![]() |
Wat koop jij in de kantine?
broodje worst:P
|
Ik kocht wel eens van die suikerspinnen in een doosje en probeerde ik dat hele ding in een keer in mn bek te proppen en dat filmden ze. Wist ik veel dat ze me uitlachten daarna :(
|
Kaasbollen.
|
een chocolademuffin met chocolasesaus-vulling en chocolade-glazuur en chocolate chips *kwijlt*
of een kaasbroodje |
Roombotercroisanten hmmm :o
Pistoletjes Smeerkaas Mona toetje Maar dat was vroeger nu neem ik me eigen stuff van huis mee. |
vroeger... :)
broodjes bockworst skittles daim roze koeken tosti's zonder ham onze congierge was bob, en ik kreeg meestal dingen gratis. hij was echt een toffe vent; gigantische snor en een motor :D |
Koffie, niks anders want dat vind ik te duur.
|
jeah vroeger :D
space koeken broodje kipcorn chuppa chup lolly`s, daar at ik er honderden van! nu : maisbroodje, salade, vleeswaren of warm eten (soms is er roti <3) cola ligth of roze fernandes |
ik ook die lolly's idd, en uit het automaat veel blikjes cola :)
nu neem ik zelf water mee naar studie en stage en koop ik bij de ah to go eens in de zoveel dagen brood en beleg, wat ik dan lekker aan mn tafel smeer [edit] wist je trouwens dat chups chup zoiets betekent als "likkedielik" of gewoon "lik-lik" :D |
Optimel of Vifit :)
|
Citaat:
|
Op de middelbare school kocht ik regelmatig appelkoeken, kinder bueno's, ballo ballo (van haribo), kaassouflés, saucijzenbroodjes, blikjes of flesjes cola, maoam stripes...
En nu, op de universiteit, eigenlijk alleen flesjes water en af en toe een appel (hoewel die vaak erg zuur zijn). Heel zelden meer dan dat. |
opsomtopic, slotje :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kocht eerst wel eens een hamburger. Die waren wel ok, maar nu hebben ze ze vervangen met plakken lauwe zaagsel ofzo :(
Broodjes gezond zijn nog wel te doen. Voor 1,25 vallen ze zelfs nog wel mee qua prijs ook. In vergelijking tot de rest dan. En dan zeggen ze dat we te dik worden. Nah, het enige gezonde dat je dus kunt krijgen is een broodje gezond of een broodje kaas/ham ofzoiets. Voor de rest allemaal gore frituurtroep :| Op een middelbare school!! (n) :( :rolleyes: |
Citaat:
Verder vind ik het inderdaad ook belachelijk dat ze daar geen regelgeving voor invoeren. |
Citaat:
Ja echt he.. Ook in Engeland. Heb je dat gezien van Jamie Oliver die de troep probeert aan te pakken die kinderen daar smiddags krijgen als warme maaltijd?? Ja, nee, gek dat die kinderen zo dik zijn :| |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Net als het onderwijs.. Maar goed, das alom bekend. Ik had er net nog een discussie over trouwens :) |
Meestal een bekertje thee, maar soms ook een banaan of spa appel.
Citaat:
|
niets :)
|
Citaat:
|
meestal een slotje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een broodje gezond is meestal wel het gezondste broodje dat je er kan kopen... bruin brood met kaas is altijd nog beter dan een wit broodje met kroket ofzo..
|
een toppertje en een breezer ananas w aar ik nog steeds op zit te wachten.
|
Citaat:
|
vandaag heb ik een perenijsje van festini gekocht :cool:
|
eten & drinken
oké, doei ! |
Thee. Voor de rest neem ik altijd eten van huis mee. ;)
|
niks meer. de kwaliteit van de koffie was er al zwaar beneden alle peil. Maar het voer, en de kantine mensen maakten veel goed.
Nu is het voer ook beneden alle peil gezakt, en zijn de kantine mensen domme slome wijven geworden waar de honden geen brood van lusten.... |
Citaat:
Niks, heel soms koffie of een melk-achtig-iets, hoe heet dat, Vifit of zo. |
koffie, broodje gezond, italiaanse bol met kruidenkaas en sla.
|
Koffie, stroopwafels en soms een twix oid.
|
Bij mij op de universiteit kun je alleen iets eten in het restaurant van de letterenbibliotheek en in een eetcafé op de Trans en aangezien ik zelden bij beide kom en ik geen zin heb om 200 meter te lopen ( :bloos: ) koop ik eigenlijk altijd iets eetbaars bij een automaat. Dat terwijl ze zo lekkere pizzabroodjes op de Trans hebben.
|
Van alles en nog wat. Ik eet veel op de Uni.
|
Ik heb nog nooit iets in de kantine gekocht.
|
Citaat:
Maar bij ons niet, want op de UvA hebben we wel van die 'Good for you' broodjes met tonijn en dergelijke fratsen, maar daar waag ik me niet aan. Ik koop wel eens een wrap met roomkaas en van die pepertjes, en een beker puur sap. Soms een bosbessenmuffin. |
Citaat:
|
Eigenlijk nooit iets (en al helemaal niet meer sinds ik een kantinemedewerker op het station uit zijn neus zag eten :nono: ), maar soms dus wel voorverpakte zooi als een blikje drinken of een pakje kauwgom. En heel af en toe een broodje, als ik mijn brood vergeten ben en ik zie dat de neuspeuterman er niet is.
(En ik weet ook wel dat zus-en-zoveel procent van de mensen in zijn neus peutert, maar als ik het niet zie sta ik er ook niet bij stil en is er niets aan de hand ;)) |
Muffins en soep
|
Citaat:
|
Citaat:
|
laatste keer was een kroket, voor de rest koop ik weinig eigenlijk
|
Broodjes met chinees vlees. :)
|
Citaat:
YEAH Echt een vooruitgang OT'er: Ik kocht soms cup a soup, maar dat kan nu ook uit de automaat en in de sportkantine koop ik niets want we hebben een pot. Soms koop ik koffie voor de coach vd tegenstander |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |