![]() |
POLL lente meeting!
Bitte schtemm (en post ook even wat je gestemd hebt).
Ik sluit zometeen de vorige topic, we discussiëren hier verder. Hier kun je de vorige topic nog eens nalezen http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1567256 IK WIL PICKNICK (een gedich' an sich) .. voor zover ik vooralsnog weet, kan ik alle data, op 19 mei na. |
11&18 mei:)
|
18, 25 en 26 maar ik zit barstensvol met larp, andere meets en concerten van VNV, dus het valt te bezien. 11 en 12 kan ik zeker niet
|
Ook hier is het weer handig als men post wat hij of zij heeft gestemd
:o |
11, 12 en 18.
|
Ik kan niet op zondagen, maar die staan er gelukkig niet tussen. (up)
|
:( tjonge het zier er niet naar uit dat dit een drukbezochte meeting gaat worden
|
ik kan de 17e én de 18e ik ben dan vrij joepie ha !
|
dat vind ik echt heel flauw van je avaslashadore :( (en avaslashadore klinkt echt als een POKéMON™)
|
examens, weet je.
en ava adore-normaal was al bezet dus. :) |
Ik kom ook niet, bij nader inzien. Ivm geld en tijd enzovoorts. (n)
|
up!
|
Ik gebruik dit topic even offtopic om jullie weer eens te contacten, want het is er toch stil :cool: .
Heeeeeee daar, Ik kan niet, want ik zit op al die data in Nieuw Zeeland waar het stervenskoud is en picknicken dus niet echt mogelijk :(. Verder is het hier trouwens goooeeed hoor, jullie zouden allemaal een dagje moeten langskomen want dit is een zeer inspirerend land voor poetisch volk als u. Jammer dat ik dop zo verwaarloos, maar dat kan moeilijk anders omdat het zo zonde is om tijd en geld te verbrassen in internetcafe's. Ik zal het driedubbel inhalen als ik terug ben! Hoe is het met jullie? |
vreselijk, niemand wil meeten. (n)
|
Citaat:
|
(Ik denk niet dat het een kwestie is van niet willen, maar eerder van niet kunnen.)
|
Goed, wanneer kan men wel? :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |