![]() |
Tijd voor een meeting
Ja ik heb hierbij besloten dat het weer tijd word voor een meeting. De plaats wordt Haarlem (te weten bij mij thuis maar dat zal niemand verbazen :P) en het moet voor 3 mei want dan komt m'n pa weer terug. Ik stel dan ook het laatste weekend van april voor aangezien koninginedag op de maandag erna valt en er vast wel mensen naar A'dam oid gaan.
Wie heeft er zin? |
Goed plan :)
|
Larp :(
|
21 en 22 is wel prima overigens ^^
|
Ik wil eerst weten wie er komen. :o
|
Jeeh.
Wil altijd nog een keer komen. Komt wederom niet uit... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
20 april Trentemöller in Haarlem (y)
|
Hmmz. In principe staat er hier voor volgende week een bezoek aan m'n oma gepland. Ik zou even kunnen overleggen mischien dat ik een week later kan maar daar durf ik nog niets over te zeggen want dat is ook afhankelijk van m'n werk.
|
een 'vreet-zoveel-mogelijk-paddo's-voordat-ze-verboden-zijn' meet?
|
Gedroogd zijn ze sowieso al verboden sjek maar toch zijn ze verkrijgbaar :P
Moet even kijken, laatste weekend van april ben ik sowieso weg. |
Citaat:
|
Citaat:
@ Twannos: M'n oma (dat staat er toch ook...). De oma van hier ken ik niet persoonlijk. |
Ik heb met m'n oma geregeld dat ik eventueel een week later kan komen. Nu maar hopen dat m'n werk niet te moeilijk doet en dan kan de meeting dus eventueel ook aanstaande vrijdagavond t/m zondag plaatsvinden. Dit alles dus nog even onder voorbehoud morgenavond heb ik zekerheid.
|
bas en ik hebben verplichtingen in Utrecht aankomend weekend wim :P
|
Ik denk niet dat ik kan komend weekend, heb t gewoon te druk :(
|
Citaat:
Ik ben overigens volgende week zaterdag niet vrij wat dus betekend dat ik dit weekend naar m'n oma ga. Dat betekend wel dat er in principe volgende week zaterdagavond op zondag een meeting gehouden kan worden en dat iedereen (behalve Mutant wederom :(:(:() dus toch gezellig hier mijn nieuwe tv kan bewonderen en weer normaal koffie kan drinken. :D |
:D
Mijn excuses! Jullie komen maar een keer naar België! |
Citaat:
|
Mja drugsforum.nl.
Maar erm. Ik ben voor een besloten D&A meet bij Wim thuis. Die zijn fukking gezellig. En ik ben vóór de genoemde datum vna 27-28-29 De 29e ga ik naar Den Haag voor KoninginneNach en koninginnedag ga ik naar een GOA feestje in Rotterdam (gratis, open air, tweehonderd meter bij centraal vandaan in hofpleinpark. Voor mij wordt het dan misschien wel weer eens LSD. Per 3 mei ben ik onderweg met de boot naar utrecht om daar 3 dagen te meeten met kadavers van een ander forum bij sharif en met een paar lui van Trivia, aangezien sharif naast het park woont waar het bevrijdingsfestival gehouden wordt, lijkt me dat een goede plek voor iedereen om te chillen. Zwolle is wel leuker festival (qua sfeer en er komen meer mensen dan in utrecht, jajajajaja), maar altijd nog beter te doen dan h'lem en amsterdam :). |
Mooi dan wordt het dus volgende week zaterdag, zondag. Ik moet tot 18:00 werken dus vanaf een uur of 8 s'avonds zijn jullie welkom.
Even in het kort de bedoeling voor de eventuele nieuwe mensen. Ik woon zoals gezegd in Haarlem. Voor adres en telefoonnummer enzovoorts stuur je maar even een pm. In principe is iedereen welkom en er zijn wel mogelijkheden om te blijven slapen in de vorm van 2 bedden (waarvan 1 2 persoons) en een bank. Alle vormen van drugsgebruik zijn in principe toegestaan zolang je je maar normaal gedraagt. Uiteraard geld de regel dat hetgeen je sloopt je zelf vergoed. Eten en drinken moet je in principe zelf voor zorgen. Ik regel 2 kratten bier en wat frisdrank, de rest is voor jezelf. Koffie en thee is geen probleem. Ook bestaat de mogelijkheid eventuele harde schijven enzovoorts met coole shit mee te nemen om danwel te delen danwel hier te leachen (ik heb een shitload aan films en ondertussen een dikke 11000 Mp3jes dus dat moet wel goed komen). |
Kan iemand anders deze keer de afdeling pepmiddelen voor zijn rekening nemen? :bloos:
|
Citaat:
|
damn wim, in verband met de situatie in goor, zou ik het wel eens heel goed niet kunnen redden óf pas zaterdagavond :(
|
Citaat:
|
Wie komen er nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe vaak doen dit soort meetings zich voor en dien je, mocht je willen komen, een respectabele reputatie opgebouwd te hebben op dit forum? :')
|
Citaat:
maar desalniettemin gezellig en als je gezellig meedoet maakt forumreputatie of whatsoever ook geen ene sodeflikker uit |
Citaat:
Verder maakt het inderdaad echt geen fuck uit. Al zit je hier 3 dagen in dezelfde stoel met een kat op schoot joints te roken dan vinden we het nog prima (dat wordt nu ietwat lastig maar goed). ;):P |
Ik ga helaas morgen naar turkije. Ofja helaas, ik heb er persoonlijk niet zoveel problemen mee :') maar als de volgende wel schikt lijkt het me dope (y)
|
Gaat er nu überhaupt nog iemand komen of hoe zit het?
|
Hmmz ik ga er hierbij maar vanuit dat er niemand komt en dat het feest dus niet door gaat. :(
|
Ik was wel van zins, ware het niet dat mijn reisschema Heerlen - Haarlem ernstig verstoord is geraakt gedurende de middag.
edit: meneer zit op een lawaaiboot ergens op het noordzeekanaal :D Ik vraag me af wat er dan van dat initiatief van die internetloze mephisto sjaak wordt volgende week :P |
Citaat:
|
Whaha :D de koninginnedag mini-meet met Narie & Pete da Pronkid :D (y) (y) :cool: ,
foto'volgen |
Citaat:
|
sharif is nu in Praag :eek: en komt pas vrijdag terug.
ik weet niet wie of wat er allemaal komt maar het programma is: vrijdag avond wasted raken, zaterdag gaan ik en sharif naar het festival aan de lsd en dan tegen de avond mdma. slaapplaatsen zijn in veelvoud beschikbaar het festival vind plaats op ongeveer 50 meter van onze kamer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yaaaay word een grote groep kadavers dit weekend
|
Citaat:
Was het programma nou echt geniaal goed geweest dan had ik het overwogen maar het spreekt me zo op het eerste gezicht niet echt aan. |
Citaat:
dan kom je toch fijn morgenavond kadaveren en dan ga je zaterdag weer naar haarlem |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |