![]() |
Jullie kind.
Stel je voor je krijgt een kind met de poster boven je: Hoe zou het er uit zien, uiterlijk en/of innerlijk
|
Ik ben nog te jong om kinderen te krijgen. :nono:
|
Geen idee.
|
volgens mij blijft ons kind tot en met zijn/haar 30ste kinderachtig
|
Helemaal wouw! :cool: :bloos:
|
echt een super stoer, sociaal, lief, sportief, slim en sexy kind!
Met een goede opvoeding natuurlijk :bloos: |
Met kunst:
Dat wordt wat! Ons kind zal een meisje zijn en zwart haar hebben, in vlechtjes. Ze is hyperintelligent en heeft haar: vaagheid, warrigheid en schizofrenie van haar moeder. Ze heeft haar: ogen, dolledwaasheid en de wil om iedereen te regeren van haar vader. Ze speelt dwarsfluit, komt cum laude van het gymnasium af en studeert vervolgens ontwikkelingssociologie. Ze gaat bij Cordaid werken en helpt zo arme kindertjes. Daarna trouwt ze met de zoon van Soija. Ze krijgen hele lieve, een beetje bruine, kindertjes. En mijn stamboom wordt uitgebreid. :) |
Was jij geen homo?
|
ons kind wordt ontzettend slim. Het is een jongetje.
Niet bijster mooi, maar zeker niet lelijk. Een beetje verlegen en ontzettend slim. Het is een laatbloeier, op 20ste ontdekt het, het sociale leven en gaat helemaal los. Met als gevolg wat rare gedachte sprongen (kan ook genetisch zijn) Op zijn 40ste heeft hij een bril en krulletjes, donkerbruin haar. Het is professor en ontzettend warrig. Heeft 2 mooie, lieve en slimme kinderen en een model als vrouw. (Zijn 3e vrouw) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ot: Vast een kindje met een heeele zachte huid :) |
Nee, dan ben je geen homo. Dan ben je biseksueel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kind van Sylph en mij is ontstaan uit het moment waarop ik Sylph probeerde te verleiden, na dat hij veel gedronken had ;) |
Citaat:
|
Mijn theorie is ontkracht. Terug naar de tekentafel!
|
Citaat:
|
Bi = 2. De rest mag je zelf afleiden.
|
Een kind met Darkiekurd wordt vast heel erg slim en rustig.
|
een kind van mij en Tink* (hihi alle jongens zijn nu boos, denk ik)
Het wordt natuurlijk een jongetje, met krulletjes en lieve oogjes. Hij wordt heel populair en alle meisjes vinden hem leuk :) |
Nou, dat wordt wat! ;)
|
Ieeewww.
|
Citaat:
|
Citaat:
mss moeten we zelf kinderen nemen ;x |
Hum.. Kind met soija zou lichtbruin zijn met zwarte krulletjes, en heel erg verlegen, tenzij je het uit zijn/haar schulp weet te pulken. ;)
|
;x
|
w0t?
|
niks, :D
|
:(
|
niet huilen, dat maakt ons kindje verdrietig :(
|
Een kind van Mr Soija en mij zou echt traumatisch verlegen en onzeker zijn en in plaats van Nederlands zou het een kunsttaal kennen:P
|
Ons kind zou onder invloed van Vogelvrij een lelijke naam hebben, Joris ofzo. Het zou veel gepest worden, lelijk zijn en ik zou er wel van houden, maar me er ook voor schamen. Vogelvrij en ik zouden het vaak hebben over de problemen van het kind, waarom het nooit vriendjes mee naar huis nam terwijl het die wel beweerde te hebben. Op zijn veertiende zal het zelfmoord plegen en Vogelvrij en ik zullen gebroken zijn. Zij zal aan de alcohol gaan en ik zal vreemdgaan. Uiteindelijk gaan we scheiden.
|
Juice heeft echt mensenkennis, het zou precies zo gaan:cool: Joris is best een leuke naam toch?:P (en ik zou natuurlijk eerst aan de alcohol gaan, maar daarna weer terug naar mijn vriendin met wie ik al die tijd stiekem ook nog een relatie onderhield)
|
Je zou waarschijnlijk met ongeschoren okselhaar op blote voeten en in lange jurken eindigen, en groenteshakes maken. Dan heb je het verwerkt.
|
Een kind van juice en mij. :s huhm..
2 kindjes ook goed? Totaal verschilllende kindjes. Een jongetje met zwart haar en krulletjes, heel mooi jongetje. Op latere leeftijd computert het te veel waardoor het lichtelijk contact gestoord wordt, maar dat komt allemaal goed. Als het gaat studeren, iets met flims, blijkt hij homo te zijn. Vanaf dat moment komt alles goed. Hij kleedt zich super en heeft leuke vriendjes. En een hele grote groep met vriendinnen :) . |
Ja.
|
Maar ons andere kind wordt dus een meisje, dat biologisch eet en hoorspelen gaat maken als beroep. Ze houdt van Spinvis en wortels. Ze fietst graag. Ze zet lekkere thee en woont mooi in Amsterdam.
|
weet ik veel hoe je eruit ziet :s
|
Met Juice: ons kind wordt een meisje dat heel eigenwijs is en een echte cultuurfreak. Ze houdt van steden en woont in een grachtenpand in Amsterdam. Ze weet precies wat ze wil en weet ook hoe ze dat kan bereiken. Ze is een beetje gek, maar dat vinden mensen allemaal leuk aan haar. :p
|
Met Tink* zou ik een jongetje met krulletjes krijgen. Heel sociaal en lief en sportief. En hij wordt professioneel danser ;)
|
zoals dr ava maar dan met vleugeltjes
|
flyaway en ik krijgen een meisje. Het wordt een redelijk 'normaal'meisje. Ze is gelukkig, doet havo. Heeft haar haar het liefste in een staart, houdt van feestjes en sport.
Ze wordt lief en mooi. Sommigen houden van haar, sommigen niet: Ze is 'gemiddeld' maar dan gelukkiger, rijker en sportiever. |
Citaat:
|
Een kind van Soija en mij wordt echt vet. Hij heet Rolnap en hij zit in de klas de hele tijd in een stil hoekje en zegt af en toe iets geks, maar alleen als het echt niet nodig is. Hij haalt soms extreem hoge cijfers en soms extreem lage. In de pauze zit hij in de kantine bij de nerds, maar die haat hij en hij fantaseert de hele tijd hoe hij ze gaat vermoorden. Als Soija en ik een echtelijke ruzie hebben stookt hij ons op. Hij zit soms ongevraagd aan tieten. De enige met wie hij met plezier omgaat is zijn zusje Slipkat, maar die is van school gekickt omdat ze bakstenen door de ramen gooide en klasgenoten brandwonden gaf, en ze gaat nu naar een kostschool voor extreem moeilijke kinderen.
Allebei onze kinderen kunnen extreem lang doorzeiken over onbelangrijke dingen en gaan dan schreeuwen en worden rood als ze ongelijk krijgen. Ze slaan Soija en mij soms. Het zijn lieve sociopaten. |
Het kind van mij en Juice wordt heel slim, sociaal vaardig en creatief.
En heel mooi natuurlijk. |
Ons kind (nivea en kunst) is een meisje met een rare naam.
Ze is blond en heeft twee staartjes met roze strikjes. Ze draagt het liefste roze jurkjes en eet de hele dag lollies. Als ze wat groter is heeft ze nog steeds de roze strikjes in haar haren, draagt ze nog steeds jurkjes en rookt ze als een stoomtrein. Ze is blond en dom maar wel heel lief en naief. Ze wordt altijd in de zeik genomen maar heeft het niet door. Ze haalt haar school niet, maar kan ontzettend snel typen. Dus wordt ze secretaresse van een 40 jarige zakenman. Ze verdient veel, heeft echt wel sex met hem en houdt dit netjes voor zich. Dat vinden zijn vrouw en echte minaresa namenlijk niet leuk.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |