![]() |
Wanneer ben jij voor het laatst geschrokken?
Wanneer? Waarom? Hoe erg? Neveneffecten? :p
Vandaag, toen een dode wesp thuis opeens weg was en ik aan mn moeder vroeg of ze hem had weggehaald. Ging ze schreeuwen dat die wesp achter mn hoofd zat. Dus ik hard wegrennen. :') Toen lachte ze me uit en noemde ze me een meisje. :( |
Woensdag! Ik kreeg een brief waarop stond: Dwangbevel in naam van de koningin! :eek: Dus ik helemaal schrikken en in paniek enzo en ik trillend de gemeente gebeld want het ging over heffingen in een plaats waar ik niet woon :p. En toen bleek dat ze een 'foutje' hadden gemaakt en is het direct kwijtgescholden.
|
ik schrik nooit of herinner me het niet
|
Citaat:
|
Vandaag toen we in de les (paardenles) naast elkaar moesten staan en keihard tegelijk moesten galoperen. 1 paard schopte zomaar in het wild en die schop was vrij hoog waardoor ik bijna een schop kreeg en me paardje ook schrok en opzij sprong. :o
|
Gisteren toen ik dacht dat ik mijn kaarsjes uit mijn handen liet vallen.
|
Citaat:
:D :D Een goede vriendin die dacht dat ze zwanger was omdat ze overtijd was. maar gelukkig was er niks ze is pas 16 :) |
Toen ik dacht dat er een inbreker rondliep.
|
Toen ik gisteren op de kalender keek en zag dat het niet zo lang meer duurde tot de vakantie :)
|
toen het alarm keihard afging
|
Citaat:
|
Een klein uurtje geleden. Van een heel naar plaatje over een ziekte met enge dingen.
|
Vannacht toen een goede vriend van me half dood lag te gaan op straat nadat hij 11 halve liters bier (in waarschijnlijk korte tijd) gedronken had. De ambulance moest eraan te pas komen.
En vanmorgen toen ik hoorde dat hij ook nog eens onderkoeld was geraakt (hij had ruim een half uur met alleen een hemd en een vest op de steenkoude tegels gelegen) en aan de zuurstof heeft gelegen. :( |
Gisteravond bij het kijken van The Grudge:D
Ik kende 'm al, maar vond het toch erg spannend af en toe. |
Vanmiddag toen ik een weerwolf was en meteen na de eerste nacht iemand zei 'ik denk dat Sarah een weerwolf is, want ze kijkt zo onschuldig, dat kan gewoon niet kloppen' en iedereen het opeens met haar eens was en ik werd gelyncht :(
|
Citaat:
|
Dat is wel gek, want er zit geen moordenaartje in maar alleen hongerige weerwolven en lynchlustige dorpelingen :P (de forumversie heet trouwens toch ook 'weerwolven')
|
Van een jongen die ik ken, die ineens (voor de grap) plankgas gaf toen ik over wilde steken samen met mijn Spanjaard. Ik heb toch mooi een deuk in zijn oude Golfje geschopt. :o
|
Toen ik mijn kat vond in de gracht, en toen ze me aankeek. Haar oog zag er verschrikkelijk uit. :(
|
De dikke spin die mijn kant op kroop..
Citaat:
|
Toen ik net heel even een stukje op Discovery zag over een moordenaar, het was een documentaire over de psyche van een moordenaar. "Ze vonden haar onthoofde lijk ondersteboven hangend. Overal lagen lichaamsdelen. Op de muur hingen de vergane gezichten van 9 vrouwen. Onder zijn bed vonden ze een doos afgesneden neuzen."
En ik overdrijf niet. :( Ik ga weer bijna over mijn nek, nu ik het opschrijf. |
Van oma, bang dat het weer foutgegaan was.
Citaat:
|
Er liep gister een heel vies beestje op de bank, vlakbij waar ik met mijn hoofd lag. :eek: Toen heb ik heel hard om mijn vader geroepen en hij heeft het beestje doodgemaakt. :o Het was een soort kruising tussen en spin en een vlieg. :s
|
zaterdag op mijn werk, ik moest heel vroeg beginnen dus ik was supermoe, en ik was bezig met de balans invoeren, en toen kwam er iemand aan, zonder dat ik het hoorde, die persoon zei iets en toen sprong ik omhoog.
|
Citaat:
|
daarnet toen mijn oom belde om te zeggen dat mijn oma bloed op gaf
|
Citaat:
|
Vrijdagnacht, 2 vriendinnen met GHB in hun drankje. Ik schrok me helemaal kapot.
|
Eergisterenavond toen ik hoorde dat één van mijn beste vrienden de volgende dag met spoed geopereerd zou worden :(
|
Twee (!) rupsen op mijn shirt :o Maar dat mijn vriendin het huis ontvluchtte en over straat ging rennen maakte alles weer goed :D
|
Ik schrik nooit :o
|
Citaat:
|
Van een vlieg :| :( tijd geleden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
toen ik dit topic zag
|
Toen ik tijdens een wandeling met de klas in het bos dooie bladeren opschopte. Ik stond op het punt een denneappel de vlucht van zijn leven te geven, toen ik zag dat het een dooie muis was!
Ik gillen en rondspringen, ik was ff helemaal hysterisch :D (n) |
Ik deed 'DROP TABLE' maar gelukkig was t wel bij de goede tabel, en niet bij de tabel waarvan ik in een fractie van een seconde dacht: omg das de tabel voor de inhoud van de website :eek:
Nevenreactie was dat ik opgelucht een beker drinken ging halen :o |
Onze hond is weg! Maar hij was gelukkig maar een halve straat ver gekomen :)
|
Citaat:
edit: Ik schrok van mijn hele mooie foto's :eek: |
Vanochtend: ik werd wakker, ik voelde me fit en uitgerust dus ik rekte me uit, wreef in mijn ogen, pakte mijn bril, ging rechtopzitten en keek naar de wekker en toen schrok ik! (het was 05:54)
|
Vannacht.. ik droomde iets. En toen gilde ik. t was alleen helemaal niet eng ofzo... :confused:
|
Net. Scooterongeluk met mijn zusje naar de klote. Ik gekneusde rib. Huilend zusje en scooter ernstig beschadigd. :( (n)
|
Ik was gister uit. Toen stond er een jongen naast me dus ik dacht laat ik gezellig en aardig doen. Maar hij deed na 2 minuten ineens heel raar; zo van ga weg ga weg..! Dus ik voelde me helemaal beledigd. Maar ging wel weg, had mijn drankjes toch al.
Loopt er zo'n meisje heel boos op hem af, stonden ze boos te praten. Daarna elke keer dat ik in de buurt stond gingen ze ineens zoenen. Ik schrok er van dat iemand zich zo aangevallen voelt, na een gesprek over cola. |
Dat de timer van mijn mobiele telefoon afging :o
|
midden in de nacht een eng smsje krijgen.
|
Ik zette de computer aan en hij schreeuwde PIIIIIIIEEEEEEP PIEP PIEP. Maar toen zette ik 'm weer uit en daarna weer aan en toen deed-ie het niet.
|
eergister een spin
|
Mijn gedachten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |