![]() |
dagboek
Welke forumers houden hier een dagboek bij ?
En wat schrijven jullie daar allemaal in ? Ik ben er sinds gisteren avond mee begonnen en hoop het zolang mogelijk te doen :) Greetz ULTRA8' |
Voor dagboeken zie het vertel over je dag-topic.
Ik hou daar zelf overigens niet mijn dagboek bij. |
ik doe niet meer aan dagboeken sinds mijn broers op mijn 9e aan het avondeten mededeelden dat ik verliefd was op ene Koen en daarom kisten droeg, omdat hij ze ook droeg. :(
|
Hahaha awww. :D
|
Ik houd een LJ bij en heb ook nog een gewoon dagboek maar daar schrijf ik bijna nooit in.
|
Ooit ben ik er mee begonnen toen me veel dingen dwars zaten waar ik met niemand over sprak. Nu schrijf ik er in omdat ik het gewoon fijn vind (het lucht op).
Ik schrijf er niet elke dag in, maar wel heel regelmatig. Als ik me erg vrolijk voel of juist heel erg kut of als er iets speciaals is gebeurd schrijf ik daar over in mn dagboek. |
Een oude scharrel van me had dat... En ik mocht er wel in lezen dus niet top-secret... Ik heb me prima vermaakt met de passages die mij betroffen! :)
|
Chicks met dagboeken, nee dank je, geloof het of niet ik hou van vrouwen zonder okselhaar.
|
Citaat:
Nee geen dagboek. |
ik kom hier in australie zoveel jongens tegen die een dagboek bijhouden.
en als ik ze dan gay noemen vinden ze me niet grappig. |
ik heb wel een dagboek bij gehouden maar nu niet meer want ik werd er alleen maar depri van als ik het terug las ;x;x;x;
|
Mijn chatlogs, forumbezigheden, gedichten, tekeningen, souvenirs en kaartjes zijn mijn dagboek.
|
Ik doe niet aan dagboeken.
Die dingen worden te snel door andere gelezen en ik wil niet dat andere mensen bepaalde dingen over me weten ;) |
Citaat:
|
Nee daarvoor ben ik te lui, ik heb wel een schrift waar ik soms wat in schrijf maar dat zijn geen memoires maar eerder onzin.
|
ik heb een dagboek maar schrijf daar niet echt elke dag in, soms weken niet soms wel elke dag 10 kantjes. ik zou niet weten wat ik zonder schrijven zou moeten ik heb al 16 boeken vol geschreven. :confused:
|
Citaat:
ik heb een livejournal en een dagboek, maar ik schrijf er maar soms in, meestal bij vlagen. |
ik heb een lj`
|
Ik had een dagboek op mijn 10e, het had ook een naam. Er staan wel 3 pagina's in over dat ik verliefd was en dat was alles.
Op mijn 14 had ik een schriftje waar ik mijn stress in af reageerde over internaat, als ik nu teruglees, heb ik geen idee waarom daar "CARLA IS EEN KUTWIJF" staat. (Het was overigens een opvoedster, geen medeleerling ^^, dus dat verklaart wel wat). In mijn 2e 4e middelbaar hadden we met de toffe mensen van de klas een schriftje waarin we roddelden over vanalles en nog wat en de leraren en lessen belachelijk maakten. We hebben er 2 volgeschreven. (En met toffe mensen bedoel ik dan diegenen die het niet zouden doorklikken aan de leraren, dat was bijna iedereen, maar een 4tal werd uitgesloten omdat ze gegarandeerd hun mond niet zouden houden). En nu heb ik een LJ, waar ik vooral in schrijf als ik me wil afreageren en dat alleen vrienden kunnen lezen. |
Citaat:
ot; nee natuurlijk niet, ik heb wel betere dingen te doen met mijn tijd |
Dagboeken doe ik niet aan, volgens mij heb ik vroeger wel eens wat opschreven maar nooit echt volgehouden.
Maar volgend jaar ga ik wel een weblog bijhouden voor mijn ouders en vrienden zodat ze kunnen weten what's up met mij in Amerika. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is een live-journal ?
Greetz ULTRA8' |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geloof niet dat een van de anderen de rest graag had gelezen, nee. |
Ik heb een 'nachtkastschriftje'. Eigenlijk het zelfde idee als een dagboek. Daarin schrijf ik dingen van me af die me dwars zitten.
|
Ik had ooit een dagboek, vooral tijdens mijn puberjaren. Ik moet zeggen dat de tekst: IK VERMOORD MN MOEDER IK VERMOORD IEDEREEN IK HAAT IEDEREEN' toch wel het meest voorkomt :o
Helaas heeft mijn moeder dat dagboek gelezen en was ze boos om bepaalde dingen die daarin stonden, die ik gedaan had. dat was niet erg leuk. Nu heb ik een nieuwe, maar ik merk dat ik er alleen inschrijf als er iets belangrijks gebeurd of als ik heel boos ben (Y) afreageermethode |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lame shit, waarom schrijf je het uberhaupt op?
"om iets kwijt te kunnen! --> dan heb je gewoon geen vrienden "om iets mede te delen" --> daar zijn vrienden voor "om mezelf te ontwikkelen als schrijfster" --> duidelijk geen sociaal leven. De enige vorm van dagboeken die de dans ontspringen zijn reisverslagen. En achterhuismeisjes. |
Jeetje Carn.Hoe oppervlakig be nij niet !Er zijn sommige dingen die je niet direct kunt vertellen aan vrienden enzo , die heeft niks te maken of je geen vrienden hebt :rolleyes: !
Jouw denkwijze slaat helemaal nergens op ! Greetz ULTRA8' |
toch nog groetjes, awww :)
|
Nou ja ik ben een beleefde iemand :D.
(Greetz) ULTRA8'Liefste dagboek.. :D |
Citaat:
|
Jeetje,Carn waar slaat dit nu op ?
ULTRA8' |
Citaat:
Ohja en je hoeft niet elke post te eindigen met je nickname of groetjes :) |
Idd, voldoe verdorie eens aan onze conventies!
|
Het lijkt hier wel een echte ANTI-ULTRA8 topic :D !
Jeetje ik vind hed gewoon lekker uitzien,mijn bericht afsluiten met groeten en nickname ;) Wegens slechte commentaar ga ik vanaf nu door het leven als een naamloze gebruiker.. LEEG LEEG :D |
Citaat:
|
Jeetje.
|
Ik heb ook een boek waar ik wel in schrijf. Maar vooral als ik verdrietig of in de ware ben, om mijn gedachten op een rijtje te zetten. Als ik het teruglees lijk ik dus ook heel depressief, maaar dat komt omdat de leuke dingen er niet in staan...
|
Citaat:
het met een d en het lekker vinden uitzien van je groeten en nick op een geel forum... :s |
ik heb een livejournal maar dat gebruik ik nooit eigenlijk je kan op mijn laatste pagina ook 3 hele jaren lezen
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch blijf ik erop posten... :s |
Ik heb wel een vreselijk kitscherig boekje met roze bladzijdes naast mijn bed liggen en als ik niet kan slapen omdat ik lig te piekeren schrijf ik er nog wel eens met mijn lelijkste handschrift in, maar als ik het de dag erna teruglees vind ik het gelijk al vreselijk :o
|
En ook hier graag ONTOPIC blijven, want verwijderen vind ik nogal vervelend en bannen is makkelijker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |