![]() |
Vlietpop
Gaat daar nog iemand naartoe? Tis bij mij om de hoek :D, maar tgaat misschien regenen? :(
|
De halve flaat gaat erheen opeens, maar ik moet weer zo nodig met een personeelsuitje weg :(
|
|
Citaat:
|
jaa ik wel, als k mensies meekrijg...
AFTER FOREVER *woei* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Woutur ik dacht dat jij t scholierenforum nix vond? ;)
En ik ga nie naar vlietpop omdat ik veels te weinig tijd. |
ik ga wel maar de meezten die meewilen kunne pas laat :( zorek nog mensen om vanaf ca. 3 uur te gaan (Beef).
En regen is kut jah:( Hier is ook al een topic over. |
vanaaf is het al,
nouja ik zal herkenbaar zijn met een destruction shirt en een kreator broek ofzo, niet dat iemand mij wil herkennen |
Tuurlijk ga ik, whieee, Undeclinable Beef Beatbusters, party gegarandeerd :)
En het gaat gewoon niet regenen. |
els, ik en m'n mama gaan ook kijken :)
beef en undeclinable de gexte :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikke wil oowk... maar dan moetik ff kijkeh of er wat friendjuhz meejkunnen, want ik ga niej in mn uppie :eek:
|
ik ga nu bijna
Je kan mij herkennen aan het Silverchair shirt. Zeg maar gerust hoi. |
Citaat:
ik ga nie, heb geen zin, ben moe, en wil eigenlijk alleen After Forever wel zien..maar ken alleen mensies die de hele dag gaan, en daar heb k geen zin in dus..dan niej.. |
beef was vet :) de soundcheck van de toetsenist was cool :D
*de burgh de gexte* undeclinable was wel geinig, kheb ze beter gezien... m'n mama vond 't ook cool.... els heeft een ballon (els: teigetje, whoej :))... we hebben miss quasy gezien.... |
Undeclinable vond ik wel :cool:, maar daarna vond ik Boo! toch echt wel leuker :o (niet beter qua muziek, maar was gewoon serieus grappig :D).
Qua muziek kwam ik eigenlijk gewoon voor After Forever (shirt gekocht :o) en was ook heel goed. Jammer van vele storingen waardoor er iets minder speeltijd was, maar goed, het is tenslotte een gratis festival. |
Jaa.. 't was kewl.. Def P en BB en Beef waren goed, skankpit was :cool:.. Undiclinable vond ik maar ruk..
|
Citaat:
|
Twas vet, maar de techniek zoog idd wel! Beef was wel het coelst qua muziek, samen met After Forever, en de skankpit bij Def P en de Beatbusters was heel vet, de pit bij Undeclinable ook. De 1e 3 bands heb ik niet gezien, maar Silsktone was erg slecht, Boo vooral vaag.
Verder dacht ik dat ik Ufke zag dus ik riep de hekle tijd Roel! Ufke! terwijl ik vlak acher hem stond maar volgens mij was het hem toch niet.:D |
Citaat:
/me was jongetje met blauwe trui/zwarte broek/geblondeerd haar |
Citaat:
ik was met lergerjas met BG-patch, Silverchair shirt, kort blond haar, wijde Jynx, kisten.... |
Citaat:
hmm... kheb m'n naam weleens gehoord maar als ik rond keek zag ik geen bekende gezichten ofzo... |
Citaat:
vorige week hadden ze ze nie hoor :'( kweet nie waar jij ze hebt gezien dan??? |
owjah ontopic:
ik ben 's avonds nog ff geweest, naar After Forever :) was errug gaaf, behalve de kuttechniek enzooi, maar het concert was koewl en AF ging er goed mee om dat alles tegenzat.... (y) |
Bij de Backstreet. Eerst hadden ze nbiet, maar ze zieden in de zomer weer wel. Maandje geleden was er nog net een, maar afgelopen qwoensdag zagh ik dezelfde weer.
En Ufke, was jij met die twee punkers met leren jacks dan? Bij Unmdeclianble zag ik jou het meest (als jij het was) :) |
Citaat:
*woeiiiii* gaat vrijdag naar A'dam :):):) |
Jups, het was jou:)(ff Cu2 gecheckt(. Een vreind van mij vroeg nog : had hij groen haar? Want hij zag de resten in je haar:) DAt klopt dus oo kwel :).
Dan heb ik jou nog wel een paar klappen uitgedeeld bij Undecilanable dan:). |
Citaat:
|
hmmm.... nee, dat was ik niet... khoorde niet bij die hanekam-gaste en het groene is al een half jaar uit mijn haar... khad een undeclinable-worker aan
|
als jullie nog een jongen bij after forever met een bos pluizig krullend haar hebben gezien die tijdens het eerste nummer crowdsurfte dan was ik het:P, oja die pringles bij undiclieable ofzo in de pit waren uit mijn tas gepleurt,
|
Citaat:
toen after forever begon zaten m'n mama, els en ik al fijn in de trein :) |
Citaat:
|
Citaat:
was die irritante gast met dat paarse ding op z'n kop ook een forum-iemand? |
oja, boo begon met zo'n hoge uithaal van de zanger... ik kon hoger :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik had gister een bad hair day, |
Ik vond Boo! serieus erg grappig, echt schritterend! Nog nooit eerder van ze gehoord, dus het was wel een verrassing toen de zanger/bassist in een verpleegster"uniform" aan kwam zetten op hoge hakken en met veel make-up op!
After Forever was goed, alleen jammer van die onderbrekingen. Ze mochten van mij ook wel wat langer spelen. Op Ozzfest had ik ze ook gezien maar van zo ver af. Dan mis je de hele sfeer vind ik. Ik was trouwens zo'n trut die persé een (drum)stokje wilde hebben. Dus als ik daardoor een beetje grof was tegen één van jullie: Sorry! |
Citaat:
is van dezeflde dag.. hoort eigenlijk bij het Addicted Music Freaks topic maar dies dicht... ik kan me alleen nog maar weinig mensen herinneren omdat ik best wel stoned was.. ik weet nog wel dat er twee leiperds waren met t-shirts met tekst erop, bij een jongen stond er Sir-Skank-A-Lot... |
En niemand heeft mij weer gezien hoor :(:p Mja, ik was dus met Roel en ik geloof dat ik eXo gezien heb. Ik heb ook een meneer gezien met érg veel krullen en enorme bakkebaarden en dat zou dan arrebar kunnen zijn? Mijn Teigetjeballon is lief en die hangt nu aan mijn plafond te bungelen en na gisteren heb ik besloten dat ik verliefd ben op Beef :) Boo! was vet, ook al hebben we daar maar een klein stukje van gezien. Niet dat ik die muziek nou zo geweldig vond (geloof ik :o) maar oooooh wat was die verpleegstermeneer gaaf! :D dus :) En Roel kon wel hoger krijsen dan die meneer maar dat was dan ook meteen niet meer mooi enzo :p
|
Citaat:
|
Oh, en ik vond het irritant dat er tussen de optredens door telkens gerammel van Linkin Park werd gedraaid :( Verder heb ik mijn wenkbrauwen lichtelijk gefronst over al die "gothics" die met hun lelijke make up true liepen te zijn en over wat van die mannekes die rondliepen in zelfgemaakte missionary of ska-shirts... maarja, dat was ook wel ergens weer grappig :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |