![]() |
Hotmail
Vandaag wilde ik een mailtje sturen naar een vriendin. Ik drukte 1 keer op de knop 'sent' en vervolgens is mijn mail 83 keer verstuurd. :|
Nou blijkt dat hotmail ook een limiet heeft van het aantal berichten wat je op een dag mag versturen (logisch), maar ik kan nu niet meer mailen! Hoe kan dit en hoe kan ik dit verhelpen? Eerst dacht ik dat het misschien aan mijn livemail lag, dus ik ben terug geswitcht naar gewoon hotmail. Nu blijkt dat het niet aan hotmail ligt, maar krijg ik livemail er niet meer op! Dus ook hier: hoe kan ik dit verhelpen? |
Gmail nemen (y)
|
Ik zou het niet weten hoe dat komt, misschien vanwege een oud scriptje dat achter de verzendknop zat, in je tijdelijke internetbestanden.
Leeg eens je tijdelijke internetbestanden-map (zie opties van internet explorer). Citaat:
En dan nog ff via livemail nog ff haar contactpersonen exporteren, deze in gmail importeren, gmailadres koppelen aan een msn-passport zodat je er ook nog mee kan msn'nen. |
Wachten op de volgende dag natuurlijk en hotmail lui mailen.
Of gmail nemen. |
gmail nemen :bloos:
|
Haha, eindelijk een lotgenoot gevonden. :D
Eerst had ik dat nooit, maar een tijdje geleden begon ik dat aardig vaak te krijgen. Laatst verzond ik 1 e-mail berichtje en ging ik even weg. Kwam ik terug en kwam er het bericht dat mijn limiet bereikt was... (n) Ik had al een Gmail account, en gebruik deze nu altijd, voor iedereen. Een Gmail account kun je gewoon aanvragen, je hoeft niet meer uitgenodigd te worden. :) Ik had de Hotmail lui bij Microsoft al bericht over dit vreemde gedrag, maar heb tot op deze dag nog geen reactie teruggekregen. Gebruik jij overigens Firefox of Internet Explorer? Ik Firefox. Het zou kunnen dat Live Hotmail een browser-specifiek probleem heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:45. |