![]() |
Gym Class Heroes
Wat vinden we hier allemaal van Gym Class Heroes? Hun singletje Cupids Chokehold komt vrij vaak voorbij op tv en radio en moet zeggen dat ik t wel erg relax vind. Heerlijke mooi-weer-muziek en n goeie mix van hip hop, pop en n beetje rock.
Hier staan nog 2 andere nummers. (y) |
Volgens mij vond ik een nummer mega vet. Is dat met die gangster-nerd?
|
je linkt naar een hyves?
ik vind het wel tof. the queen and i (y) . |
Cupids Chokehold vind ik behoorlijk vervelend.
|
Cupids Chokehold vind ik ook niet zo. Die neger die er ergens aan eht eind in rapt heeft HEEL veel weg van POD.
|
Citaat:
|
Ik heb de albums van ze, en ik kan het waarderen op z'n tijd. (y)
Clothes off vind ik een leuk nummer en to bob ross with love, en ze hebben nog wat leuke nummers (y) |
Citaat:
|
Best kut, vervelend dat ze hier mee nog meer vervelende kids richting hip hop duwen.
|
nee, sorry.
|
Citaat:
|
new friend request (Y)
|
The Papercut Chronicles is dope
nieuwe album gaat nergens over. |
Cupids Chokehold = een kutcover.
|
mee eens. Supertramp is leuker.. (y)
|
Ach, ik vond ze live wel erg vet moet ik zeggen. Ga ze 13 juli ook in de Melkweg zien. :cool:
Voor degene die wel wel benieuwd zijn, maar er geen geld aan uit willen geven: www.gymclassheroes.nl :p |
Citaat:
Ze waren wel enthousiast en het was wel vermakelijk maar ik hoef ze verder niet dolgraag nog een keer te zien. |
Ik vind het kut.
|
Ik ben er bijna niks van, maar:
Citaat:
|
Citaat:
GCH weet me totaal niet te boeien, vervelende raps, beats en zang. 'Nuff Said! |
waarom poetst die gast in elke clip zijn tanden :confused: in elk geval al in new friends request, the queen and I en cupids chokehold gezien. wtffff.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |