![]() |
Hoe zou jij...???
De titel verklaart al een deel.. De vraagstelling is:
Hoe zou jij willen dat je ex weer moeite voor je deed (als hij je terug zou willen)? Vrij duidelijk toch :D :p Titel aangepast. |
veranderen in mijn huidige vriend...
|
De titel verklaart niks hoor, maar dat terzijde.
|
Citaat:
En nee, 'k geloof het niet. Edit: dat ik dat uberhaupt zou willen dus. |
als hij me terug zou willen, zou ik toch wat lastige vragen moeten stellen...
|
Citaat:
|
Inzien dat hij de verkeerde beslissing had gemaakt. Maar als ik het zelf uitgemaakt heb en er geen spijt van heb, dan heb ik liever dat hij vooral geen moeite doet om me terug te krijgen.
|
sjongejonge aan 1 topic heb je wel genoeg toch?
|
Citaat:
|
In mijn geval zou hij heeeeeeeel erg veel spijt moeten hebben van de dingen die hij gezegd heeft toen het uit was. Verder zou hij me moeten accepteren zoals ik ben en niet overal problemen zoeken waar ze niet zijn en mij hier vervolgens van beschuldigen. Ook zou hij wat meer zijn best moeten doen om te doen wat hij leuk vind in plaats van dingen te doen waarvan hij denkt dat andere mensen er gelukkig van worden als hij ze doet.
Ook wil ik nooit meer beschuldigd worden van het hebben van allerlei psychische problemen, want dat doet heel erg veel pijn. Maar ik weet dat dit onmogelijk is en dat het nooit mogelijk kan zijn. Ik hoop er helaas soms nog wel op en ik ben tegelijkertijd enorm kwaad over alles. Maar rationeel gezien zie ik wel dat het niet mogelijk is om een relatie met die jongen te hebben. |
Hij zou wel heel veel moeten veranderen dan :o
Het is natuurlijk niet voor niets uitgegaan, en om redenen waar we weinig aan kunnen doen. Ik zie hem dus niet snel op zijn knietjes terugkomen en alles wat hij zou zeggen heeft toch geen nut, want realiteit heeft bewezen dat onze relatie toch niet werkt :) |
Ik zou het erg vervelend vinden als mijn ex daar moeite voor zou gaan doen.
|
nou...
eigenlijk liever niet.... :| |
Nou, ik wil mn ex eigenlijk niet terug, anders had ik ook geen punt achter onze relatie gezet. Als hij toch moeite ervoor zou gaan doen, zou ik dat alleen maar irritant vinden.
|
Citaat:
|
Mwah, er is wel een ex-vriendje die nog steeds best sexy is en op wie ik eigenlijk veels te laat verliefd werd. Maar ja, shit happens :) Eigenlijk zit ik niet te wachten op een hitsige ex, aangezien ik op dit moment gewoon een superleuk vriendje heb :)
|
Ik zou niet willen dat ie moeite ging doen. De eventuele kans die hij dan zou hebben dan meteen kelderen naar 0.
|
Citaat:
|
jeetje
|
Alweer een exentopic!
Gewoon lief doen, en jezelf zijn is genoeg moeite. Als de relatie weer aan zal gaan gebeurt dat vanzelf wel, zonder al dat gedoe, en anders gewoon nie |
Citaat:
|
Citaat:
|
een ex is niet voor niets een ex.
|
Niet, ik zou het gruwelijk irritant vinden.
Al heb ik zo een vaag idee, heel vaagjes maar, dat er eerst een heel ander iets in de OP stond dan alleen die vraag ;) |
Citaat:
|
Niet?
Het is niet voor niets uitgegaan en ik heb geen behoefte om iets met een ex te beginnen atm. |
Ik hield nog van hem en het voelde goed, maar dat had niets te maken met moeite doen van zijn of mijn kant.
Maar serieus, misschien kun je de tijd die je besteed aan hier steeds hetzelfde topic openen beter gebruiken om verder te gaan met je leven. Als ze niet wil, dan wil ze niet. |
Je bent wel erg met je ex bezig ofniet?
|
Hoop doet leven....
OT:wat mijn ex moet doen? Helemaal niets alsjeblieft dankjewel. Dank u, maar nee dank u. Nee, geen interesse. En nou wegwezen. |
1) Normaal doen.
2) Met me praten ;x. 3) Mij overtuigen dattie écht beter is dan mn huidige vriend. 4) Onmogelijk. |
Het gaat niet om mijn ex.. ik vraag me dat gewoon af.. ik had ook kunnen vragen hoe een jongen/meisje moeite voor jou moet doen. Komt ophetzelfde neer.. Kortom het draait dus helemaal niet om mijn ex etc. :p
Naja als men dit een irritant topic vind, sluit men hem toch (en verwijderd hem) |
Citaat:
|
Citaat:
|
stop chasin' your ex girlfriend
|
haha :D dat gaat nooit gebeuren
|
Slotje op verzoek.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:04. |