![]() |
cactus festival
|
gave line-up!
als ik geld had zou ik meegaan. |
geen idee hoe duur het is :s dagkaartje anders (Y)
|
ja, ik wil wel graag gaan eigenlijk, benieuwd naar de prijs.
|
Citaat:
|
fok, dat ziet er gaaf uit.
misschien dat ik daar wel heen ga. |
Nu al een vrij gave line-up, flaming lips vorig jaar gemist op pinkpop (had het geloof ik te druk met Fab), explosions in the sky moet ik sowieso nog zien (+een clubshow), gabriel rios is altijd gaaf (mits tent), ozark henry idem
|
eventjes de line-up van vorig jaar opgezocht
Dag 1 » 18:55 - Absynthe Minded » 20:15 - The Proclaimers » 22:00 - Garland Jeffreys » 23:45 - The Wailers Dag 2 » 23:25 - Gnarls Barkley » 21:25 - The Tragically Hip » 19:40 - Rufus Wainwright » 18:05 - Buffalo Tom » 16:30 - An Pierlé & White Velvet » 14:50 - Groundation » 13:30 - Members Of Marvelas Dag 3 » 23:30 - Bajofondo Tango Club » 21:30 - Erykah Badu » 19:35 - David Gray » 17:55 - Steel Pulse » 16:05 - Zita Swoon » 14:25 - Tiken Jah Fakoly » 12:45 - Marcelo D2 edit:voor 59 euro. |
Voorverkoop start op 2 mei via KBC Ticket Shop - www.kbc.be/ticketshop!
|
Citaat:
|
Klinkt interessant
|
de prijs er naar ? 59 euro ? valt wel mee vind ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jep is in m'n hometown :D
al tweemaal geweest, zijn meestal goede groepen en is gelukkig niet al te mainstream gericht. Explosions In The Sky wil ik zeker zien, dus ik ben erbij (y) |
nieuwe namen:
Zowel SOULSAVERS (uk) feat. MARK LANEGAN (us), TOM McRAE (uk) als reggaelegendes THE CONGOS (jam) bevestigden ondertussen hun komst. Verder ook STEPHEN MARLEY (jam), tweede zoon van Bob, die net z'n debuut solo album 'Mind Control' (Universal) uitbracht en die in het verleden als producer verantwoordelijk was voor zowel de Melody Makers, Lauryn Hill, Capleton alsook het enorme succes van broer Damian 'Jr Gong' Marley. Telkens gaat het om exclusieve festival concerten! MINTZKOV (b) opent, in het zog van hun nieuwe cd '360°', op vrijdag 6/07 het festival. |
Op tien minuten van mijn deur, maar ben er nog nooit geweest, er was altijd iets in de plaats (vakantie ofzo). Maar dit jaar ga ik zeker!
|
heb er zin in lalala
|
Als een donderslag bij heldere hemel moeten we u meedelen dat Explosions in the sky helaas niet van de partij zal zijn tijdens Cactusfestival 2007. Dit stond op de site van de band:
Hi everyone, We have had to cancel all of our remaining summer shows (all shows scheduled for May, July, and August). We're facing a serious illness in one of our families and traveling around the world and playing shows is just not an option for us at the moment. We are truly sorry about this. We'll try and keep in touch about when any of these shows might be made up or when we might be touring again. As always, thanks for caring. Love, Explosions :(:(:( |
dat stond al een tijdje in het dour topic
|
Citaat:
|
MOGWAI ipv EitS!!!!!!!
|
:eek:
toevallig ook op dezelfde dag als flaming lips ? |
Gaaf. Mogwai uber explosions in the sky.
|
Citaat:
|
vrijdag
- MINTZKOV - JOSÉ GONZALEZ - SOULSAVERS feat. MARK LANEGAN - CAKE - THE WATERBOYS zaterdag - ARCHIE BRONSON OUTFIT - THE DEARS - STEPHEN MARLEY - MOGWAI - GOTAN PROJECT - OZARK HENRY zondag - TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA - OJOS DE BRUJO - THE CONGOS - BUFFALO TOM - TOM MCRAE - GABRIEL RIOS - THE FLAMING LIPS zaterdag komt nog meer bij. |
Citaat:
|
Citaat:
En logisch dat dat ze Mogwai en Flaming Lips op 2 aparte dagen zetten. Neemt niet weg dat het naar is. |
ummm misschien is dit best raar vast wel maar ik wil cake echt zo graag live zien :eek:
|
Citaat:
daar is de clip van short skirt long jacket het ultieme bewijs van |
het was leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |