![]() |
vrienden groep
ik zit nu in de 2e klas van de middelbare school, zinds de kleuterschool ga ik al met haar om. we zijn heel erg kloos met elkaar en doen zowat alles samen.
maar sinds 2 weken is er een nieuw meisje in de klas, ze zat altijd alleen dus ik vroeg een keer of ze bij ons komt zitten. nou blijkt ze heel erg aardig te zijn en trek ik ook veel met haar op. maar me vriendin vind dat niet zo leuk, ze is nu heel erg jaloers en wil niks meer wat met me te maken hebben, dat vind ik erg jammer.. weten jullie een manier waardoor het weer goed kan komen.. ze wil niet meer met me praten :s terwijl ik wil haar gewoon laten zien dat het nieuwe meisje ook heel erg aardig is en we misschien ook gewoon met zijn 3e om kunnen gaan :confused: |
Je vriendin is jaloers omdat je de tijd die je altijd met haar had, nu moet verdelen over twee personen. Waarschijnlijk denkt ze ook dat je dat andere meisje aardiger vindt of gaat vinden.
Laat je vriendin weten dat er niets is om jaloers op te zijn, dat jullie gewoon goede vriendinnen zijn en dat je dat zo wil houden. |
als dat de reactie is van je vriendinnetje, moet je haar een lel op haar kop geven, en haar verder laten barsten (y)
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat x-spekkie-x zei. Als ze niet met je wil praten, kun je haar ook een briefje schrijven.
|
Hey,
Je vriendin mag en kan er niet vanuit gaan dat jij haar bezit bent. Als jij dat meisje heel erg aardig vindt heb jij de vrije keus met haar om te gaan jij bent alleen bang voor de consequenties hoe zij zich tov jou zal gaan gedragen. Uit je verhaal maak ik op dat er genoeg is gebeurd in het verleden tussen jullie.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |