![]() |
Favoriete snack..
Frikandel met:D
en raspatatje flip:D of alleen mét :D |
Portie kibbeling of een Bamiblok (y)
|
Als ik ergens friet ga eten, dan meestal een frietje speciaal.
Daarbij eet ik graag een kroket of een kaassouflé :) Een frikandel speciaal eet ik ook wel eens, maar dan bij een friet met. Gefrituurde mosselen met knoflooksaus vind ik ook erg lekker, maar ik koop ze eigenlijk nooit, aangezien ik nooit op de markt kom. |
ik neem altijd een hamburger speciaal bij m'n frietjes...
(zo noemen we trouwens een curryworst (frikandel?) waar ik woon ;) ) |
raspatat oorlog met ui en een frikandel speciaal. Mmm...
|
Als ik friet ga eten neem ik geen friet :confused: :D maar meestal een broodje kaassouffle+ketchup en een broodje groentenkroket+mosterd :)
(ik hou niet van friet en eet dat vlees niet, dus dan blijft er niet zo veel over) |
Loempia. :o :cool:
Alleen dan niet die mega maaltijdloempia's, maar gewone kleine (of mini) loempia's. :cool: :cool: :cool: Bij de caf. bestel ik een beetje patat, met een beetje mayo (liefste in een zakje!) en een kaassouffle. Of alleen een broodje kroket, als ik niet zoveel honger heb. Maar eigenlijk kom ik nóóit bij de caf. en ik heb zelf ook geen frituurpan, dus eet ik alleen bij anderen patat of op het station een klein patatje als ik 's avonds moet reizen. |
Citaat:
Of een goeie turkse pizza is ook heerlijk, helaas zijn er in amsterdam alleen weinig turkse eetzaakjes waar ze een goeie lekkere turkse pizza weten te maken (en geen van de knoflooklekkende turkse pizza die half verbrand is) |
Oh ja, loempia's zijn ook erg lekker. En ik at vroeger wel eens een pasteitje op de markt, ook lekker (met loepia-achtige vulling, en een vrij dikke, harde korst, heel lekker).
En turkse pizza vind ik ook heerlijk, maar dat heb ik echt al jaren niet meer gehad :( |
Broodje kroket. (y)
|
Vietnamese loempia's <3 Al een tijdje niet meer gehad omdat 't zo vet is. :(
|
Citaat:
|
Frikandel
|
als snack frikandel en op de friet altijd zuurvlees.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
loempia (y)
|
Citaat:
|
vegetarische vietnamese loempia's met zoetzure saus:)
|
Citaat:
|
ik vind een kipcorn echt superlekker.
|
bij frites eet ik meestal een kaassoufflé,kroket,frikandel speciaal en een gehaktbal
|
Wij hadden laatst van die zoute gekleurde dingen in huis. Met allerlei rare vormen. Geen idee hoe het eet. Maar het was lekker (y) Oja en kaasstengels doen het altijd goed bij mij.
|
Ik heb net 1 hap van een shoarmarol genomen die mn pa kocht, nog nooit eerder gegeten maar die dingen zijn ook ERG lekker!
Had zelf even geen trek in een snack.. nam liever een lekker ijsje.. maar neem er volgende keer zeker ook een :) |
geef mij maar een loempia :cool:
|
een broodje kroket met mosterd :) belachelijk lekker :P
|
versgebakken appeltaart met slagroom :D (voor zever je dat een snack mag noemen)
vanmiddag voor het eerst sinds tijden weer gegeten, kapot lekker :D |
pannenkoeken met banaan, vanilleijs en chocoladesaus :o (y)
|
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar een bamischijf blijft toch het lekkerst. :p
|
Kibbeling inderdaad.
Loempia's van een snackbar zijn werkelijk niet om te pruimen. Gebakken in hetzelfde vet als een kroket. Te ranzig... Liever dan bij de Chinees... Meestal bij de patat een Bocado, een Mexicano of een smulrol. Over de patat inderdaad zuurvlees, maar alleen in Limburg weten ze goed hoe dat moet, dus dat doe ik ook alleen maar in Limburg |
Gewoon patat met, speciaal of oorlog; ligt er aan waar ik trek in heb.
Verder een cheese crack, maar die hebben ze vrijwel nergens. (Heel soms eet ik een kaassoufflé, maar dat is bij gebrek aan beter...) |
cracker geitenkaas met honing :o
lays paprika chips :bloos: Broodje falafel! |
een lekker bekje van de haagse mart <3
|
Citaat:
|
in de zomer is een swirl 1337 (y)
|
Turkse pizza
vegetarische loempia |
Frikandel speciaal, met curry. is toch wel mijn favoriet.
Eigenlijk is het een Nederlandse delicatesse: Het is speciaal, lekker en je wil niet weten wat er in zit. Net als delicatesse uit andere landen, zoals: escargot, sprinkhanen en stierenballen, etc. hoop niet dat ik overdrijf ;) |
viandel
|
Misschien is het niet echt een snack maar ik vind (warme) broodjes gezond/broodjes met kaas of salades ook echt gruwelijk.
En daarbij; miniloempia's, viandel, kipcorn, kaassoufle, frikandel speciaal, frietje speciaal (de smaak van friet gaat me alleen steeds meer en meer vervelen), hamburger en mackroket van de mac, kibbeling, pitabroodje shoarma. |
Kipcorn (y)
|
Falafel. (y)
|
Kaasstengels! (y)
Of het goeie ouwe broodje kroket met mosterd, die doet het ook altijd erg goed :D |
kaas
|
Kaassouflé
|
yo fruit!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |