![]() |
Anaal vingeren..
Hey iedereen,
Een vriend van mij vertelde mij dat hij zich eens had gevingerd (anaal, hoe anders ;)) en hij zei dat hij dat onder de douche had gedaan en shampoo als glijmiddel gebruikte, maar shampoo is toch helemaal niet goed om als glijmiddel te gebruiken of maakt dat niks uit? Dat wil ik namelijk even weten, Alvast bedankt! Slabbertje |
Hoi,
als je je vingerū als jongen dan ben je homo. Ik raad je dan ook aan om dit niet te proberen. Kusje, Hitz0r |
'een vriend van je'? :o :P
Kan geen kwaad, wel even goed de shampoo afspoelen na afloop anders kan je anus gaan jeuken door de irritatie van de shampoo. En daar zul je niet dood aan gaan, maar het is wel erg irritant. |
Net als met badolie houd je er geen enge builen aan over.
|
Maar ik raad je toch aan om shampoo vooral voor je haar te gebruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de andere bedankt voor de reacties en ik was het AB SO LUUT niet van plan het zelf te doen maar ik vroeg me gewoon af of dat niet slecht was ofzo.... :P |
Citaat:
|
Lekker preuts gedoe :D Als je het wil doen, gewoon doen. Maak je daar niet druk over.
|
:D Zulke gesprekken had ik vroeger nooit.
Maar goed, je kunt je vriend gerust stellen. Al zie ik niet in waarom je jezelf (of wie dan ook) anaal zou willen vingeren. |
Citaat:
|
Nou. :(
|
gaan jongens serieus aan elkaar vertellen dat ze zichzelf vingeren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, ik geloof dat het antwoord wel zo'n beetje gegeven is en veel ontopic reacties verwacht ik niet meer. Conclusie: een mooi glimmend slotje. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |