![]() |
Communicatie
Studeert iemand dit/heb je dit gestudeerd? Kan je me A.U.B. vertellen hoe je het vind/vomd? Werk je veel samen in deze studie? Noem de voordelen/nadelen en graag de vakken die je krijgt , hartstikke bedankt alvast !
|
Ik weet niet of je het over communicatiewetenschappen hebt? Maar bij ons in België is het zo dat de inhoud van die richting sterk verschilt naargelang de universiteit. Het beste advies dat ik je dus kan meegeven is: bekijk de verschillende programma's, zie waar de nadruk op ligt (mediacultuur, journalistiek, strategische communicatie,...), en maak voor jezelf uit in welke richting jij wilt werken.
Want in dit vakgebied is de ene opleiding de andere niet. |
gebruik ook eens de zoekfunctie :)
|
Ik zou niet Communicatie studeren want bij veel HBO en WO studies is communicatie een 'vast' onderdeel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt er ook aan of je HBO of Universitair wil!
Ik ga zelf Communicatiewetenschap studeren in Nijmegen (universiteit). Daar krijg je bijv. Medialandschap en Communicatiewetenschap Vraagstukken. Op HBO is het in Eindhoven het meest creatief en in Utrecht met het minste economie. Dat heb ik toen uitgezocht (aangezien ik geen economie heb gehad). |
|
Communicatie is nix, kan je geen kut mee. Commerciele economie is een betere keus.
|
Commerciele Economie is inderdaad veel betere opleiding.
|
Ja bedankt voor hte maken van een topic hierover domboo (hhee grapje)..... handig hoor.. =P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |