![]() |
tekst van pc naar grafische rekenmachine?
hallo, ik weet dat je wat in je grafische rekenmachine schrijven. ik wil dat bij scheikunde doen, maar met de hand alles typen kost veel tijd. kan ik gewoon op pc, in een tekst verwerkeer typen en dit naar mijn tl-84 plus sturen? ik heb zo'n programma genaamd TI Connect voor tl-84 plus gedownload. maar ik weet niet hoe ik tekst naarmijn grafische rekenmachine moet sturen
weet iemand hoe ik het moet doen? alvast bedankt, |
USB-kabeltje?
|
www.linkkabel.nl
(of is dit reclame?) |
:nono: oh oh oh, spiekbriefjes maken natuurlijk
En ik denk dat je beter toch even met de hand kan typen in plaats van voor 10 euro (of weet ik veel hoeveel) een of ander kabeltje te halen. Als je zo'n kabel hebt (zit die niet bijgeleverd bij de TI-84?) kun je met het programma te downloaden op de texas instruments site alle shit overzetten. |
ik maak altijd via kladblok tekstbestanden (.txt) van dingen die ik niet kan onthouden bij bijvoorbeeld economie (hele begrippenlijsten).
Dan moet je het programmatje MirageOs, en Textview downloaden dat zet je via een kabel op je rekenmachientje. Dan zit er bij textview weer een programmatje om van .txt .8xp te maken. Deze bestanden kun je dan naar je rekenmachine sturen. Als je dan textview opstart via MirageOs (soort windows zegmaar) krijg je ene lijst van al je zelfgemaakte txtjes en kan je ze dus openen. Zo past er ook veel meer op je scherm. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |