![]() |
Kijk jij met het mooie weer naar het alom aanwezige vrouwelijk vlees?
Het is weer de tijd van halfblote memmen, rokjes met daarin de meest prachtige billen en blote benen. In hoeverre vergaap jij je aan dit vrouwelijk schoon? Sta je ongeneerd met open mond naar diepe decolleté's te loeren of ga jij met pikzwarte zonnebril de straat op om stiekem naar hobbels en bobbels te kijken? En ook voor de dames zelf: Genieten jullie van de extra aandacht die jullie genieten van de mannen tijdens warmere perioden?
|
Fuck it ik staar ongegeneerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet lullen metal, ook jij hebt ogen.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, dat lijkt me duidelijk (y)
:D |
Citaat:
|
ik staar zonder gene
en ik ben een anticonformist |
ik kijk ook naar mooie meisjes die wat laten zien, maar ook met een soort van jaloezie.:bloos:
en als een meisje langs loopt die teveel laat zien, of gewoon teveel heeft, dan ga ik gemeen giechelen met mn vriendinnen (y) |
Citaat:
|
Hoera voor alle jonge vrouwen met mooie borsten en billen, en die dan ook nog eens weinig aan de verbeelding overlaten. Ik geniet ervan in stilte, en liefst met gesloten mond.
Jammer genoeg zie je rond deze tijd ook veel te veel jonge (en minder jonge) vrouwen die veel minder gezegend zijn met een mooi lichaam, maar dan maar doen alsof ze de benen en buik van kate moss hebben. Soms vind ik ze grappig, soms vind ik ze wansmakelijk. Willen dikke wijven zich aub ook onthouden van de string, minirok en heupbroek. Neen tegen alle vormen van ongewenste seskuele confrontatie. Dankjewel. |
Ik loer altijd, zowel naar mannen als vrouwen. Of het nu zomer of winter is.
|
Bonggg
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43. |