Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Vlietpop (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=157092)

Vash! 12-07-2002 17:48

Vlietpop

Gaat daar nog iemand naartoe? Tis bij mij om de hoek :D, maar tgaat misschien regenen? :(

Loco 12-07-2002 17:49

De halve flaat gaat erheen opeens, maar ik moet weer zo nodig met een personeelsuitje weg :(

Vash! 12-07-2002 17:49

www.vlietpop.nl

Vash! 12-07-2002 17:50

Citaat:

Loco schreef:
De halve flaat gaat erheen opeens, maar ik moet weer zo nodig met een personeelsuitje weg :(
flaat :confused:

freakjuh 12-07-2002 17:51

jaa ik wel, als k mensies meekrijg...
AFTER FOREVER *woei*

Vash! 12-07-2002 17:52

Citaat:

freakjuh schreef:
jaa ik wel, als k mensies meekrijg...
AFTER FOREVER *woei*

J.A.R.D. , gemiddeld 12 jaar :p

Loco 12-07-2002 17:54

Citaat:

Vash! schreef:

flaat :confused:

Ja, een tent waar ik veel rondhang, ik had ook kunnen neerzetten mn halve vriendengroep gaat, maar dat is langer.

independancy wanted 12-07-2002 17:55

Citaat:

Loco schreef:

Ja, een tent waar ik veel rondhang, ik had ook kunnen neerzetten mn halve vriendengroep gaat, maar dat is langer.

Offtopic: kom jij uit Monster of 's Gravenzande ofzoiets en ken jij Thijs en/of Paul?

Vash! 12-07-2002 17:56

Citaat:

Loco schreef:

kzag het al in je info, ;) de flaatertheek ofzow?, kweet ut al niet eens meer :o

Loco 12-07-2002 18:06

Citaat:

independancy wanted schreef:

Offtopic: kom jij uit Monster of 's Gravenzande ofzoiets en ken jij Thijs en/of Paul?

Nee, ja en ja.

Dark Enchantress 12-07-2002 18:11

Woutur ik dacht dat jij t scholierenforum nix vond? ;)

En ik ga nie naar vlietpop omdat ik veels te weinig tijd.

MetalliCat 12-07-2002 19:21

ik ga wel maar de meezten die meewilen kunne pas laat :( zorek nog mensen om vanaf ca. 3 uur te gaan (Beef).
En regen is kut jah:(

Hier is ook al een topic over.

arrebar 13-07-2002 08:27

vanaaf is het al,
nouja ik zal herkenbaar zijn met een destruction shirt en een kreator broek ofzo,
niet dat iemand mij wil herkennen

Gwen. 13-07-2002 08:47

Tuurlijk ga ik, whieee, Undeclinable Beef Beatbusters, party gegarandeerd :)

En het gaat gewoon niet regenen.

Ufke 13-07-2002 09:14

els, ik en m'n mama gaan ook kijken :)
beef en undeclinable de gexte :)

Gwen. 13-07-2002 09:18

Citaat:

Ufke schreef:
els, ik en m'n mama gaan ook kijken :)
beef en undeclinable de gexte :)

Jeeee!! Jij bent geeeeek :D

Ufke 13-07-2002 09:23

Citaat:

Miss Quasy schreef:
Jeeee!! Jij bent geeeeek :D
jah

uuuf 13-07-2002 13:01

Ikke wil oowk... maar dan moetik ff kijkeh of er wat friendjuhz meejkunnen, want ik ga niej in mn uppie :eek:

MetalliCat 13-07-2002 13:27

ik ga nu bijna

Je kan mij herkennen aan het Silverchair shirt. Zeg maar gerust hoi.

freakjuh 13-07-2002 16:29

Citaat:

MetalliCat schreef:
ik ga nu bijna

Je kan mij herkennen aan het Silverchair shirt. Zeg maar gerust hoi.

wow silverchair shirt *jealous*

ik ga nie, heb geen zin, ben moe, en wil eigenlijk alleen After Forever wel zien..maar ken alleen mensies die de hele dag gaan, en daar heb k geen zin in dus..dan niej..

Ufke 13-07-2002 22:36

beef was vet :) de soundcheck van de toetsenist was cool :D
*de burgh de gexte*

undeclinable was wel geinig, kheb ze beter gezien... m'n mama vond 't ook cool.... els heeft een ballon (els: teigetje, whoej :))...
we hebben miss quasy gezien....

waaromniet? 13-07-2002 23:57

Undeclinable vond ik wel :cool:, maar daarna vond ik Boo! toch echt wel leuker :o (niet beter qua muziek, maar was gewoon serieus grappig :D).

Qua muziek kwam ik eigenlijk gewoon voor After Forever (shirt gekocht :o) en was ook heel goed. Jammer van vele storingen waardoor er iets minder speeltijd was, maar goed, het is tenslotte een gratis festival.

eXo 13-07-2002 23:59

Jaa.. 't was kewl.. Def P en BB en Beef waren goed, skankpit was :cool:.. Undiclinable vond ik maar ruk..

MetalliCat 14-07-2002 11:10

Citaat:

freakjuh schreef:

wow silverchair shirt *jealous*

ik ga nie, heb geen zin, ben moe, en wil eigenlijk alleen After Forever wel zien..maar ken alleen mensies die de hele dag gaan, en daar heb k geen zin in dus..dan niej..

ze zijn nu op het waterlooplein!

MetalliCat 14-07-2002 11:14

Twas vet, maar de techniek zoog idd wel! Beef was wel het coelst qua muziek, samen met After Forever, en de skankpit bij Def P en de Beatbusters was heel vet, de pit bij Undeclinable ook. De 1e 3 bands heb ik niet gezien, maar Silsktone was erg slecht, Boo vooral vaag.

Verder dacht ik dat ik Ufke zag dus ik riep de hekle tijd Roel! Ufke! terwijl ik vlak acher hem stond maar volgens mij was het hem toch niet.:D

eXo 14-07-2002 11:27

Citaat:

MetalliCat schreef:
skankpit bij Def P en de Beatbusters was heel vet, de pit bij Undeclinable ook.
Nooit gedacht dat een skankpit met DefP zó waus kon zijn..

/me was jongetje met blauwe trui/zwarte broek/geblondeerd haar

MetalliCat 14-07-2002 11:49

Citaat:

eXo schreef:

Nooit gedacht dat een skankpit met DefP zó waus kon zijn..

/me was jongetje met blauwe trui/zwarte broek/geblondeerd haar

doe foto:)

ik was met lergerjas met BG-patch, Silverchair shirt, kort blond haar, wijde Jynx, kisten....

Ufke 14-07-2002 12:17

Citaat:

MetalliCat schreef:
Verder dacht ik dat ik Ufke zag dus ik riep de hekle tijd Roel! Ufke! terwijl ik vlak acher hem stond maar volgens mij was het hem toch niet.:D
heb ik bij jou in de pit gestaan? :D
hmm... kheb m'n naam weleens gehoord maar als ik rond keek zag ik geen bekende gezichten ofzo...

freakjuh 14-07-2002 13:02

Citaat:

MetalliCat schreef:
ze zijn nu op het waterlooplein!
silverchair shirts?!!!!!
vorige week hadden ze ze nie hoor :'( kweet nie waar jij ze hebt gezien dan???

freakjuh 14-07-2002 13:06

owjah ontopic:

ik ben 's avonds nog ff geweest, naar After Forever :) was errug gaaf, behalve de kuttechniek enzooi, maar het concert was koewl en AF ging er goed mee om dat alles tegenzat.... (y)

MetalliCat 14-07-2002 13:14

Bij de Backstreet. Eerst hadden ze nbiet, maar ze zieden in de zomer weer wel. Maandje geleden was er nog net een, maar afgelopen qwoensdag zagh ik dezelfde weer.

En Ufke, was jij met die twee punkers met leren jacks dan?
Bij Unmdeclianble zag ik jou het meest (als jij het was) :)

freakjuh 14-07-2002 13:18

Citaat:

MetalliCat schreef:
Bij de Backstreet. Eerst hadden ze nbiet, maar ze zieden in de zomer weer wel. Maandje geleden was er nog net een, maar afgelopen qwoensdag zagh ik dezelfde weer.

En Ufke, was jij met die twee punkers met leren jacks dan?
Bij Unmdeclianble zag ik jou het meest (als jij het was) :)

waar is dat? een winkel? tentje?
*woeiiiii* gaat vrijdag naar A'dam :):):)

MetalliCat 14-07-2002 13:19

Jups, het was jou:)(ff Cu2 gecheckt(. Een vreind van mij vroeg nog : had hij groen haar? Want hij zag de resten in je haar:) DAt klopt dus oo kwel :).

Dan heb ik jou nog wel een paar klappen uitgedeeld bij Undecilanable dan:).

MetalliCat 14-07-2002 13:21

Citaat:

freakjuh schreef:

waar is dat? een winkel? tentje?
*woeiiiii* gaat vrijdag naar A'dam :):):)

Vlabij Groot Mokum tenjte

Ufke 14-07-2002 13:24

hmmm.... nee, dat was ik niet... khoorde niet bij die hanekam-gaste en het groene is al een half jaar uit mijn haar... khad een undeclinable-worker aan

arrebar 14-07-2002 13:31

als jullie nog een jongen bij after forever met een bos pluizig krullend haar hebben gezien die tijdens het eerste nummer crowdsurfte dan was ik het:P, oja die pringles bij undiclieable ofzo in de pit waren uit mijn tas gepleurt,

Ufke 14-07-2002 13:36

Citaat:

arrebar schreef:
als jullie nog een jongen bij after forever met een bos pluizig krullend haar hebben gezien die tijdens het eerste nummer crowdsurfte dan was ik het:P, oja die pringles bij undiclieable ofzo in de pit waren uit mijn tas gepleurt,
ze waren nog te eten hoor :D

toen after forever begon zaten m'n mama, els en ik al fijn in de trein :)

MetalliCat 14-07-2002 13:41

Citaat:

Ufke schreef:
hmmm.... nee, dat was ik niet... khoorde niet bij die hanekam-gaste en het groene is al een half jaar uit mijn haar... khad een undeclinable-worker aan
ow dan weet ik nog wie je bent:) i kzag jou ook wel

Ufke 14-07-2002 13:42

Citaat:

MetalliCat schreef:
ow dan weet ik nog wie je bent:) i kzag jou ook wel
cool.. ik jou misschien ook wel ofzo :D
was die irritante gast met dat paarse ding op z'n kop ook een forum-iemand?

Ufke 14-07-2002 13:45

oja, boo begon met zo'n hoge uithaal van de zanger... ik kon hoger :)

MetalliCat 14-07-2002 13:46

Citaat:

arrebar schreef:
i kzag jou wel. Ik zocht nog naar iemand met Deastruction shirt en Kreator broek, maar zag alleen het shirt met legerbroek. Maar dat was jij dan wel. Jij heb een bos~haar!

MetalliCat 14-07-2002 13:47

Citaat:

Ufke schreef:

cool.. ik jou misschien ook wel ofzo :D
was die irritante gast met dat paarse ding op z'n kop ook een forum-iemand?

khoop het niet......stonede aap:)

arrebar 14-07-2002 15:02

Citaat:

MetalliCat schreef:
i kzag jou wel. Ik zocht nog naar iemand met Deastruction shirt en Kreator broek, maar zag alleen het shirt met legerbroek. Maar dat was jij dan wel. Jij heb een bos~haar!
ja die kreator broek was tamelijk kort, leek me nogal kouwtjes,
en ik had gister een bad hair day,

losangeles 14-07-2002 15:04

Ik vond Boo! serieus erg grappig, echt schritterend! Nog nooit eerder van ze gehoord, dus het was wel een verrassing toen de zanger/bassist in een verpleegster"uniform" aan kwam zetten op hoge hakken en met veel make-up op!

After Forever was goed, alleen jammer van die onderbrekingen. Ze mochten van mij ook wel wat langer spelen.
Op Ozzfest had ik ze ook gezien maar van zo ver af. Dan mis je de hele sfeer vind ik.
Ik was trouwens zo'n trut die persé een (drum)stokje wilde hebben. Dus als ik daardoor een beetje grof was tegen één van jullie: Sorry!

eXo 14-07-2002 15:11

Citaat:

MetalliCat schreef:
doe foto:)

ik was met lergerjas met BG-patch, Silverchair shirt, kort blond haar, wijde Jynx, kisten....

http://home.hccnet.nl/w.vdheuvel/webcam_ex.jpg

is van dezeflde dag.. hoort eigenlijk bij het Addicted Music Freaks topic maar dies dicht...

ik kan me alleen nog maar weinig mensen herinneren omdat ik best wel stoned was.. ik weet nog wel dat er twee leiperds waren met t-shirts met tekst erop, bij een jongen stond er Sir-Skank-A-Lot...

Punkahontas 14-07-2002 20:22

En niemand heeft mij weer gezien hoor :(:p Mja, ik was dus met Roel en ik geloof dat ik eXo gezien heb. Ik heb ook een meneer gezien met érg veel krullen en enorme bakkebaarden en dat zou dan arrebar kunnen zijn? Mijn Teigetjeballon is lief en die hangt nu aan mijn plafond te bungelen en na gisteren heb ik besloten dat ik verliefd ben op Beef :) Boo! was vet, ook al hebben we daar maar een klein stukje van gezien. Niet dat ik die muziek nou zo geweldig vond (geloof ik :o) maar oooooh wat was die verpleegstermeneer gaaf! :D dus :) En Roel kon wel hoger krijsen dan die meneer maar dat was dan ook meteen niet meer mooi enzo :p

freakjuh 14-07-2002 20:30

Citaat:

MetalliCat schreef:
Vlabij Groot Mokum tenjte
ik ben je zeer dankbaar!!! (y) :) (y) :)

Punkahontas 14-07-2002 20:32

Oh, en ik vond het irritant dat er tussen de optredens door telkens gerammel van Linkin Park werd gedraaid :( Verder heb ik mijn wenkbrauwen lichtelijk gefronst over al die "gothics" die met hun lelijke make up true liepen te zijn en over wat van die mannekes die rondliepen in zelfgemaakte missionary of ska-shirts... maarja, dat was ook wel ergens weer grappig :)

eXo 15-07-2002 09:19

Citaat:

Punkahontas schreef:
die mannekes die rondliepen in zelfgemaakte missionary of ska-shirts...
Ja die ja.. wat een dweebs whahaha

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29.