![]() |
hoe vaak ben je verliefd geweest?
ik hoor van de meeste mensen dat ze wel 10 of 20[??] keer verliefd zijn geweest, ikzelf nog maar 1 keer..ligt dat nou gewoon aan mij?
|
de 1 wordt nou eenmaal makkelijker verliefd dan de ander...
Ik ben zo'n 6 keer verliefd geweest volgens mij. Je hebt ook mensen die dénken dat ze verliefd zijn... :( |
1 x echt heel erg. Denk 2 x misschien net verliefd (dat had serieus kunnen worden als ik meer reden had gehad). Verder alleen maar 'crush' (tussen leuk vinden en verliefd zijn in, wel al met speciaal gevoel)
|
Nu 2e keer echt, verder wel een paar scharreltjes(zoals tante van mij dat noemt), dan voelde ik er wel wat voor, maar niet heel veel ofzo
|
2e keer echt..
|
Citaat:
heb echt een hekel aan die mensen die na een jongen/meisje 1 week te kennen al roepen dat ze zo verschrikkelijk verliefd zijn, maar na 3 weken met een ander in bed liggen. ikzelf ben nog maar 1 keer echt verliefd geweest |
stuk of 4 x
|
4x
|
heel vaak maar dat was meestal zomaar wat onbenulligs, 2x was ik écht verliefd.
|
Als ik eenmaal verliefd ben, duurt dat minstens een half jaar ofzo :S...
Ik denk iets van 3x ofzo? |
Ik dacht altijd dat ik op m'n vorige vriendjes echt verliefd was maar als ik nu naar mijn gevoelens kijk voor mijn huidige vriend kom ik er pas achter wat echt verliefd zijn is..en dit is dus eigenlijk ook bijna de eerste keer dat ik echt verliefd ben..
|
once and i still am. I love her. ja her. maar zij nie van mij. :(
|
3x
maar verliefd zijn vind ik leuker dan echt iets hebben heb ik gemerkt... :) das enkel een probleempje |
3 Keer! En die 3 keer écht heel erg verliefd!
|
Citaat:
|
3x. ofzo
|
1 keer... En nu misschien de tweede keer :( maarja, ze woont in Zeeland :o (en ik in Groningen)
|
- 1x écht.
- 4x in de zin van 'ik-vergeet-hem-nooit-meer' - 4x dacht ik dat ik verliefd was... |
3x echt
|
Citaat:
(ook wel veel, zes vriendjes gehad) |
Voor mijn gevoel, echt 1 x...
Eigelijk elk vriendje die ik tot nu toe heb gehad was voor mij bijzonder. Alleen achteraf kon ik niet altijd van 'verliefdheid' spreken. |
3 keer
|
hmm als k kijk naar welke jongens er voor mij nu nog echt speciaal zijn, dan zijn het er 2.
maar als k een ex tegen kom die ik al heel lang niet meer gezien heb, dan merk ik direct weer waarom ik eigenlijk ooit verliefd op hem ben geweest... maar goed, hou t maar bij 2. die 2 blijven speciaal. |
Te vaak :(
-Desecrator |
3x echt verliefd..
|
4x echt ..
|
2x in de zin van: die vergeet k niet!
1x ECHT verliefd |
1x echt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nooit een vriendin gehad, maar wel zó verliefd dat ik er ziek van werd. Nu ook... Zucht... Maar het is waar: telkens als ik terugkijk op een periode dat ik in mijn ogen echt verliefd was, denk ik: 'Huh? Wat nou verliefd?' Ach, verliefd, verliefd... het is wel energievretend. En als je dat kan zeggen, dan ben je verliefd. Maar hoeveel keer ik écht verliefd ben geweest? 4x. En quasi-verliefd/doorgaande periode van seksuele lust voor een meisje: 30x (hmm... ik heb het er maar druk mee.) |
Nog nooit eigenlijk :/
|
Citaat:
Ook niet wat close bij liefde kwam? Of kriebeltjes? |
Citaat:
Misschien komt daar nog wel verandering in :) |
Citaat:
|
hmmm.... ff denken, ben geloof ik 4 of 5 keer verliefd geweest
|
3x, waarvan ik de laatste x (nu) ervaar als het hevigst
|
3 keer verlieft geweest, momenteel ben ik ook goed verlieft
|
3x echt
|
in de brugklas of zo ook wel verliefd maar ja dat tel ik dan ff niet mee!
echt verliefd om serieus mee te zijn 3 keer maar bij 2 was t al snel over... |
Ik ben 4 keer verliefd geweest... maar ik wet nu wel dat "houden van" heel anders is dan verliefd zijn. Veel mooier!
|
Ja kijk verliefd of houden van,
verliefd: te vaak houden van: 2 keer |
ach, wat heb je er eigenlijk aan... denk ik soms wel
|
2 keer echt..
3 keer dat ik dacht dat ik verliefd was |
weet ik niet, ik denk rond de 4 keer :)
|
verliefd 1 x
houden van 2 x |
ik was in de kleuterklas al verliefd (en nee, niet op de juf... dat was in groep 4 :p )
ik kan me het gevoel alleen herinnerren als verliefdheid en ik denk dat ik heel wat keren daarna ook verliefd ben geweest... idd tussen de 10 en 20 keer... |
Ik ben wel verliefd geweest op me exen, waarvan de laatste toch wel heel erg was haha, en vroeger heb ik welles zware chrushes gehad op jongens maar volgens mij stelt dat niet zo veel voor... was ook neit echt omdat ik zo zo aardig vond ofzo.. :o (maar dat was echt jaren geleden
|
1 keer heel echt,3 keer een beetje.Ik denk echt aan niks anders dan B.,en als ik hem zie dan word ik knalrood en durf ik hem niet aankijken,als ik denk aan hem krijg ik automatisch een grote grijns op m'n gezicht en laatst liep ik op de trappen in school en recht om de hoek liep ik bijna tegen hem en ik was zo van slag dat ik dan de trap ben afgedonderd... :o :) ,gelukkig was hij al ergens anders heen dat ie me nie zag vallen,alhoewel...mischien had ie me dan rechtgeholpen...ik ben al een jaar echt gek op hem
dan nog 3 keer half verliefd(eens op A.,S. en K.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52. |