![]() |
Economie
Hoe pak jij dat aan, binnenkort heb je examens economie, hoe bereid jij je voor?
Post het hier! :) Ik heb een examenbundel gekocht en ik heb zo een leerboekje gekregen van m'n leraar economie. Ik ga morgen naar de Bibliotheek om daar proefexamens te maken uit die bundels :) |
Gewoon uit het boek leren en misschien nog naar wat extra lessen gaan niet meer economie is een van mijn sterkste vakken
(y) (handig als je het boek waaruit je werkt al 4 jaar in huis hebt) |
Citaat:
|
Niet, ik heb vorige week een proefwerk over de examenstof gehad waarvoor ik ook niet geleerd heb en daarvoor had ik een 7.8
|
gewoon nopg ff keertje doorlezen
economie heb ik een 7,8 voor als eindcijfer zonder ooit geleerd te hebben |
Oefenexamens maken is denk ik nuttiger dan uit het boek nogmaals leren (hoewel dat ook geen kwaad kan natuurlijk). Het examen van vorig jaar lijkt vaak op het examen van dit jaar...
|
Uh.. vorig jaar deed ik mijn aantekeningen en uit mijn boek leren, samenvattingen maken, oud examens maken etc.
Meestal áls je een examen oefent, is het beter om die van 2 jaar terug te nemen. Alle even jaren en alle oneven jaren hebben zo'n beetje dezelfde onderwerpen. (2001,2003,2005) (2002,2004,2006) Iig, dat zei een leraar toen tegen mij. Eco was mijn slechtste vak. :/ |
Ik leer niet voor Economie =D
|
Citaat:
Als je zo'n studiebol bent geweest, waarom dan niet een hogere opleiding, havo/vwo etc? |
Citaat:
Ik ben gewoon 15 :rolleyes: |
Citaat:
|
eco was wel simpel :D
|
ik ben onwijs slecht in economie, heeft geen zin om te leren.
|
economie sta ik slecht voor
dus hoop echt dat ik een voldoende haal maja word dus veel leren |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |