![]() |
[Hi Provider] Wat vraagjes over de diensten van Hi
Ik heb pas geleden een SE K800i aangeschaft. Alseerst een vraag over de telefoon. Weet er iemand hoe je het internet uit zet, ik druk telkens per ongeluk op die wereldbol. Hierdoor heb ik de afgelopen maand ruim 5 euro uitgegeven aan dataverkeer.
Weet iemand toevallig of het versturen van een foto met mms geld kost? Want je verstuurt wel data ofzo toch? En heeft iemand meer ervaring met de Hi Blogging Bundel? Opzich klinkt het wel goed. Alleen vraag ik me af of je er ook mee kan internetten. Want dat staat er niet specifiek vermeld. |
Versturen van een foto met mms kost geld, dat heet mms'en en hiervoor betaal je 10 tot 20 cent, afhankelijk van je abo.
Code:
Per maand Minuten/sms/mms Kosten per minuut/sms/mms |
En hi is erg eigenwijs met het internet uitzetten, de bastards. Ze doen het niet, want dan kan je niet meer mms'en. (Terwijl het technisch gezien wel mogelijk is.)
|
Citaat:
Naja, zoals er staat zie je dus dat ik (Hi € 25) 175 mms'jes hebt. Hiervoor betaal je vanuit je beltegoedbundel. Maar daarnaast heb je ook nog de kosten van het internet. En ik vraag me dus af, elke keer als je een mms stuurt, kost dat dan geld? Anders neem ik gewoon die blogging bundel van Hi, gelijk af van het gezeik. |
dat internet gezeik gaat idd wel eens automatisch aan wanneer het niet de bedoeling is.. maar dat je voor vijf euro er aan kwijt bent vind ik wel erg veel.. ik had een keer tien uur lang gprs tijdens mijn slaap aanstaan, kosten 9ct.. het komt namelijk op verzonden en ontvangen data neer..
probeer de hi informatielijn anders eens.. was op een bepaald moment mijn favoriete vrijetijdsbesteding geworden:P |
Citaat:
|
Citaat:
Daar betaal je namelijk per verzonden data. En ik dacht dus, dat mms'je kost 14 ct, maar dan heb je ook nog die verzonden data omdat je een foto etc. erbij stopt, maar dat is dus allemaal inclusief. Informatielijn is gratis? |
Klopt, er is een verschil tussen MMS en gprs. :) Infolijn (1200 met je mobiel) is niet gratis, kost het gewone, normale beltarief (14 ct binnen je bundel).
|
als je de servernaam van het internet verandert, kun je er per ongeluk op drukken, maar kan hij geen verbinding maken
weet alleen niet of het mogelijk is bij dat type toestel |
Citaat:
|
Citaat:
Vraag Wat kost bellen naar 1200 en 06 1200 1200? Antwoord Kosten bellen naar 1200 Je kunt kosteloos gebruik maken van de opties binnen 1200, behalve wanneer je kiest om doorverbonden te worden met één van onze helpdeskmedewerkers (optie 3). Voor deze optie betaal je de kosten voor bellen naar een mobiele telefoon van Hi. Kosten bellen naar 06 - 1200 1200 Voor bellen naar 06 1200 1200 worden de standaard gesprekskosten voor bellen naar een mobiele telefoon in rekening gebracht. Als er vanuit het buitenland gebeld wordt, geldt het tarief voor een internationaal gesprek. |
Ik heb dus gebeld en gevraagd naar die Hi Blogging Bundel. Blijkt dat je die sinds December 2006 niet eens meer kan afsluiten. :|
Jesus, en dan laten ze het nog wel eventjes dood leuk op de site staan. Ongelofelijk. :o Naja, ik heb al me oplossing gevonden. Ik heb gewoon het proxy nummer verandert waardoor hij niet meer kan verbinden met internet. En nu hopen dat er geen data doorkomt. :mad: |
Citaat:
En ff over dat internet. Ik heb bij mijn telefoon gewoon de server (?) veranderd waardoor hij geen verbinding kan maken. Of dat op jouw telefoon ook kan weet k niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaat niet buiten je bundel om, maar valt binnen je bundel mits je die nog niet hebt opgebruikt. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik had ook bedacht dat ik de server of het ip nummer kon veranderen, maar ik durfde niet, voor als ik het nog een keer wel wilde :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |