![]() |
op kot!! (kamers:-))
Hey, heb sinds vandaag mijn eigenste kot gereserveerd! In september vlieg ik het huisje uit jaja, geheel vrijwillig hoor! Heb er al vree veel zin in, ga in Gent studeren aan de academie, zijn er hier nog kotgangers, vertel es wat van je ervaringen toen je er het eerste jaar introk, ben je niet vaak eenzaam? Want daar ben ik welleens bang voor...ben eigelijk nog maar 17 dus 't zal wel een vree grote verandering zijn!
|
Citaat:
|
ah! fotografie aan de academie, maar liefst 4 jaartjes! Wat doe jij?
|
Ik heb gelukkig ook al een kamer in Leiden...2 straten van het centrum verwijderd! :D
Ga daar wonen met een klasgenootje van mij van het afgelopen schooljaar. Haar vader heeft dat huis voor d'r gekocht en daar kon ik dus wel bij inwonen. :D Betaal 200 euro huur all-in. Heb daarvoor dus een eigen woning dat ik het haar deel. 35 m2 kamer, dakterras, 2 parken in de buurt. De vorige bewoonster laat staan. Een 6 persoonseethoektafel, een wasmachine van september 2000...zanussi, een houten vloer van kersenrood/bruin, t.v, gigantische boekenkast, een blokkenkast, oosterse tafel, bankstel etc. Allemaal gratis en voor niets! En ook in prima tot zeer goede staat :D :D :p Groetjes Ben(die in augustus gaat verhuizen vanuit het Noorden naar de bewoonde wereld :D :p |
he das gezellig, ga ook op kot in gent vanaf september!!
ga diergeneeskunde doen aan de universiteit en heb er onwijs veel zin in! waar zit jij ergens?? Groetjes, L'Amour |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kzit al een jaar op kamers en bevalt prima! Ben nu weer thuis (vakantie) is toch weer ff wat anders...! Succes
|
bevalt me prima. op lifestyle staat hier ergens nog een topic over, met tips geloof ik ofzo, mocht je daar behoefte aan hebben.
|
Citaat:
Verder woon ik al vlak bij de Belgische grens, dus Utrecht is voor mij net zo ver als Gent, maar in Gent zijn er tenminste zat kamers te vinden.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is complex ik weet het...ik ga eerst HBO technische natuurkunde doen, en dan wil ik natuurkunde studeren in leiden. Ik ga misschien ook extra lessen volgen of iets dergelijks aan de Universiteit van leiden komend jaar al, om zo eventuele tekorten die ik kan oplopen het volgende jaar weg te werken. Decimastraat...zegt het je wat? :) Overigens heb ik besloten geen internet te nemen in Leiden...het leid me te veel af van de studie. Dus ik zal dan alleen via school op internet bereikbaar zijn! :) Groetjes Ben(die er enorm veel zin in heeft :) |
Decimastraat zegt me niets... Ik ken ook niet zoveel straten hier in Leiden. Je kan hier altijd langskomen om eens college te volgen. In ieder geval succes in Rijswijk.
|
De Overpoort ~ place to be in Gent :)
|
Citaat:
En ik ken al iemand die daar in de buurt op kot zit |
Citaat:
op kot is zalig:D maar de eerste week / twee weken kan best eenzaam zijn. hangt natuurlijk van uw kotgenoten af, me uw klas zult ge wel direkt overeen komen. maar gewoon op kot hypersociaal doen, dan komt da in orde :D |
Citaat:
(ik begon vorig jaar ook al lichtjes te paniekeren toen ik hoorde dat 400pag normaal is, maar eig valt dat nog mee, als je het bijhoudt tijdens het jaar) |
Citaat:
En wie is die vriend dan wel? Of hoe ziet hij eruit? misschien hebbik em al gezien met de ingangsexamens! Gewoon hypersociaal doen dus...ok, dat wordt een mooie uitdaging voor mij! Maar daarom ga ik ook net op kot, wordt nog spannend:-) |
Ik woon een jaar op kamers in Sittard bevalt prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
die enige echte bram :D lange slungel (+-2m?) met zwart kort haar (alhoewel, hij ging het laten groeien :s) en spike-armband. heeft vorig jaar in leuven informatica gedaan (jaja wat een verschil he) |
Heylaba, k heb net een jaartje kot in gent achter de rug en valt erg goed mee hoor... :)
waar zit je trouwens ergens? x |
Citaat:
Mijn kot bevind zich op de hoek van de Drapstraat en de Gruithuizenstraat (ofzoiets) vlak bij een of andere kaai niet ver van de korenmarkt helemaal in hartje Gent! En gij? |
Hai!
Ik ga Psychologie in Gent studeren. Lijkt me idd ook wel spannend zo op kot :) Ik ben wel een belgje ;) |
Citaat:
In Gent verveel je je nooit!!! |
nee ik heb nog geen kamer :( als iemand een kamer voor me heeft of tijdelijke slaapplaats laat het dan even weten. Wel in amsterdam eo natuurlijk gezien ik naar de UvA ga. Ik ben netjes en spontaan en neem niet veel ruimte in.
|
Ik zoek nog :(
Maar als ik dat komende week beetje actief ga doen gok ik dat het wel moet lukken :) |
ik ga op den duur op kamers in arnhem.. maar eerst nog ni.. is uurtje reizen dus valt wel te doen, wil eerst beetje school en stad leren kennen en dan zien we wel... lijkt me wel super!
|
Hmm, ik ga dit jaar studeren in Nijmegen maar het eerste jaar zowiezo nog niet op kamers, voor mij is het 20 minuten met de trein reizen dus dat is nog wel te doen.
Ik ken veel mensen die in Nijmegen en Maastricht op kamers gaan/zitten. Der zijn echt groooote verschillen tussen de prijzen en m2's. Je moet gewoon een geluk en/of connecties hebben. Dat is me wel duidelijk geworden :) |
Ik woon op kamers in Utrecht.. :)
Studeer aan de Kunstacademie te Utrecht: Design Technology! ;) |
*heeft kamer in rotterdam*
;) |
Citaat:
Ripper P.S.: Het kan zijn dat ik volgend jaar naar de Universiteit van Leiden ga. Tenminste, als mijn HBO-studie me niet mocht bevallen. Dan zorg ik dat ik de propedeuse afheb en dan direct naar de Uni! :) |
Is op kamers gaan niet erg duur? Redden jullie dat financieel wel? En hoeveel houden jullie per maand over om te kunnen sparen?
Ripper |
Citaat:
meot ik nog merken maargoed... kamer = 250 eten/drinken = 100 350 euro oid.......das dus meer dan me stufi :( dus reken maaruit bijbaantje zal wel nodig zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |