van ******.waarbenjij.nu
|
Van een project genoot of ik niet vergeten was mijn Slb opdrachten te uploaden op de Iris-server anders krijg ik geen studiepunten... :o
|
Een vriendenverzoek van Hyves van iemand die ik zo overduidelijk niet ga accepteren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie zit er dan ook op Hyves? Zijn we daar niet een beetje te oud voor? Voor friendjuhs en friendinnutjuhs?
|
Projecteer je eigen sociale isolement niet op mij, markje!
|
Citaat:
:) |
Citaat:
LoOSaAHr MaAHr HYveS iS LaNG NieT ZoOo SToEr ALs MijN BarBIE ProFIel Of THe SUgABabEs |
jezus christus, sylph, heb jij hyves? :|
|
Citaat:
|
Hyves is dan ook enorm kut.
Maar de hyves van Acda & de Munnik en Van Dik Hout (y) (y) |
Citaat:
|
Hey, zat Femke niet op Hyves? :o
Oh, en on-topic: mijn laatste mail kwam van de Hogeschool Utrecht, waar ik informatie had aangevraagd. Om me te bedanken. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
'You have been tagged by ..'
ellendezooi dus :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
[forum] Nieuw privebericht
WolterB, Op het Scholieren.com Forum heeft ***** je een privebericht gestuurd. Klik hier om in te loggen en het bericht te lezen: http://forum.scholieren.com/private.php Dankje! Scholieren.com Forum team |
Mijn laatste gewenste mail was van hallmark die me vertelde dat ik een kaart had gekregen:cool:
|
Aanmeldingsbevestiging van dit forum. :)
|
Welkom!
|
Citaat:
|
Van Johny
dat hij die dag niet kon, en stelde een andere dag voor |
das mijn familie adrie is mijn mamske
und annemieke is mijn zuske und martijn is mijn broerke groetjes basie :mad: |
lukt het?
|
Was dat een mailtje of een vraag?
|
Dat was een mailtje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OT; Hallmark.
Beste Arnela, Je hebt een Hallmark ecard ontvangen van Charysse. Klik hier om deze ecard te bekijken. :o |
Van Gwenda over een opdracht die we moesten voorbereiden ;)
|
Van eddie de andere kant van het verhaal
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |