![]() |
Hoe krijg je je ex echt uit je hoofd?
Het lukt me nog steeds niet. :(
|
Niet zien/spreken (in ieder geval zo weinig mogelijk), door leven en veel afleiding zoeken. Alleen de tijd kan dat gevoel weg nemen.
|
-> l&r
|
Geen contact hebben, veel met anderen contact hebben
|
een ander en beter lief zoeken / hebben
|
rebound (y)
|
Citaat:
|
Samen met je vriendinnen een grote lijst maken met al zijn slechte eigenschappen en die dan doorlezen als je weer aan hem denkt :p
|
De hoer uithangen
|
Ik ben vandaag met 'm op stap geweest en dat heeft als zeer goede therapie gewerkt. Ik denk hoop wens dat het nu echt afgesloten is voor me.
|
Hoezo werkt het goed als je hem ziet dan? :s
|
Citaat:
|
Gewoon hem niet meer zien en spreken. Laat je ex ook geen contact met jou zoeken, echt de beste remedie. IN alle rust kun je hem en je verdriet dan verwerken. Jaja ervaring :o
|
Meld je aan voor dit topic :D :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik voelde me al reboundend eigenlijk alles behalve onafhankelijk van exlief, trouwens :o |
Citaat:
|
hem/haar niet meer zien
het moet eruit slijten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het spreekwoord luidt niet voor niets: "Geen hand vol, maar een land vol".
Echt, de helft van de wereldbevolking bestaat uit mensen van het juiste geslacht. En daar zitten ontzettend leuke exemplaren tussen. Dus veel rondsletten, dan kom je er vanzelf eentje tegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(en 'lol maken'... that's a nice way to put it) waarom ik dat in het engels schrijf weet ik ook niet :cool: [edit]als je merkt dat je eigen ex aan het rondsletten is, is dat natuurlijk wel minder. Mja, wat doe je eraan heh[/edit] |
In het engels zijn sommige uitdrukkingen die je niet met nederlandse uitdrukkingen kan vergelijken, daarom denk ik :P
Maar ot, Veel contact met andere mensen, lijkt me een goed idee zodat je je ex kunt 'ontwennen'. Dan zie je misschien nieuwe dingen in nieuwe mensen. Hoe dan ook je krijgt er het gevoel van dat je vooruit gaat. En dat ga je dan denk ik ook. En dat is de bedoeling. En je vind ook eerder je 'eigen identiteit' weer terug, als je al zo lang met die persoon had dat je op hem afgestemd was. Spreek uit ervaring.. |
gewoon hem/haar uitjehooft halen kijk anders naar andere leuke jongens (of als je een jonge bent naar meisjes kijken) dan haal je hem/haar meteen uit je hooft teminste helpte bij mij
|
Citaat:
antwoord; gewoon hem/ haar uit je hoofd halen. vraagstelling; Hoe lossen we het wereldvoedselprobleem op antwoord; gewoon het wereldvoedselprobleem oplossen. edit; en dan zeg ik niets over de spelling |
Citaat:
:o :nono: ( stiekem toch :D ) |
De enige manier is om alles van hem uit je woning te verwijderen, inclusief foto's.
Verder voorkomen dat je hem tegenkomt. Als hij contact met je zoekt verzoeken hem of haar daarmee op te houden. Na ca. 2 tot 24 maanden heb je je ex uit je hoofd. |
Leven. Door gaan, nieuwe dingen oppakken en even (al is het maar tijdelijk) geen contact.
Ga niet thuis zitten kniezen en je afvragen wat hij/zij allemaal doet zonder jou. |
Drugs, veel drugs.
|
Drank.
|
Citaat:
En ik had liever dat ie rondslette dan dat hij na 2 weken al een nieuwe grote liefde had. Rondsletten kon ik begrijpen; mij zo snel vergeten als ik nog zo met hem in mijn hoofd zat, nah. |
Rondsletten is geen oplossing, althans, dat was het voor mij niet. 2 keer in een vergevorderd stadium van voorspel ben ík (ja, een man!) afgehaakt, omdat ik nog teveel met mijn ex in m'n kop zat.
Naar aanleiding van reacties op dit forum, 5 weken geen contact gehad, wat fantastisch heeft gewerkt, alsnog (enkele maanden te laat) mijn hartelijke dank voor uw medewerking! Dan zal ik het nu niet hebben over dat zíj toen ineens weer verliefd werd enzo, want dat doet er nu niet toe ;) |
Citaat:
Ik zeg ook dat het een kwestie van tijd is. Hem niet/nauwelijks zien helpt wel een heleboel, heb ik gemerkt. |
Komt wel goed meis.
|
en op een vreemde manier kan rebounden jaloezie opwekken bij de ex, die dan weer merkt dat hij jou mist (y)
niet dat je dat om die reden moet doen, maar ik merk het uit eigen ervaring. |
Bij mij is soms de confrontatie met mijn ex wél goed. Elke keer gaat het een stukje beter. Als ik hem helemaal niet meer zie, en dan een keertje wel, komt die klap volgens mij heel hard ineens. Verder heb ik alle foto's, schilderijen en kaartjes eventjes weggedaan. Op msn ook even verwijderd, dat ik hem iig niet online zie.
Enja, zorg dat je véél dingen te doen hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op vakantie gaan met een groep onbekende mensen :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een ex... eerst had ik 3,5 jaar met haar... toen ging het uit, en dan blijft ze nog maanden in je hoofd spoken.. tis nu al meer dan 2 maand uit, en toch denk ik nog regelmatig aan haar :|
slechte eigenschappen zoeken werkt trouwens erg goed :-) |
Hé Jacob, jij hier?
|
Sowieso moet je het tijd geven. Verder is het heel persoonsafhankelijk op welke manier je de relatie het best kan verwerken. Elkaar op vriendschappelijke basis blijven zien kan in sommige gevallen goed werken, terwijl totaal geen contact in een andere situatie het beste is. Veel leuke dingen met vrienden doen is ook altijd erg goed :)
|
Een andere Jongen zoeken xD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |