![]() |
Meest overgewaardeerde tv-persoonlijkheid
En dan bedoel ik dus niet: wie haat je en wil je nooit meer zien, maar écht: welke tv-persoonlijkheid wordt constant opgehemeld en de hemel in geprezen, maar vind jij zwaar overschat? Ik ben benieuwd, shoot.
|
Ik denk dat ik al weet wie jij zelf gaat noemen... :)
Zelf heb ik eigenlijk geen idee. Hangt er natuurlijk ook wel vanaf door wíe die persoon de hemel ingeprezen wordt. Nou ja, ik ben wel eens wat mensen tegengekomen die Carlo Boszhardt geweldig vonden. Ik niet. Maar volgens mij met mij vele anderen ook niet. En bij 'Wie is de Mol?' vond iedereen Angela Groothuizen fantastisch en 'de enige echt Molpresentator'. Ik was dolblij toen ze weg was, stomme dramatische pathetische doos. Meer kan ik zo even niet bedenken. |
Ruben Nicolai natuurlijk.
|
Carlo Boszhard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is niet briljant, maar zo wordt hij toch ook niet gezien? |
Beau van Erven Dorens
Winston Gerschtanowitz |
Misschien ook nog:
Wendy van Dijk. Yvon Jaspers. Ivo Niehe. |
Citaat:
|
Linda de Mol.
|
Wendy van Dijk
|
Paul de Leeuw.
Hij is net zo'n show-homo als Gordon. |
Citaat:
(En ik ben het absoluut niet met je eens, overigens. Hem met Gordon vergelijken is al helemaal uit den boze) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het niet zo op Caroline Tensen. Maargoed, ik kijk eigenlijk bijna nooit t.v. Silvana vind ik ook zoiets vreselijks.
|
Citaat:
|
ja, daag. Ga je me nu vertellen dat Caroline Tensen niet gewaardeerd wordt? Ze wordt toch doorgaans gezien als één van de beste presentatrices van Nederland?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Jij met je bronnen. :o
|
Tja, eh, da's best moeilijk. De meeste kutpersoonlijkheden worden immers ook wel als zodanig gezien.
Maar als ik dan toch iemand moet kiezen: Kees Driehuys. |
Matthijs van Nieuwkerk
|
amen, die jonge is irritant
|
Citaat:
|
Jan Mulder
|
Citaat:
Claudia de Breij vind ik ook wel lichtelijk overgewaardeerd, ook al vind ik haar wel leuk. |
Oprah
|
Matthijs is tof.
Ik kan Gerard Joling en Kim Holland niet uitstaan. Wat een stel derderangs figuren zijn dat. |
Citaat:
|
MadamMinke heeft gelijk: ik moét inderdaad Paul de Leeuw noemen. Je kunt werkelijk waar geen blad openslaan, of hij wordt de hemel in geprezen... en waarvoor? Mensen noemen hem origineel en creatief en vernieuwend etc., maar het enige wat ik hem zie doen, is foute afgezaagde homo-grappen maken en aan de lopende band steken uitdelen aan andere bn'ers. Nou, alsof dat zoveel talent vereist. Ik kan werkelijk geen 5 minuten zien van die man zonder me te ergeren. Ik zie echt niet in wat hem tot een talent maakt.
Matthijs van Nieuwkerk is ook zó overgewaardeerd. Ja, het is een leuke presentator en ja, hij doet dat programma best aardig, oké, maar dat is het dan wel zo'n beetje. Hij is echt niet zo über-über-übergoed als iedereen hem graag neerzet, want wat voegt hij nou helemaal toe wat anderen niet hebben? Eh, eigenlijk niks dus. Het is een aardige presentator maar meer niet. Leest iemand wel eens 'VARA TV Magazine'? Ligt altijd bij m'n oma. Twee vaste rubrieken: in de ene praat een koppen 'bekende Nederlanders' over wat ze op tv zien, in de ander vertelt een 'bn-er' iedere dag van de week wat z'n favoriete programma's zijn. Je kunt werkelijk waar geen één week die gids openslaan zónder dat in beide rubrieken Van Nieuwkerk en De Leeuw heilig worden verklaard. (n) Oh, en als programma is DWDD natuurlijk über-overgewaardeerd. Wat een slappe hap is dat. Oh, en die vreselijke Lama's ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast vind ik zijn grappen veel meer dan simpele homo-grappen. Hij kan wel eens grappen maken om homo's, maar die zijn a. niet afgezaagd en b. een minimaal deel van zijn programma. Ook het afkraken van bn'ers doet hij helemaal niet zo veel. Parodies komen wel eens voor, wat imo niet heel veel anders is dan als een Jack Spijkerman (over overgewaardeerde tv-persoonlijkheden gesproken) het in zijn programma laat doen. Maar het is zeker niet het enige repertoire van Paul de Leeuw. Ik waardeer hem juist omdat hij ontzettend creatief en verrassend blijft en vooral omdat hij met al z'n grappen toch elk onderwerk respectvol kan behandelen en iedereen constant in z'n waarde laat. |
En wie nu nog niet overtuigd is moet de Annie en Bob cd maar eens luisteren.
|
Jack Spijkerman toen hij nog op de publieke omroep was.
|
Citaat:
Vroeger in bv. "laat de leeuw" oid. vond ik 'm nog wel is te ver gaan of hem te ranzig doen. Maar tegenwoordig in Mooi! Weer de leeuw zijn zijn wilde haren eraf en beledigt die nooit iemand *echt*. Zijn homo grappen zijn idd. minimaal. Wat ik altijd leuk vind van Mooi weer de leeuw is dat het altijd in 't begin lijkt of alle wensen niks met elkaar te maken hebben, maar dat aan 't einde ze dan wel degelijk op een of andere manier met elkaar verbonden worden. Dat Paul de Leeuw in zoveel bladeren staat .. ik denk niet dat hij daar zelf nou om vraagt. Daarvoor moet je bij die bladeren gaan klagen. |
Bladeren :')
|
Yfke Sturm... blèèèègh!!! Zo goed vind ik haar helemaal niet.
|
Citaat:
|
Ivo Niehe, duh
|
Linda de mol vind k toch wel de meest overgewaardeerde tv persoonlijkheid
|
Citaat:
|
Jensen :(
|
Paul de Leeuw inderdaad.
En Ron Brandsteder. :| Voor zover hij nog door iemand gewaardeerd wordt dan. Sophie Hilbrandt. Filemon vind ik dan juist weer ondergewaardeerd. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |