![]() |
Harry potter algemeen #8
hier verder praten :)
|
Deel 7 is nog niet vol. :confused:
|
Citaat:
|
vol
leuke laatste post overigens :rolleyes: |
Citaat:
1. tis een klein grapje 2. ik sabel niemand neer :| (omg, ook echt geweldig weer iets voor jou :D 'neer sabelen' :cool: (y) ) 3. al was het een spamtopic, I don't care ;) |
en, omg, was dat alweer een jaar geleden :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mocht je anders denken :p |
Citaat:
En nu on-topic, please. |
Citaat:
|
*post* dan vind ik het makkelijk terug. :bloos:
|
Citaat:
:p |
Hmm, weer een paar nieuwe werkjes van Snapesnogger: <3
The man who sneered Mr. Enigma: Severus Snape The making of Mr. Enigma :) |
Okee, hier word ik toch erg melig van. :D (n)
"Toxic" van Sevy "Poison" van Sevy 't Is zó slecht dat het grappig is. :'D Jammer dat er te weinig beeldmateriaal voor Snape is om goede music videos over hem te kunnen maken. (n) :( |
Ziet allen: de trailer op mugglenet! :)
|
Citaat:
|
Nu gelooft níemand meer dat je een echte fan bent... ;)
|
Citaat:
Ik heb zin om te spelen met die nieuwe You Tube-tag op het forum, dus ik zal jullie de moeite besparen om naar Mugglenet te gaan en de international trailer hier posten: Wow, het water loopt me in de mond! *drool* |
IK WOU DAT HET AL JULI WAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSS!!!
AAAAAAAAAARGH!! wat een supergoeie trailer man :D |
Ziet er erg gaaf uit, hoewel ik geen groot fan van de films ben.
|
FOR FUCKS SAKE!!
die film word zoooo nep. ik zie hier in de trailer al 1000 dingen die gewoon niet kloppen met het boek en voor mij dus die film verknallen. zal wel een leuke fantasy film worden for sure, maar met harry potter heeft dit voor mij niks te maken. |
hm
nou ja ik wou ook nog ff zeggen dat ik em toch maar ga kijken :( |
^ :D
Wat doet Voldemort daar op het station (in pak?!)? Of zie ik het verkeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind Voldie iig wel cool in kostuum :D (y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah.... heb d'r niet echt zin in zo.
|
Wat 'shipt iedereen hier eigenlijk? Er moeten vast een paar mensen zijn die fanfiction lezen, want het herhaaldelijk lezen van de boeken gaat op den duur toch ook vervelen (voor mij althans :o). ;)
Mijn 'ship is voor niemand een geheim (Snape/Hermione), maar ik ben benieuwd waar iedereen hier zich mee bezighoudt. :) Een paar topics terug waren er vooral Lucius-aanbidders (en dus fanfiction met/over deze Slytherin lazen), maar die heb ik hier niet meer gezien. Dus hoe zit het nu? :) Harry/Ginny, Ron/Hermione, Neville/Luna, etc. etc.? ;) |
Vanavond op Tien (het vroegere Talpa) om 22:10 uur wordt de film "Dogma" uitgezonden, waar Alan Rickman in te zien is als Metatron. :) Degenen die de film nog nooit gezien hebben en dus benieuwd zijn naar Alan Rickman in een andere rol dan die van Severus Snape, moeten de film dan zeker maar eens zien. :) Er spelen ook andere bekende acteurs en actrices in, zoals Ben Affleck, Matt Damon en Salma Hayek - voor ieder is er hopelijk dus wat wils. ;)
Ik ga vanavond wel even kijken, maar niet alles, omdat ik de film al op DVD heb. :) Lijkt me leuk om de Bethany/Metatron goodness weer te zien: http://i170.photobucket.com/albums/u...bethbanner.png :o Ja, dat is ook een van mijn 'ships. :bloos: |
Die film vond ik best goed (y) Tenzij je niet tegen enige vorm van grapjes/vaagheden rondom God kan, is hij imo wel aan te raden.
|
Hehe, Dogma.
Alan Rickman without his bits :cool: |
Dat is one hell of a trailer, in elk geval. :o Kan niet wachten!
|
vind de trailer er eigenlijk best goed uitzien (zeker in vergelijking met de film hiervoor)
maar ik tel de nachten af tot het boek komt :o |
Citaat:
en toch ook weer niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nissassa .... dat is toch Noínden, toch? :o
|
Citaat:
|
coole trailer. heb er al helemaal zin in!!! (ook al zal ook ik me vast wel weer ergeren aan hoeveel ze weg hebben gelaten of veranderd hebben!)
ik word er trouwens wel een beetje simpel van dat Harry altijd alleeen maar (nouja bijna alleen maar) "expelliarmus" gebruikt! om te verdedigen .. ze hadden in ootp ook wel een paar andere spells (..) , maar dat zijn ook van die struikel(-ohja:D)-spreuken hm maar das toch suf. kan hij niet een coole verdedigings-spreuk hebben ofzo..... |
sectumsepmra
|
hehe
heeft ie ook 1 keer geprobeerd en toen nie meer toch? hij is misschien nieuwsgierig. maar hij ging in dat hele gevecht in ministry toch ook niet die lui afmaken ofzo (of is t nou te lang geleden dat ik de boeken heb gelezen :bloos: ) |
Citaat:
Ik heb je trouwens al lang niet meer gezien hier! :eek: |
Citaat:
|
trailer belooft een vermakelijke film:D
|
Citaat:
|
Op zich vind ik die trailer vet, okay, het zal niet kunnen tippen ah boek,maar dat krijg je toch. Ik ga me wel vermaken, gok ik.
|
Ik heb net Harry Potter and the Philosopher's stone weer gekeken.. deze week heb ik alle films gekeken van 4 t/m 1 echt zo leuk! Ik kende ze natuurlijk al maar t is zo lang geleden!
het zit zo, ik zocht naar south park op youtube en ik kwam op een voice over met Harry Potter en ik dacht he ja leuk! :d Nu heb ik ze dus allemaal gezien, weer helemaal fan enzo :D En Ron blijft het leukst ^^ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15. |