![]() |
bal tegen me oor
hallo mensen..
ik heb gister met het volleye keihard een bal tegen me oor gekregen.. ik kreeg toen heel erg last van me oor en hoorde ook een tijdje een stuk minder er mee.. ik hoorde ook een tijd hele tijd een piep en dat is nou weer terug gekomen.. kan het zijn dat er iets beschadigd is ofniet? want het is best wel irritant groetjes.. |
Misschien is je trommelvlies gescheurd door de klap?
|
Citaat:
|
ja, in sommige gevallen is dat te herstellen, maar dan moet je wel snel naar de dokter gaan.
|
Hersteld dat niet vanzelf normaalgezien?
|
Citaat:
|
ik zou toch naar de huisarts gaan
hem vertrouw ik nog altijd net iets meer dan wanneer 'mijn moeder denkt dat het vanzelf wel herstelt' geneeskunde is niet voor niks een studie van zeven jaar |
Heeft een jongen uit mijn klas deze winter ook gehad met een sneeuwbal. Ik weet niet wat hij precies had of wat hij er tegen heeft moeten doen maar het is wel goedgekomen (y)
|
Je trommelvlies kan vanzelf weer herstellen, maar dat gebeurt niet altijd. Soms blijft er toch een klein gaatje in het trommelvlies achter.
Ik zou daarom toch even naar de huisarts gaan, dan kan die het in de gaten houden en je wat tips meegeven. Succes :) |
Citaat:
in iedergeval bedankt;) groetjes |
Ik heb mijn trommelvlies ooit kapot gehad, als klein kind. Het is wel uit zichzelf genezen maar ik heb nog altijd het idee dat ik er stukken minder door hoor. (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52. |