Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Appa - schuif aan de kant (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1570533)

Flushpuppie 16-04-2007 19:28

Appa - schuif aan de kant

ok mensen ik wil jullie dit even laten zien want ik vind het zwaar te ver gaan.

clip

interview achtig iets

Ok deze jongen probeert dus duidelijk te maken dat hij het zat is dat allochtonen gediscrimineerd worden (op allerlei manieren). Dat is natuurlijk een dope initiatief want ik ben het wat dat betreft met hem eens. ook als je het interview ff doorleest, maar dit is dus echt totaal de verkeerde manier. deze clip werkt volgens mij alleen averechts en ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden.

ps. als je het nummer luistert zonder clip geeft het meteen een heel ander beeld en komt het veel beter over.

Kazet Nagorra 16-04-2007 19:30

besiktaski147 (2 days ago)
guid0123 en Jerreuh85
mijn boeitaa niet of je zulke dingen zegt weetttjee.. mattie maar over 3 jaar is nederland marokko turkije maattt onthoudennnn for live allochtoonnn

Wat gaat er trouwens te ver?

Flushpuppie 16-04-2007 19:39

Citaat:

Mephostophilis schreef op 16-04-2007 @ 20:30 :

Wat gaat er trouwens te ver?

in feite de maker van het filmpje maar eigenlijk ook die appa want ik neem aan dat hij dit goedgekeurd heeft of zelfs bedacht.
die shots met die bijlen (op de scooter en zo) gaan te ver. sowiezo is het geheel veel te agressief.

Kazet Nagorra 16-04-2007 19:41

Citaat:

Flushpuppie schreef op 16-04-2007 @ 20:39 :
in feite de maker van het filmpje maar eigenlijk ook die appa want ik neem aan dat hij dit goedgekeurd heeft of zelfs bedacht.
die shots met die bijlen (op de scooter en zo) gaan te ver. sowiezo is het geheel veel te agressief.

Te ver en te agressief voor wat?

Flushpuppie 16-04-2007 19:46

Citaat:

Mephostophilis schreef op 16-04-2007 @ 20:41 :
Te ver en te agressief voor wat?
voor tv. Ik kan begrijpen dat sommige mensen de boodschap niet helemaal meekrijgen en hierdoor juist opgefokter raken. terwijl de sfeer al zo gespannen is met momenten. Ik kom uit Venray, daar zul je wel eens wat van gehoord hebben, en ik woon aan de heistraat in helmond. oftewel ik woon in een arme wijk met voornamelijk allochtoonse bewoners. Ik kan je vertellen dat het hier niet altijd zo'n goeie sfeer is wat betreft vervelende jongetjes die ruzie zoeken. Natuurlijk kan ik hier overdag gewoon over straat maar zaterdagavond ga ik dus echt niet in me eentje rondfietsen. Begrijp me goed, ik ben geen racist, verre van zelfs. Ik ben gewoon bang dat, mede door een clip als deze, dingen kunnen escaleren. Dat is al vaker gebeurt in Venray, daar ben ik bij geweest en dat was geen prettig gezicht.

Shoarm 16-04-2007 19:53

Als ze zich in Venray op laten fokken door een filmpje op youtube doet gifgas wonderen.

Haha overdreven hè.

Metal 16-04-2007 20:02

Haha, vet nummer. Dat refrein. :cool: (y)

Sultan_of_Swing 16-04-2007 20:31

Het komt er beter uit dan bij deze Allochtony look-a-like

Die heeft wel een vettere clip gemaakt trouwens.

Vind dat zielige gedoe wel een beetje jammer, maar als die gasten zich op deze manier af kunnen reageren.. doe je best.

Dat escaleren zal wel meevallen, die clip is al een jaar oud.

dannnay 16-04-2007 20:47

Citaat:

KIJK ME NIET SJCHEEF AAN ALS IK IN DE WINKEL LOOP.
Citaat:

SJCHEEF
Citaat:

SJCHEEF
Youseff & Kamal Light. Sukkels.

Horror Kitty 16-04-2007 20:53

het meest deprimerende hieraan is wel die 'discussie' op youtube.

Uice 16-04-2007 21:53

"Terwijl de media alles opblaast"

:D (n)

En zitten ze nou in fucking Noord?

Verder aardig nummertje. Refrein zuigt though.

polysix 16-04-2007 22:08

Amuzikale paupers met dito gevolg, dat is toch niet meer schokkend?

Flushpuppie 17-04-2007 08:28

Citaat:

Shoarm schreef op 16-04-2007 @ 20:53 :
Als ze zich in Venray op laten fokken door een filmpje op youtube doet gifgas wonderen.

Haha overdreven hè.

ze laten zich door minder opfokken

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.