![]() |
huisgenoot
hoi, ik heb een probleempje..
ik vind mijn huisgenoot ontzettend leuk...nou ja, ik ben een beetje verliefd...hij vind me ook leuk. tot nu toe is er niks tussen ons gebeurd, maar we hebben wel over dit onderwerp gehad en we zijn op de conclusie gekomen dat: - we wonen samen, wat wel best handig is.. - we wonen samen en hebben dus ook minder privacy - we wonen samen en dat wil zeggen dat het k*t is als het uit gaats - het is zoviezo k*t als het uitgaat Werder weten we nog niet wat we 'moeten' doen. Ik weet wel dat het verstandigste is om niks met hem te beginnen, maar toch... Kan iemand me helpen? alvast bedankt |
Als je besluit om niets te beginnen, blijft het toch ook kut om elkaar telkens te zien en te weten dat het iets had kunnen worden? Als jullie allebei willen; gewoon doen.
|
Ja, wat Andijvie zei.
Als het uitgaat kun je altijd nog ergens een andere kamer zoeken. En dat je bij elkaar in huis woont hoeft geen groot probleem te zijn als je bv. met elkaar afspreekt dat je niet voortdurend op elkaars kamer gaat zitten :) |
Ga ergens anders wonen en begin wat (Y)
|
Dat het bij anderen niet lukt, wil niet zeggen dat het bij jullie ook gegarandeerd fout gaat.
Gewoon proberen, goede afspraken maken, en als het fout gaat kan je altijd nog wat anders zoeken als blijkt dat je niet normaal met elkaar kan omgaan. |
Dat ook nog ja, stel dát het uiteindelijk niet werkt tussen jullie betekent dat niet dat jullie meteen helemaal niet meer met elkaar om kunnen gaan. Dat zal in het begin wel even lastig zijn, maar dat kan ook weer wennen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De situatie is zoals het is. Jullie wonen nu in hetzelfde huis, en een relatie of niet, verliefd of niet, dat is het uitgangspunt.
Op zich zou ik niet kijken naar wat er kan gebeuren als het foutloopt. Als je op die manier gaat redeneren is het in bijna elk geval misschien veiliger om geen relatie met iemand te beginnen en gewoon vriendjes te blijven dat te kiezen voor de hete passie. Dus wat het verstandigste is? Elkaar beloven dat je nooit vieze dingen met elkaars tandenborstel zal gaan doen en voor 100% je gevoelens volgen. En vooral de dingen niet gaan overanalyseren, want voor je het weet kom je bij doemscenario's terecht, en die zijn meestal niet echt sexy. Prille, onvoorwaardelijke liefde en hartstocht is dat wel. |
Als jullie elkaar al wat langer kennen/bij elkaar op wonen zou ik het gewoon proberen. Dan weet je inmiddels wel een beetje hoe de ander in elkaar steekt. Als je sinds een maand daar woont zou ik nog een maandje wachten :D
|
'Zoviezo' is wel de meest tenenkrommende foutieve spelling van sowieso die ik ooit heb gezien.
Ontopic: fuck verstandig zijn; om de clichékast maar 'ns open te trekken: je leeft maar één keer. |
Ik zou er voor gaan. Zonde om mssn de juiste jongen voorbij te laten gaan omdat hij je huisgenoot is.
Als het uitgaat moet je gewoon afspraken maken. Normaal blijven doen etc. |
Citaat:
|
Citaat:
OT: als jullie elkaar echt leuk vinden zou ik ervoor gaan. In het ergste geval verhuis je toch :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maargoed, het gaat iets worden! :D bedankt voor jullie reacties, daar heb ik wat aan gehad! |
Citaat:
ps werder = verder ;) |
Denk dat je heel erg goed na moet gaan wat voor persoon hij is. Van te voren kun je al aardig inschatten hoe iemand zich zal gaan gedragen als het uit is. Is hij het type die je dan uit de weg zal gaan en later weer wat bijtrekt, of net als smoking zegt zal hij je het leven zuur gaan maken al vind ik dat wel extreem. Het kan ook zijn dat jullie goed kunnen praten en er gewoon met elkaar uitkomen. Dus gewoon even goed natrekken ! Exen bellen ;-) haha
Groetjes, |
Gewoon relatie beginnen... jullie weten al hoe het is om bij elkaar in huis te wonen, dus daar is niets mee aan de hand... je kan ook bedenken dat je al wat met hem zal hebben, maar het niet officieel is... dus dat je nu met hem neemt, en en dat het intieme er bij komt, verder blijf je het zelfde... dus volgens mij gaat er dan niets fouts hoor :-)
|
Gewoon doen.
|
bedankt voor alle reacties!
nu zijn we officieel een stel! :D :D :D |
Citaat:
En om je nog even een positief gevoel te geven, bij mij gaat het al ruim drie maanden goed;) |
Citaat:
bij mij gaat het al ruim 4,5 jr goed (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |