![]() |
Waar heb jij nu zin in?
Waarom? En als je datgene waar je zin in hebt niet kan uitvoeren, waarom dan niet? Wat ga je dan wel doen?
ot: Ik heb wel zin in een date oid. Helaas gaat dat feest niet door, want daten doe je over het algemeen niet in je eentje :o Dus nu ga ik maar een nieuwe antivirus/firewall zoeken :) |
Ik heb zin om hard te lopen, dat ga ik ook zo doen, nog even wachten totdat m'n verlate middageten gezakt is, en ik wil m'n crush weer zien en dat is waarschijnlijk zaterdag zo :o (Y)
|
Ik heb zin om naar een lezing te gaan.
|
Ik heb zin om verliefd te worden en dat het wederzijds is! :o
|
Kebab en bier ;)
|
Citaat:
|
Lekker eten. Het is nog geen etenstijd en daar wacht ik altijd braaf op want anders heb ik halverwege de avond weer enorme honger.
|
Citaat:
|
Laetitia Casta :o
|
Eten, dus ik ga koken (Y)
|
Ik heb zin in onzin.
|
Ik heb zin om iets leuks te doen. :)
Maar tegelijkertijd ook weer niet, want ik voel me veel te moe/slap. |
Citaat:
|
in dat m'n vriend thuiskomt!
|
Een leuke film ofzo.
|
Slapen!!! *gaapt*
|
Slapen.
Maar dan moet ik eerst al die zooi van me bed weghalen :mad: De wijze les als je je boekenkast opruimt moet je wel alles weer terug zetten. *gooit snel alles onder het bed :D * |
Vriendje. En dan niet eens alleen in de perverse zin. En in naar huis gaan en mijn vrienden/familie weer eens zien.
|
Ik heb een verdomde zin om een terrasje te pikken, of om naar de bios te gaan... Nu nog een slachtoffer vinden voor vanmiddag :p
|
Straks naar Scheveningen :cool:
|
Citaat:
Ik heb zin in de meet van 3 mei. En ik heb zin in een persoon die een PWS voor mij wil maken. |
Iets anders dan lusteloos achter de computer hangen en siroop drinken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zin in 21 juli en ik wil dat het nu al die datum is :(
|
IJS. en ik ga het halen ook. kost toch maar 20 cent hier:D lang leve goedkoop Bolivia!
|
In morgenavond....Surrender, een soortje Normaal, maar dan is het zeeuws. Allemaal boeren en dat is kut, maar het schijnt altijd een gigantisch zuipfestijn te zijn (ja wat wil je) en daar heb ik wel zin in.
:o |
in meer tijd.
|
In volgende week vrijdag <3
|
In morgen. Nu ik weet dat die van tekenen bezet is en die met de viool ongeinteresseerd, kan ik mij volledig richten op die van karate, hij vindt mij leuk en ik ga morgenavond bij hem oppassen omdat zijn ouders weg zijn (hij is amper jonger dan ik maar goed) ... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: ;) :o
|
Pizza :o
Ik heb helemaal het ik-ben-uitgeweest-en-heb-nu-honger-gevoel. Maar ik ben helemaal niet uitgeweest. :( |
Citaat:
Maar dan omdat ik wel ben uitgeweest :o |
In drank, maar ik ben te jong daarom is me nicht even halen :)
en gelijk sigaretten |
seks
|
slapen
|
Citaat:
|
OM terug naar bed te gaan, maar ik moet werken. (n)
|
Citaat:
|
Voor de open haard liggen.. Niet dat ik dat ga doen, we hebben niet eens een open haard :(
|
slapen
|
seks
|
Citaat:
|
Zo naar de comedyclub te gaan.
New York is stoer :cool: |
Vriendje :o (Ja de rest heb ik al gehad vandaag, van leuke vrienden tot lekker weer tot lekker eten tot drank tot studieontwijkend gedrag tot paard tot leuk boek... ik weet niet waar ik nog meer zin in kan hebben.)
|
slapen, nog een drukke dag over 6 uurtjes er alweer uit :)
|
Eten
|
Treinen naar mn zusje
|
stufi, nog 2 dagen :)
|
Citaat:
OT:MORGEN!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |