![]() |
Uiteenlopende muzieksmaak
Ik heb echt een rare muzieksmaak :p
Aan de ene kant luister ik (heavy) metal (Metallica, Seether, Korn) Maar ook: Carla Bruni (Franse zangeres met acoustische gitaar), Cascada (tranceachtig iets, kweenie hoe je het beschrijft), Beatles, concerten van Beethoven, Brahms etc., verder ook wel hiphop dingen. Ook luister ik wat bekendere muziek zoals de Peppers, Three Doors Down, Shakira. Ik heb ook nog een paar duizend losse nummers van hele obscure artiesten op m'n comp staan Hebben meer mensen zo'n uiteenlopende muzieksmaak? DEEL UW VREUGDE! GEDEELDE VREUGD: SAMEN DELEN! |
Vertel eens wat meer over die obscure artiesten. Gaaf!:)
|
wat een rare muzieksmaak zeg jij bent zeker niet zo populair bij de vrouwtjes of wel
|
Obscure spul zoals Tedje & de Flikkers? Of meer in de richting van Rockbitch?
|
Citaat:
|
Speciaal zeg! :)
|
ik heb een hele beperkte muzieksmaak:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn muzieksmaak is nog veel uiteenlopender.
! |
Jeetje zeg.
|
ik hou van hiphop.
|
Ik houd alleen van Slayer.
|
Citaat:
Wat stoer van jou! |
<insert random bash here>
|
Tedje & the flikkers is inderdaad goed te doen! (y)
|
Citaat:
Ik kan je wel vertellen dat ik 3 minuten dubbel lag bij zo'n opmerking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yeeeesh ik heb m'n muziek weer uitgebreid. Ik ben erachter gekomen dat Kaiser Chiefs best wel rielččks is. Ik heb meteen maar even twee albums gedow~ AHUM gekocht vandaag.
Over die obscure artiesten... <kijkt in muziekmap> AFI, Alien Ant Farm, Alizée (Moi lolita, rielčks nummer), Animals, Apocalyptica (coveren zooi van Metallica op 4 cello's ook wel goed), Billy Talent (YEEEESH DOWNLOADUUUH), Blessed Union of Souls, Camille, Die Happy, Megadeth, Muse, P.O.D., Puddle of Mud, Raemonn. Dat is een greep uit de collectie :p |
Citaat:
|
Dat zijn me nog eens een trits obscure artiesten.
|
Citaat:
|
wat is er zo obscuur aan die artiesten? obscuur vind ik bands waar je bijna geen muziek meer van kan vinden in cd winkels, of platenzaken en waar je honderden euro's moet neertellen voor een vinyl single. maargoed ik heb ook een heel erg brede smaak, maar de top40 rommel die jij ook opnoemt afentoe hoef ik niet.
|
Citaat:
|
Ok ok dan niet obscuur :p Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik van een groot deel van wat ik net heb opgenoemd een heleboel moeite heb moeten doen om die muziek te krijgen. Dus in míjn perceptie is het obscuur. Maar goed.
Ik ga eten |
Citaat:
|
TS, ik speel voor jou op 's werelds kleinste viool.
|
Citaat:
willekeurig download programma en binnen 1 minuut heb je alle albums, alle best of en alle b kantjes. nou obscuur hoor tijdschrift :) ! |
nu wordt ik toch wel benieuwd hoe oud je bent? ik bedoel, als je zulke 'obscure' muziek al niet kan vinden, moet je nog veel leren..... :P
|
Citaat:
|
Neehee ik zei toch niet alle artiesten :s Jullie zijn wel een stelletje mierenneukers zeg :p
Ik zal zometeen een uitermate gedetailleerde lijst maken van alle artiesten die je niet 1-2-3 ergens vindt (dus zowel een programma in de trant van LimeWire en de muziekzaak om de hoek) Wordt vervolgd... Heeft er verder nog iemand iets te zeggen behalve een reactie op dat ene woordje 'obscuur'? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het met de TS vrij afgrijselijk gesteld is.
Hij heeft namelijk de GROVE fout gemaakt (natuurlijk not-done volgens de forumetiquette) één woord neer te zetten waarmee enkele mensen het niet eens waren. En ja, dat kan natuurlijk niet. Als je als forum-'n00b' zoiets doet, kan je er natuurlijk op rekenen dat je snoeihard afgemaakt wordt. Even terugkomen op mijn originele post; zijn de meeste van jullie trouw aan een vrij selecte muzieksoort, of gaat jullie voorkeur heel breed? Ik ben trouwens 16, voor wie dat wilde weten. |
Ik denk dat iedereen wel ergens in 1 muzieksoort zn basis heeft liggen, maar verder nog naar redelijk wat andere dingen kan luisteren.
Mijn basis ligt bij hardcore-punk en metalcore, maar luister makkelijk naar dingen als Moby, The Streets, Tiga, Klaxons, Dizzee Rascal, Pendulum, etc etc... |
ooh je bent een skater!
|
Genie! :p
|
Vet dat je niet bij de Gabbers hoort. Die zijn maar dom.
|
Waarom lacht er nou niemand om m'n kleinste-viool-grap... :(
|
een vluchtige blik in de stapel cd's die naast me ligt:
Dodheimsgard - 666 International Clark - Body Riddle Dreadnaught - The American Standard Amon Tobin - Foley Room The End - Elementary Prince - 3121 The Roots - Game Theory The Gathering - Souvenirs Eyes Of Autumn - Hello Placebo - Without You I'm Nothing Botch - We Are The Romans Portishead - Roseland NYC Meatjack - Days Of Fire Tool - 10.000 Days Deus - Pocket Revolution Chris Liebing & Speedy J - Metalism Exile - Pro Agonist Enslaved - RUUN Motorpsycho - Roadworks Vol. 1 SYL- City My Brightest Diamond - Bring Me The Workhorse Dredg - El Cielo The Magic Numbers - Those The Btokes Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet en nu jij weer |
Citaat:
pats niet zo man |
Citaat:
|
haha wat een onzin
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |