![]() |
Niet meer wakker worden...
je hele leven ligt overhoop niemand begrijpt je meer ademen word steeds moeilijker zien kun je bijna niet meer alles flitst aan je hoofd voorbij terwijl je langzaam wegvalt je probeert nog even te kijken naar de mensen die om je heen staan zij die bleven schreeuwen dat ik niet weg moest gaan als ik naar niemand luister zelfs niet naar mezelf dan lag ik nu in een wereld en daar was je jezelf niemand kan deze situatie veranderen niemand zal me ooit geloven mensen die scholden tegen mij en vroeger nog iets beloven we blijven beste vrienden we schelden elkaar niet uit we zullen elkaar niet dissen en hier is het besluit het einde nadert al een lange weg van pijn nooit heb ik ook maar even gelukkig kunnen zijn geluk moet meteen verbroken worden geluk gaat weg en komt niet terug mijn leven die be-eindigt word met een diepe lange zucht. opeens stonden de mensen stil ze lachten naar elkaar ik dacht dat ze om me gaven daar was geen sec. van waar. Vaag ... :\ |
Citaat:
Verder geen commentaar. :) |
Jammer dat er zoveel onlogish en verkeerd taalgebruik in zit.
dingetjes waar je vast wel iets anders op kunt vinden.. Rijm is ook erg rommelig en waar het rijmt zijn de woorden oninteressant. Rijm kun je misschien beter weglaten in dit gedicht. >dan lag ik nu in een wereld >en daar was je jezelf Wie is die je hier? of gaat het nog steeds over die ik? >en vroeger nog iets beloven nog iets beloven is toekomst.. dat kan niet vroeger.. Misschien moet het "vroeger nog iets beloofden zijn >we zullen elkaar niet dissen Vraag me af of dit wel nederlands is.. ik vind het zelf niet zo mooi. >mijn leven die be-eindigt word Mijn leven DAT be-eindigt wordT >daar was geen sec. van waar. wat is sec. ? Daar was geen seconde van waar? Inderdaad vaag gedicht ja.. kan nog wel wat verbeterd aan worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |