![]() |
Appa - schuif aan de kant
ok mensen ik wil jullie dit even laten zien want ik vind het zwaar te ver gaan.
clip interview achtig iets Ok deze jongen probeert dus duidelijk te maken dat hij het zat is dat allochtonen gediscrimineerd worden (op allerlei manieren). Dat is natuurlijk een dope initiatief want ik ben het wat dat betreft met hem eens. ook als je het interview ff doorleest, maar dit is dus echt totaal de verkeerde manier. deze clip werkt volgens mij alleen averechts en ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden. ps. als je het nummer luistert zonder clip geeft het meteen een heel ander beeld en komt het veel beter over. |
besiktaski147 (2 days ago)
guid0123 en Jerreuh85 mijn boeitaa niet of je zulke dingen zegt weetttjee.. mattie maar over 3 jaar is nederland marokko turkije maattt onthoudennnn for live allochtoonnn Wat gaat er trouwens te ver? |
Citaat:
die shots met die bijlen (op de scooter en zo) gaan te ver. sowiezo is het geheel veel te agressief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze zich in Venray op laten fokken door een filmpje op youtube doet gifgas wonderen.
Haha overdreven hè. |
Haha, vet nummer. Dat refrein. :cool: (y)
|
Het komt er beter uit dan bij deze Allochtony look-a-like
Die heeft wel een vettere clip gemaakt trouwens. Vind dat zielige gedoe wel een beetje jammer, maar als die gasten zich op deze manier af kunnen reageren.. doe je best. Dat escaleren zal wel meevallen, die clip is al een jaar oud. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
het meest deprimerende hieraan is wel die 'discussie' op youtube.
|
"Terwijl de media alles opblaast"
:D (n) En zitten ze nou in fucking Noord? Verder aardig nummertje. Refrein zuigt though. |
Amuzikale paupers met dito gevolg, dat is toch niet meer schokkend?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |