![]() |
Waarom zit jij nu binnen achter je pc en niet lekker buiten in de zon??
NOU??? :mad:
ts begint: Omdat ik Pinnacle moet installeren voor mn vader maar dat lukt niet. En omdat ik dingen moet uitzoeken over een digitale camera die in de aanbieding is en die we misschien gaan kopen. En omdat ik moet leren voor mn herkansing voor dinsdag. :( :( |
Omdat mijn broertje al de hele dag op de enige stoel in de tuin zit te ........
En omdat ik mijn scriptie moet schrijven. :s |
Omdat ik geen tuin heb en geen zin om alleen in 't park te gaan zitten.
|
Omdat ik morgenochtend tentamen heb en de hele week nog niks heb gedaan. :(
|
Omdat ik meestal binnen wakker word nadat ik heb geslapen.
|
Ik moet iets tikken, maar ik ga zo naar buiten. Dus.
|
Omdat buiten de buitenwereld is :eek: :(
|
omdat ik daar de hele dag al heb gezeten en nu geen zin meer heb
|
Omdat ik al twee uur in de zon heb gezeten en ernstige verbrandingen probeer te voorkomen (ole rood haar -_-). Bovendien is er geen schaduw in het park en ik raak een beetje oververhit. Maar lekker was het wel.
|
Om mezelf het gevoel te geven dat ik iets nuttigs doe, wat niet het geval is.
|
Omdat ik ingesmeerd en wel anderhalf uur in de zon heb gezeten en toen eens goed keek en wel erg rood bleek te zijn. En ook omdat ik aan het leren ben en daarvoor schrijf ik steeds dingen op, en ik had alle houdingen om dingen op te schrijven terwijl je op een kleed zit al uitgeprobeerd en ze waren geen van allen comfortabel.
|
Heb al de hele dag buiten gezeten.. was nu even lekker aan het genieten van het op m'n kamer achter de computer zitten met een raam open en een lekkere frisse wind.
|
Citaat:
|
Omdat ik net al de hele tijd buiten was en daar enorm van moest niezen. :( Hooikoorts. :mad:
Ik blijf de komende dagen nog een beetje binnen. :o |
Ik heb al de hele dag buiten gezeten en ging net even mijn mail enzo checken. En ik begin ook last van hooikoorts te krijgen. :o
|
Citaat:
en ik ben nog een beetje brak... |
omdak geen buitenmens ben :)
|
Aangezien iedereen op het strand zit, en ik niet op het strand kom. :)
|
Omdat ik altijd binnen ben.
|
Citaat:
|
ben eindelijk thuis ben al vanaf 11 uur in de stad hier, was naar mn vriendje gaan kijken die de 10 km heeft gerend en daarna nog bij mn werk gezeten en toen ging k naar huis en nou ga ik liggen ofzo, ik ben gaar en voel me misselijk en heb koppijn en dat kan niet van de zon komen want ik heb de hele tijd in de schaduw gestaan :s
|
omdat ik het eerst gecombineerd heb.. laptop buiten.
daarna heel lang gelzen heb en nu de zon zat ben omdat ik knallende koppijn krijg |
Omdat ik over vijf minuten naar het strandje ga :cool:
|
Omdat ik op msn nog druk in gesprek ben met iemand, en muziek wil horen tijdens het eten.
|
Ik heb al buiten gezeten vandaag. Op het moment neemt mijn niet zo gezellige oma buiten in beslag en ik zit boven de illusie te wekken dat ik huiswerk doe. Wat ik ook ga doen. Zo meteen.
|
Omdat er geen zon meer in de tuin is, en ik nog even op den PC wil voordat ik buiten ga eten.
|
Ik hou even een pauze en dacht even kijken op het forum. Ik ga zo weer buiten studeren voor tentamen. :)
|
Omdat we zo gaan bbqen, en ik moest eerst nog even wat downloaden.
|
net onder XD
|
Omdat ik geen vrienden heb.
|
zon=weg
|
zonnetje is verdwenen. helaas, peanutbutter.
|
Omdat ik nou al de heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dag buiten ben geweest.. :P
|
Ben het zat van studeren en het word toch langzaam donker daarbuiten.
|
Omdat de zon niet schijnt en ik sowieso vermijd buiten te gaan als het warmer is dan 20 graden.
|
omdat ik er weer even genoeg van heb
|
Omdat ik de hele dag hard aan het werk ben geweest in het nieuwe huis van mijn vrienden en nu heerlijk lui op mijn luie stoel voor de computer wil zitten :)
oh en ik heb geen tuin. |
Ik zit buiten achter de pc :cool:
ben de hele dag buiten geweest en niet eens verbrand :cool: |
om evidente redenen op dit uur.
|
Citaat:
qft |
Dit is dan ook een dagdeel-gebonden topic :nono: Hier zou een automatisch nachtslot op moeten komen ofzo ;)
|
Citaat:
|
Net alsof je een excuus nodig hebt om binnen achter je pc te zitten, wat een kuttopic. (n)
|
Omdat de zon nu niet eens schijnt buiten. :D :D :D
:( |
Omdat ik binnen meer te doen heb.
|
Citaat:
Ontopic, there is no zon. |
Citaat:
|
omdat ik m'n pyjama nog aanheb en nog moet schoonmaken (ga ik zo maar eens doen, zodat ik naar buiten kan ;))
|
Omdat ik zo naar school moet en ik moet nog informatie zoeken voor Engels :)
|
Omdat ik op school zit. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |