![]() |
hand gebroken
Ik ben 3 wken gleje geflikkerd met hockey, rechterhand totaal in de kneup en zwaardik. Nu is de zwelling weg, hadk een bultzitten.
Naar doktor->zekerheid ziekenhuis->gebroken :(. Zit nu dus in 't gips, 4 mei eruit.. Deze eerste 6 uur zijn me al zwaaar bevallen (n) Heeft iemand tips wat wel/niet te doen? Alvast bedankt! xnielsch. |
Niet met breinaalden oid onder het gips gaan als het jeukt, gewoon tandjes op elkaar en de jeuk weerstaan. En tja, met een plasticzak om 't gips douchen is wel handig, weet je zeker dat het niet nat wordt.
Verder gewoon wachten :) Gips went wel vrij snel hoor, voor je het weet mag het er weer af. |
Inderdaad, gips went vrij snel en tips over wat je wel en niet moet doen? Wat dacht je van een beetje voorzichtig zijn en zelf logisch nadenken?:o
|
"3 wken gleje" :confused: apart
Hmm het begin is het inderdaad het kutst, ik ken het.. maar na een paar dagen leer je er mee omgaan en komt het allemaal goed :) Gewoon even een paar dagen volhouden en dan ben je er wel aan gewend. (In ieder geval, zo ervaarde ik het) |
Oke dankuu voor replys.
Mjah het is idd eeecht wennen maar de jeuk valt gelukkig mee, duskhoop geen breinaalden nodig te hebben. Zonze:).Oh btw, wat is nog meer slecht voor gips behalve vloeistoffen?? |
Er mee slaan.
Overigens, als je erg jeuk krijgt onder het gips kun je bij de apotheek dacht ik een soort verkoelend spray oid krijgen dat je veilig onder het gips kun sprayen. Tegen de jeuk dus. |
Wees blij dat er niet iets anders omheen zit :) Ik had de eerste week drukverband (bij m`n voet dan) en iedereen die ertegen aan zat, kreeg een slag met mijn kruk. Daarin voel je álles. Dus gips was voor mij een uitkomst :) Je leert vanzelf wat je kan en niet kan idd, mijn vader deed vrijwel alles. Ook autorijden enzo :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |