![]() |
Veenhoopfestival!!
gaan dr ook mensen naartoe hiero?
en wie treden er nog meer op dan jovink en de voederbietels :rolleyes: ?? |
niemand?? :confused:
|
Woon er best dichtbij, toch nog nooit geweest.
Te veel boeren denk ik... (nu heb ik vijanden) |
wat is veenhoopfestiva;l?
|
Twee (?) dagen heeeeeeel veel bier drinken,
nog meer bier gooien, neuken, bier drinken, nog meer bier gooien, nog meer bier drinken. Bands die komen? Normaal was er vorig jaar voor de tig-ste keer, Jovink komt dit jaar... |
en blof :rolleyes: ben benieuwd hoe die het vinden om badend in het bier op te treden
|
lekker hóken
|
ben er vorig jaar geweest.....voor t eerst en definitly voor t laatst.
wat een meute boeren daaro. en dat bedoel ik niet raar maar t volk wat daar rond loopt........jezussssss wat een asos niet allemaal natuurlijk maar diegenen waar mee ik slaags raakte in ieder geval wel. en normaal treed ook nog op. maar ik raad iedereen die er "anders" uitziet erg af om daar heen te gaan, aangezien een 3kwarts broek en een machinehead shirt ze vorig jaar al reden genoeg was om mij als uitschot te zien.... |
lijkt me heerlijk om daar 2 dagen te vertoeven. Een driekwartsbroek moet je ook niet aantrekken op een boerenfestival, dat zou je van tevoren kunnen weten.
|
Citaat:
en bier gooien is zonde, drinken is bter :) en als t allemaal normaal muziek is lijkt t me nix |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahah ik heb voor de tent gestaan maar ik ben maar niet naar binnen gegaan ;) godsamma wat een stelletje bezopen kloteboeren lopen er daar rond man echt niet normaal , omhalf 9 lagen ze al straal in de sloot gewoon , en de enteree was ook nog eens 2o euro :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |