![]() |
Cijfers
Ik ben benieuwd hoe jullie er voor staan en met wat voor cijfers zij die al CE gedaan hebben (en nu bijv. klassieke talen studeren) geslaagd zijn.
Gr: 8,4 La: 8,2 Dus ik hoop op een 8,6 en een 8,8. :o |
Latijn: 9,1 (SE: 8,9)
Grieks: 9,2 (SE: 8,9) Maar goed, ik zit pas in de vijfde klas. :p |
Latijn SE: 8.4 CE:8.6
Grieks SE:8.6 CE:8.4 (heb vorig jaar eindexamen gedaan) Serieus, ik weet ook niet hoe ik dit voor mekaar heb gekregen of de leraren hebben me op wat punten gematst of ik had gewoon geluk met de norm. Overigens ga ik volgend jaar voor bijna 90 procent zeker klassieke talen studeren. Studeer nu geschiedenis maar mis de talen toch wel een beetje. |
Citaat:
|
Latijn SE: 6.2 :rolleyes: *voelt zich slecht tussen al deze 8'en en negens*
|
grieks 7.8
latijn 7.1 latijn had ik wel verwacht, maar grieks stond is in een half jaar een vol punt lager geworden. euripides en ik gaan gewoon niet samen :s |
Citaat:
Ik studeer nu in Nijmegen en de stad bevalt me prima. Niet te groot en ik heb ook een supertoffe kamer die ik echt niet zomaar weggeef. Dus ik blijf hier nog sowieso drie jaartjes zitten (master weet ik nog niet waar ik die zal gaan doen) |
Nijmegen is cool :bloos: Misschien ga ik daar nog eens een master volgen. Ze besteden in Groningen geen aandacht aan christelijke literatuur en dat vind ik wel razend interessant.
|
Ik stond een 9,2 voor m'n examens, maar de examens zelf had ik "verpest" met een 7,6. Ach ja.
|
Grieks
Schoolexamencijfer: 7,4 CSE: 5,3 :o |
Na 100% PTA is het gemiddelde van mijn klas (Latijn) 5.7...:-(
|
@rensd: Je bent dus van harte welkom om in mijn klas plaats te nemen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb klassieke talen gestudeerd, doe nu een andere master.
Ik weet alleen mijn cijfers voor CE nog: Latijn: 8,9 (hoogste van de school) Grieks: 7,8 Gemiddeld stond ik alletwee een 8. |
Ik heb alleen eindexamen Grieks gedaan, ik geloof dat ik uiteindelijk geslaagd ben met een 7.9 of een 8.0, in ieder geval afgerond een acht.
|
Ik sta nu een 6 :o Maar dat wordt beter! (hopelijk) :)
|
Ik sta een 7,1 voor Latijn en een 7,0 voor Grieks. Gewoon redelijk dus. Ik ben er wel tevreden over aangezien de PTA's niet de makkelijksten zijn (schijnt op onze school).
Verder ook een pluspunt: De schoolexamens die ik dit jaar heb gemaakt over de eindexamenonderwerpen zaten allemaal boven dit gemiddelde cijfer. Onee Griekse vertaling was wat minder. (6,7) Maar normaal ben ik daar wel beter in. Dus als ik goed leer, moet het eindexamen te halen zijn. M'n docenten hebben iig vertrouwen in mij :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |