![]() |
Elkaar uitkleden !!!
Het topic zegt het eigenlijk al zowat helemaal
Hoe ga je tewerkt, je kust , je gaat 1 meter van elkaar staan en kleed je allebij vliegensvlug uit zoef zoef. Of ga je sensueel te werk, zoals elkander uitkleden. Het akelige BH probleem ( schaar in de broek altijd handig ) (of lassmachine) |
Het lukt altijd wel onder het zoenen/strelen, of het nu in bed is of staand erbuiten. Vantevoren uitkleden is zo fantasieloos.
|
Wat heer Changshan zegt ;)
|
Het BH-probleem:D Zo moeilijk is het toch niet? Als ie niet meewerkt geef zoen je haar even, leidt af en geeft jou dus wat meer tijd...
|
1: Meestal hoeven we elkaar niet meer uit te kleden. (we zijn vrij open)
2: Uitkleden: dat ligt geheel aan de hoeveelheid verlangen, snelheid idem. |
Enkel schoenen en kousen doe je zelf uit (echt niet praktisch als je al op bed ligt), de rest doe je zowat samen onder het zoenen en voelen enzo... (zo gaat het bij mij toch bijna altijd)
|
Of zoals in bruse allmighty, ZOEF alles uit :p
|
Vantevoren uitkleden is niej egt toepasselijk. Lijkt me ook nix aan. Mr tijdens het zoenen en strelen lukt het wel, gwoon elkaar btj helpen:P
|
Moet zeggen dat ik daar nou niet echt een standaard manier voor heb, het hangt namelijk nogal af van mijn bui.
|
Verschilt nogal. Het is prima te doen tijdens het zoenen en zo, maar af en toe ben ik zo ongelooflijk geil dat al dat zoenen en langzaam uitkleden me gestolen kan worden. Dan trap ik m'n broek wel even zelf uit.
|
Meestal gaat de boel na verloop van tijd zodanig in de weg zitten dat beide partijen gemotiveerd zijn wat knoopje los te maken en ritsjes uit hun verband te trekken. ;)
|
haha mn riem zit vet strak altijd, en mn vriendin kan die nooit los krijgen (zo tijdens het zoenen weetjewel) dus dan stoppen we ff, gaan we lachen, en doe ik die riem ff los
|
BH: oefenen. het is mogelijk hem door een t-shirtje heen open te maken. Sommige jongens vinden het grappig dat in een discotheek te doen. (gelukkig alleen zo tussen het derde en 5e biertje. Daarvoor te bang, daarna te dronken)
Uitkleden kan terwijl de ander kijkt of gewoon tijdens het voorspel. T-shirt zelf laten doen want met je hoofd erin vast komen te zitten is annoying. Sokken en schoenen ook zelf laten doen. |
bh probleem vind ik zwaar overrated... was altijd bang dat het problemen ging opleveren mja, eerste keer koste het even wat moeite maar daarna ging het me altijd makkelijk af.... met 1 hand no problem. (moet er wel even bij zeggen dat ik gitaar speel en ik dus redelijk behendige vingers heb)
|
ik vind de broek een groter probleem dan de bh hoor maar dat ligt geloof ik aan mij :o
|
Citaat:
|
Heb ik gek genoeg geen vast protocol voor.
|
Citaat:
maar zo ongeveer alles is lastiger dan een bh:) |
Citaat:
|
Vooral die broeken die in plaats van een rits allemaal knopen hebben :(
|
Citaat:
|
Haha, ik draag altijd hele strakke broeken, dus dat wordt grappig en ik kan zelf ook niet mijn eigen bh van achteren openmaken, dus boeie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van hem niet, dan sloop ik ze :D
|
Hmmm wat zijn dat voor knopen dan :P
|
Voor dit soort dingen kan ik gelukkig toveren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewoon even naar de andere kamer, uitkleden, handdoekje om, in bed springen en dan aan het werk gaan. Doh.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ook hier is het heel verschillend, afhankelijk van de stemming en de plaats. Over het algemeen is het toch het handigst om uiteindelijk wat dingen zelf uit te trekken of op z'n minst mee te helpen, maar een begin maken bij de ander is altijd wel leuk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb een vaste volgorde en alles moet ook netjes opgevouwen op de goede plek liggen... anders ga ik stressen en kan ik de seks wel vergeten...
zou wat zijn... |
Citaat:
als je stresst dan komt het volgens mij idd niet goed nee.... |
op een goede plek vind ik elkaar uitkleden wel vet geil, maar voor een vluggertje is allebei snel uitkleden ook wel erg handig
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom dat handdoekje in een andere kamer :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar stiekem wil ik het nu ook nog steeds wel weten ja :o |
Citaat:
Het is een rare opmerking vind ik, ik wil ook weten wat ze ermee bedoeld! Maar misschien was het idd wel sarcastisch :p |
Handdoekje zodat hij haar niet naakt ziet, daarom ook snel in bed springen, onder de dekens waar hij haar ook niet ziet.
En ik denk inderdaad dat het sarcastisch was ;) |
hmmm, ja zo kan je em ook lezen ,idd sarcastisch.
maar ze laat het zo overkomen alsof het een absolute vanzelfsprekendheid is... k zou dr bijna gaan pm'en hiervoor :p leuk om te zien dat ik niet de enige ben die het op vond vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |