![]() |
De zoekmachine van 2007
Wat is nou de beste zoekmachine??? :confused:
|
Ik gebruik Google.
|
Ik ook altijd. maar ik heb de helft van mijn lessen in het engels en dus gebruik ik ook wel eens search.com
|
Definieer 'beste'.
|
je gebruikt search.com, omdat je lessen in het engels hebt? :confused:
|
google.
|
Citaat:
|
maar ik wil even zeggen dat ik google niet per definite 'de beste' vind.
die gebruik ik gewoon het meeste. |
dat heb ik ook.
wij hebben zo´n ´´Google toolbar´´ en als je daar ff snel wat intypt heb je het meteen. Je hoeft niet naar een site toe, hij doet het automatisch. ( Ik bedoel eigenlijk:IK BEN LUI ) |
Citaat:
|
Citaat:
dat is toch voor internet? |
Blêgh wat een popiopi opties.
Maar toch "google is en blijft mijn kampioen." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
volgens mij dacht coolcast dat hanneke bedoelde dat google en firefox beidde zoekmachines zijn. Maar firefox is een internetprogramma waar je onder andere een google-toolbar kunt instaleren (ik weet niet of dat bij IE ook zo is..). |
Citaat:
|
Citaat:
|
google, gewoon standaard, nooit bij nagedacht eigenlijk, en op school is de startpagina google dus ja.
|
Ik gebruik eigenlijk altijd Google, maar of die het beste is? Vroeger gebruikte ik ook vaak AltaVista.
|
Google.
|
Ik gebruik ixquick.nl, het voordeel is dat je daar anoniem kan zoeken.
|
Google, slotje
|
Citaat:
|
jezus wat een imbeciele noobvraag :|
|
Kutvraag. Er is geen beste zoekmachine.
Net als dat je vraagt 'Wat is de beste auto?'. Ja, waarvoor?? Ferrari voor een verhuizing lijkt me niet zo slim. |
Citaat:
Google zit standaard in firefox verwerkt. Dus als je een niet-adres invoert in de adresbalk gebruikt hij automatisch google. |
Google. De impopulaire opties zijn niet automatisch beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger gebruikte ik ook vaak altavista, trouwens. |
Citaat:
|
Hoe is Google's Pagerank eigenlijk mathematisch gezien opgebouwd?
|
:D (n)
|
Citaat:
|
Ik gebruik altijd alleen Google, komt niet in me op iets anders te gebruiken :confused:
|
google
|
google
|
Of je googlet naar de beste zoekmachine :o
|
Hangt er een beetje vanaf wat ik zoek, zoek ik iets populairs: Google. Maar als ik iets voor mijn studie zoek gebruik andere zoekmachines.
|
Citaat:
|
Google, maar dat is vooral omdat je bij Opera direct de zoekresultaten krijgt als je 'g <zoekterm>' intypt. Als dat bij bijvoorbeeld Altavista zou zijn, zou ik gewoon altavista gebruiken.
|
Citaat:
Als je bijvoorbeeld snel een film wilt opzoeken op IMDb, dan kun je instellen dat ie dat doet als je 'i <naam film>' in de adresbalk typt :) |
Citaat:
Maargoed...beetje puzzelen, en dat is wel handig ja. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind google nog steeds de beste ;)
veel beter dan altavista |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat: