![]() |
lente meeting!
De vorige meeting is alweer geruime tijd achter de rug, dus vonden we het tijd voor een nieuwe!
Ik stel voor om zaterdag 12 mei als voorlopige datum te nemen; mocht er dan echt niemand kunnen, kan de datum nog verschoven worden. Wat we gaan doen, waar, hoe laat we afspreken e.d. gaan we NU, hier, bespreken. :) Hopelijk komen er deze keer weer veel nieuwe DoPpers. Alsooooooo... Ja, ik kom vrijdag 11 mei op de meeting! CSN elysea Sketch Ja, ik kom op de meeting maar dan moeten jullie wel een andere datum nemen! Mutant Zepp Ik heb een hekel aan meetings! - |
Wil wel, maar 12 mei is larp :)
|
Ja ! ik kom graag, maar als het in Maastricht is of zo iets dan denk ik er nog even over.
|
Citaat:
|
wil wel maar 12 mei is poëzieroute waar ik bij moet zijn (stom van me) / blokken, heel veel blokken :(
|
We doen het in het Vondelpark. Jeeh \o/
|
@ Mutant & Zepp: Hebben jullie data waarop jullie sowieso wel zullen kunnen?
@ Sketch: Vanzelfsprekend! |
Er staat ook al een strandmeet zonder vaste datum rond die periode :D en de week erop zaterdag gaan Kat en ik naar VNV Nation. Ik kan dus niets met zekerheid zeggen, maar 11-12-13 mei kan ik zeker niet en 19 mei wordt iig lastig met tijd en rijden.
Ik zal waarschijnlijk ook door de week kunnen, of op vrijdagen. |
Zaterdagen moet ik werken :o. Ik zou wel willen komen, maar ik kan iig niet op een zaterdag.
|
19 t/m 26 mei zit ik in rome :cool:
edit: en zonder mij kunnen jullie het vondelpark niet eens vinden :o |
Ik vind een vrijdag ook prima :) 11 mei of 18 mei?
|
is donderdag 17 mei niet hemelvaartsdag? dan zijn er vast veel mensen vrij.
op vrijdagen waarop ik geen vrij heb heb ik van half drie tot vier gym en dan moet ik rennen enzo en dan heb je de rest van de dag niets aan me :( |
Ik vind vrijdagen waarschijnlijk beter. Als het op een datum is dat ik kan en mijn ov is geldig, kom ik:) 12 mei gaat sowieso lastig worden ivm moeders verjaardag.
|
Oh, ik heb plotseling gewijzigde plannen onder voorbehoud, ik moet mijn geld even achterhouden. Ik weet dus nog niet zeker of ik kan komen ivm. treinreis ed. Maar een vrijdag komt mij alsnog beter uit.
|
Ok, een vrijdag dus? Ik heb de beginpost even aangepast
... is het een idee dat ik een poll maak? |
maar wat wil je dan aan het eind van de middag in het vondelpark?
want ja het leidseplein is wel ehh 'leuk' en er zitten allerlei eettentjes enzo maar trein+eten ligt niet bepaald binnen het budget van de meesten. edit: met meesten bedoel ik vooral de jongsten onder ons |
Citaat:
en hmm |
nee hoor ook hanna en die rookt niet ! maar die moet zelf haar kleding kopen !
bovendien als ik niet thuis eet krijg ik geld van mijn papa he he |
Citaat:
|
Citaat:
Gingen we niet een giga mega hupsa picknick doen? |
ja om half vijf op een vrijdag blijkbaar
HEB IK DUS AL SPECIAAL NIET OP 12 MEI IETS AFGESPROKEN buuuuh |
Omg ik wil de giga mega hupsa picknick :bloos:.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |