![]() |
Onderzoek onder jongeren in het UMC Utrecht!!!
In het Universitair Medisch Centrum Utrecht loopt momenteel een wetenschappelijk onderzoek naar de effecten van blowen op de ontwikkeling van de hersenen bij jongeren.
Voor dit onderzoek zoeken wij jongens tussen de 12 en 18 jaar die regelmatig blowen, maar ook jongens tussen de 16 en 18 jaar oud die geen cannabis gebruiken maar wel regelmatig tabak roken en/of alcohol gebruiken. Meer weten? Kijk op: http://www.cannabisonderzoek.nl |
a) reclame
2) -> GZ c) de helft vd site doet het niet en is hoogst onaangenaam om naar te kijken d) ontwikkeling vd hersenen tussen 16 & 18 jaar is niet representatief 5) Url's [size=2] zijn irritant |
Citaat:
2: Cz c: Eens D: Waarom niet? 5: En al helemaal als ze niet klikbaar zijn. |
Waarom steken jullie je tijd en energie niet in meedoen ipv het bekritiseren van de site?
Levert je nog een leuk filmpje van je eigen hersenen op ook groeten, de onderzoeker die inderdaad geen kei in websites maken is ;) |
Omdat bijna niemand hier tussen de 12 en 18 jaar oud is.
|
Hi,
De website doet het volgens mij prima onder internet explorer maar niet onder andere browsers zoals FireFox. Groetjes Maartje |
he had ik nou maar een jongen geweest
|
Hi!
Als je jongens kent die geschikt kunnen zijn, vertel ze dan maar over ons onderzoek, dan help je ons alsnog!! Groetjes Maartje |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je die vergelijken? Waarom niet de leeftijden omdraaien, een 14jarige zal eerder roken of alcohol drinken dan blowen. (y) Als ik 17 was geweest had ik meegedaan. |
Citaat:
|
lol, zitten jullie in het stratenum?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |