![]() |
Even een vraag tussendoor
Ik ben de naam vergeten van een band waar een stukje over stond in de aardschok van een paar maanden geleden.
Het ging om een Franse band, die vrij technische black/deathmetal speelt. Ze hadden net een nieuwe cd uit. Meer weet ik niet. Die zoekfunctie op de aardschok-site kom ik niet uit..............of ik deed niet genoeg mijn best, dat kan ook :) |
Scarve?
|
seth?
anorexia nervosa? |
Citaat:
Ik zou alleen Gorgon weten, die hebben wel in Aardschok gestaan .... weet alleen niet meer wanneer |
Masterofpuppetz had het goed! Het was scarve.
Dankje, hij mag dicht. |
Citaat:
anorexia ken ik niet.... seth is black , maar het was het proberen waard :) |
Citaat:
en ik moet zeggen: Wat een ongelooflijke kutband is dat zeg!! Leuk voor thema-feesten enzo, niet voor een goed avondje metal |
scarve vind ik nou niet echt black/death-metal, maar eerder melodic death/thrashmetal.
|
zo werd het dacht ik in Aardschok omschreven
|
Citaat:
ik had een interview gelezen met die lui ,als ik lees wat ze te hebben melden en als ik dat stelletje ongeregeld op die foto zie en dan ook nog lees dat een of andere cd van hen op cof leek.... dan maar bekrompen , maar dan haak ik af... |
Citaat:
Btje hetzelfde als met dat topic van Ulfheidin laatst....pagan, folk, black, NSBM enz ...... Zinloos naar mijn mening ...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
en dan geloof ik dat als black/death metal-leek :)
|
(y) anorexia nervosa is kut
net zoals cradle of filth en dark funeral dimmu borgir gaat nog wel imo.. |
Citaat:
Dus melodic-black/death-gothic-rock met een vleugje folk ofzo .... DAT is zinloos :D |
Citaat:
Dark Funeral :D :D :D :D Cradle Of Filth :D :D :D :D :D :D |
het is idd belachelijk als iedere band voor zichzelf een genre bedenkt
bijvoorbeeld: iedereen noemt within temptation gothic, gothic rock of gothic metal maar zelf noemen ze het keltic rock :confused: |
En scarve?
Wat vinden jullie daarvan? Ik vond de zang heel erg jammer. Te hoog/melodieus, ik weet het niet. Ik denk niet bruut genoeg :D |
Citaat:
enthroned is wel geinig voor af en toe spiritual is meer geluidsfragmenten e.d dan muziek , vette baggerplaat misanthropic euphoric ofzo is imo een topplaat , komt ook doordat ik merendeels naar death metal en grindcore (in al z'n varianten) luister. |
Citaat:
Oh nee, dat was Rhapsody :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik ken het niet ...... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |