![]() |
wat nu, ???
Hoi
Ik zit met een probleem Me vriend en ik hadden het idee om samen te gaan wonen m.i.v. het nieuwe schooljaar ergens in Noord Holland. Dit komt voor zijn vaste werk goed uit en baan en ook voor mijn mogelijke opleiding die ik in Amsterdam ga volgen. We kennen elkaar dan al 9 maanden en hebben dan al ca 10 maanden en hebben dan al ca. 8 maanden een relatie. Ikzelf kom helemaal uit de andere hoek van NL en hijzelf woont nu nog thuis bij zijn ouders in Noord Holland. Zelf wil die graag samen gaan wonen, uit huis ivm problemen met ouders. Nu zijn mijn ouders er tegen. Bang dat het uit gaat en ik alleen kom te staan en het grootste argument, het geld. Je zou niet van 2 studentenlonen kunnen leven. Nu heeft me vriend wel een redelijk vast loon van 600 + in de maand. Wat nu?? Me vriend is teleurgesteld dat ik de opleiding waarschijnlijk dichter bij huis ga doen waardoor ik nog thuis blijf wonen en het zeker nog 1,5 jaar langer duurd voordat we misschien samen gaan wonen. Ik voel me Kut, wat nu gr. Tim |
Wil je weten hoe je met twee studentenlonen kunt gaan samenwonen (als je een goedkoop appartementje zoekt kan dat best) of wil je weten hoe je je vriend moet vertellen dat je niet wil verhuizen (dan hoort dit niet hier, maar op het liefde&relatie deel)?
|
Als studenten van 1 studentenloon kunnen leven, dan kunnen 2 mensen heus wel van 2 studentenlonen leven.
Maar als je niet wil, dan moet je het niet doen. Onmogelijk is het zeker niet. |
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1556334
Je hebt hier toch ook al antwoord gekregen op de vraag hoeveel dat gaat kosten en of dat kan? |
Topic gesloten.
Voor de financiele kant had je al een topic, voor de relatie-kant verwijs ik je door naar L&R, waar je een nieuw topic kunt openen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |