![]() |
Ik ken hem al zo lang
Ik ken een jongen al men leven lang hebben altijd op dezelfde bassischool gezeten.
Hij zat altijd een klas lager hij is namelijk een keer blijven zitten. Sinds de middelbare zien we elkaar minder maar hebben nog wel contact. We zijn goede vrienden. Alleen wil ik meer ik heb al jaren een oogje op hem. Ik weet echter niet wat hij van mij vind. Hoe moet ik hem dit laten weten hoe kom ik en achter wat hij van mij vind. Tips of spreek je uit eigen ervaring Alvast bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou eerder met hem afspreken en dan met hem flirten. Zo merk je ook of hij je ziet zitten en komt het niet zo koud op zijn dak vallen :)
|
Citaat:
maar wat moeten we dan gaan doen denk je wat is het beste |
Citaat:
|
verder nog iemand ideeen
|
Als je met hem afspreekt en meteen met de deur in huis valt met 'ik vind je leuk!', dan overvalt hem dat behoorlijk. Zoals gezegd kun je bijvoorbeeld wat met hem flirten, maar uiteindelijk kun je er toch niet omheen dat je met hem zult moeten gaan praten.. Anders weet je nooit wat hij van jou denkt. En hij trouwens ook niet van jou.
|
Nou, als je niet neukt bij je eerste afspraakje, en hij is daarna nog geïnteresseerd in nog een date, dan vindt hij je leuk.
|
Gewoon met hem erover praten. Vertel hem hoe je je voelt. Als je echt vrienden bent zal het sowieso je vriendschap met hem niet beinvloeden en zal hij je ook niet voor schut zetten. Je hebt meteen duidelijkheid en weet dan ook waar je aan toe bent.
Ik spreek uit ervaring |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij moet je het sowieso alleen vertellen als je er echt iets mee wil. En dan moet je je goed realiseren dat de ander dat misschien niet wil en dat dat best wel even ongemakkelijk kan gaan zijn voor allebei. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |